True Blood
maandag 28 juni 2010 om 17:47
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.
Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.
Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.
Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
dinsdag 14 september 2010 om 13:11
zondag 19 september 2010 om 17:18
Eindelijk de laatste aflevering gezien en ik vond het een raar einde en een rare opbouw van een seizoen. De eerste 2 seizoenen hadden een duidelijke opbouw met een climax, en daarnaast andere verhalen erbij. In dit seizoen was het hoofdverhaal me niet duidelijk, snap ik nu nog steeds niet waar ze nu precies heen willen. Ik ben alsnog wel benieuwd naar het 4de seizoen.
De boeken heb ik nog steeds niet gelezen maar zeker seizoen 1 was zeer goed, zonder dat ik die boeken heb gelezen, en dit seizoen viel mij gewoon tegen.
De boeken heb ik nog steeds niet gelezen maar zeker seizoen 1 was zeer goed, zonder dat ik die boeken heb gelezen, en dit seizoen viel mij gewoon tegen.
zaterdag 25 september 2010 om 23:25
quote:Bertrade schreef op 19 september 2010 @ 17:18:
Eindelijk de laatste aflevering gezien en ik vond het een raar einde en een rare opbouw van een seizoen. De eerste 2 seizoenen hadden een duidelijke opbouw met een climax, en daarnaast andere verhalen erbij. In dit seizoen was het hoofdverhaal me niet duidelijk, snap ik nu nog steeds niet waar ze nu precies heen willen. Ik ben alsnog wel benieuwd naar het 4de seizoen.
Daar ben ik het mee eens. Ik lees ook de boeken (maar loop achter) en het boek waarna dit seizoen is geschreven was ook al zo'n rommeltje, en dat boek viel me ook tegen.
Het was eerst allemaal logischer qua opbouw van een verhaal inderdaad
Daar ben ik het mee eens. Ik lees ook de boeken (maar loop achter) en het boek waarna dit seizoen is geschreven was ook al zo'n rommeltje, en dat boek viel me ook tegen.
Het was eerst allemaal logischer qua opbouw van een verhaal inderdaad
zondag 26 september 2010 om 09:38
hIk heb alle boeken gelezen maar vond de laatste aflevering ontzettend tegenvallen. Ik vond Sookie ook helemaal niet aardig meer toen ze zo moest lachen
Ben ook wel benieuwd of er een volgend boek komt? Boek 10 was een heel afgerond verhaal en naar mijn idee zou ze hier kunnen stoppen
Er is nog een korte verhalen bundel verschenen volgens mij maar dat is meer een achtergrondverhalen iets dacht ik
Ben ook wel benieuwd of er een volgend boek komt? Boek 10 was een heel afgerond verhaal en naar mijn idee zou ze hier kunnen stoppen
Er is nog een korte verhalen bundel verschenen volgens mij maar dat is meer een achtergrondverhalen iets dacht ik
Het Viva forum is papaja.
zondag 26 september 2010 om 09:38
hIk heb alle boeken gelezen maar vond de laatste aflevering ontzettend tegenvallen. Ik vond Sookie ook helemaal niet aardig meer toen ze zo moest lachen
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 10 juni 2011 om 10:30
Dames het 4e seizoen begint over iets meer dan 2 weken alweer!
Hier alvast de eerste 3 minuten en de promo:
http://nosoap.nl/index.ph ... rste-6-minuten&Itemid=125
Lijkt me weer een zeer aparte verhaallijn...
Hier alvast de eerste 3 minuten en de promo:
http://nosoap.nl/index.ph ... rste-6-minuten&Itemid=125
Lijkt me weer een zeer aparte verhaallijn...
dinsdag 28 juni 2011 om 12:01
quote:Mac123 schreef op 27 juni 2011 @ 23:46:
Yes! Wat en start van s04!! En Eric...!!
Dat was wel een slimme actie van Eric!
Wat een hoop veranderingen he?! Best interessant zo, ik vond het een erg leuke eerste aflevering.
En een slimme (van de schrijfster) en aparte manier om de verhaallijn een zetje te geven zodat het niet door blijft sukkelen...
Yes! Wat en start van s04!! En Eric...!!
Dat was wel een slimme actie van Eric!
Wat een hoop veranderingen he?! Best interessant zo, ik vond het een erg leuke eerste aflevering.
En een slimme (van de schrijfster) en aparte manier om de verhaallijn een zetje te geven zodat het niet door blijft sukkelen...
dinsdag 28 juni 2011 om 15:53
woensdag 29 juni 2011 om 10:28
Ik las net ergens dat ze E02 op fox on demand hebben uitgezonden, ik ga vandaag kijken of ik die ook al kan downloaden.
Boeken heb ik niet gelezen, en ben ik ook zeker niet van plan, ik hoor steeds dat de verhaallijnen niet matchen. En daarbij: ik vind Eric veel te leuk om naar te kijken
Pam: the blood is warm and so is the service..
Boeken heb ik niet gelezen, en ben ik ook zeker niet van plan, ik hoor steeds dat de verhaallijnen niet matchen. En daarbij: ik vind Eric veel te leuk om naar te kijken
Pam: the blood is warm and so is the service..
woensdag 29 juni 2011 om 11:08
Boeken en serie hebben raakvlakken, maar hebben idd ook verschillen. Klein voorbeeld; in de boeken is Lafayette al in boek 1 vermoord
Maar idd, het grote voordeel van de TV is toch echt wel Eric in beeld te zien.
Oh ja, en om je mening nog kracht bij te zitten is onderstaand wel een grappig artikel:
10 reasons why True Blood is better than the books it's bases on
Maar idd, het grote voordeel van de TV is toch echt wel Eric in beeld te zien.
Oh ja, en om je mening nog kracht bij te zitten is onderstaand wel een grappig artikel:
10 reasons why True Blood is better than the books it's bases on
woensdag 29 juni 2011 om 15:15