Entertainment alle pijlers

True Blood

28-06-2010 17:47 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.

Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.

Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
De boeken heb ik nog niet gelezen maar als ze op de kinderafdeling staan, denk ik ook niet dat ik ze leuk ga vinden. Hmm, ik kan in elk geval deel 1 proberen.
Nou, ze zijn zeker niet voor kinderen. Net als in de tv-serie spuit het bloed en andere lichaamsvloeistoffen in het rond En dan heb ik het nog niet over de seksscenes gehad.

Ik vind de boeken geweldig, maar zou ze mijn 10 -jarige zoon de eerstkomende jaren nog niet laten lezen. Beetje te expliciet allemaal nog voor een kind.

Al moet ik zeggen dat ik op 10-jarige leeftijd ben begonnen aan de boeken van Jan Wolkers. Mijn moeder vond het maar niks, maar mijn vader zag het probleem niet zo.
Heerlijke serie, na mijn buffy, angel, twilight, vampire diaries verslavingen

Is absoluut één van mijn favorieten, heb soms het gevoel alsof het 'niet van deze tijd' is, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Ben nu aan het einde van seizoen 1, dus nog wat afleveringen te gaan.

Weet iemand waarom de seizoenen zo kort zijn? Maar 12 afleveringen, jammer....
ik vroeg me al af waarom er deze week geen nieuwe aflevering was, echt jammer.
quote:Bertrade schreef op 06 juli 2010 @ 17:20:

De boeken heb ik nog niet gelezen maar als ze op de kinderafdeling staan, denk ik ook niet dat ik ze leuk ga vinden. Hmm, ik kan in elk geval deel 1 proberen.Ze staan wel bij de oudere jeugd hoor en doen absoluut niet voor de serie onder.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Op 10-jarige leeftijd las ik ook al alles wat los en vast zat. Jan Wolkers: check . Alhoewel ik later pas alles begreep, sommige stukken vond ik nog een beetje onduidelijk.
Ja, ik ook. De "ruggenmergstering" die je van rukken zou krijgen in Serpentina's Petticoat duurde even voordat ik dat begreep
De serie houdt de verhaallijn van de boeken niet helemaal aan. Ik vind de boeken leuker dan serie. Maar Eric is inderdaad een super lekker ding, vooral met kort haar :-)
Ha, Bol is vlot! De levertijd zou 3 tot 5 weken zijn maar seizoen 2 ploft binnen een week op de mat. Dat wordt lekker kijken vanavond
Wat een drama! die laatste aflevering

Zo zieligggg! zowel Sookie als Tara
Ha, mijn favoriete serie en ik kijk er (veel te) veel. Straks eindelijk de nieuwste kijken, en als ik de laatste reactie hier zo lees... ben benieuwd!
Zo, heb net de boekenserie en seizoen 1 besteld bij Amazon.

Kanniewachten!

Fox word ik nie tgoed van.. kan niet bijhouden en vergeet het de halve tijd dus tja, dan maar zo, lekker voor bij de verzameling!
Zo, de nieuwe aflevering ook weer gezien. Ik weet niet helemaal welke richting ze op willen met het verhaal. Het lijkt een beetje te zwalken zeg maar.
Ik vind seizoen 3 niet zo leuk als 1&2, vind het een rare verhaallijn worden, zal niet gaan spoileren

Maar toch nog steeds wel de moeite waard om te kijken.
Ik ben erg benieuwd naar seizoen 3! Seizoen 2 inmiddels op dvd gekeken, nog even wachten op seizoen 3. Maar de verhaallijn gaat dus nogal vreemd worden, had ik al eerder gelezen.

De boeken worden trouwens ook in het Nederlands vertaald. Boek 4 en 5 waren al vertaald, eind dit jaar gaan ze met 1 t/m 3 bezig en daarna gaan ze verder met 6.
Oh! Ik heb gisteravond S03 aflevering 5 & 6 gezien (en ben nu helemaal bij) maar ik wil meer! wat een geweldige serie is dit toch! Ik vind de verhaallijn juist erg gaaf, zo manipulerend, heerlijk!

En Eric.... heerlijk!
Ik ben wel erg benieuwd naar seizoen 3!! Weet iemand wanneer dit uitgezonden wordt in Nederland (Fox life ofzo)?
Volgens mij is het al een tijdje begonnen, seizoen 3. Aflevering 5 of 6 volgens mij. Op Fox dacht ik ja.
echt....ow.....het enige wat ik zie zijn herhalingen van seizoen 2
Seizoen 3 begint pas in september op Foxlive. Ze zijn nu inderdaad het tweede seizoen (eindeloos) aan het herhalen. Nog even geduld dus .
Ik heb gisteren de nieuwste aflevering weer gezien

Vind het nog steeds leuk

Het valt me wel op dat de cliffhangers minder zijn dan voorheen? Bij seizoen 1 vond ik de cliffhangers erg sterk, nu vind ik ze veel minder aanwezig

Oh ja en Eric is veel lekkerder met kort haar
quote:Lienemien schreef op 02 augustus 2010 @ 22:54:

Seizoen 3 begint pas in september op Foxlive. Ze zijn nu inderdaad het tweede seizoen (eindeloos) aan het herhalen. Nog even geduld dus .Ja, ik zag gisteren de reclame op National Geographic...
Foxlife heeft nu de herhalingen van serie2.

Net afl 7 van S03 gezien,... ik wil meer!

Op hbo.com kan je hele gave dingen vinden, ook trailers, maar dat vind ik zelf niet zo leuk als je nog niet zo ver in de serie zit. Ook het webblog van Jessica is erg grappig.
Ik ben nu weer begonnen aan seizoen 3.

Ik ben bij de boeken bij dead in the family blijven steken. Die moet ik nog steeds luisteren. De luisterboeken zijn met hetzelfde accent. Was even wennen toen ik van Stephen Fry als voorlezer overstapte op Sookie Stackhouse boeken..

Seizoen 2 vond ik dat hele Marianne gebeuren helemaal niet leuk. En Eggs ook niet. Ik vind Jessica wel een hele leuke toevoeging.

En Jason vind ik gewoon het broertje van...
Afl. 8 staat klaar en nu belt Macman dat hij toch niet laat thuis is. Stiekem vind ik dat best jammer... Ik kijk deze serie gewoon het liefst in het donker met een koptelefoon op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven