Het Theehuis
zaterdag 27 oktober 2007 om 13:26
Kleren/kleertjes/minikleertjes maken de man! Go Juno! Wat goed zeg! WAt heerlijk dat het toch weer bergopwaarts gaat. Ik ben als theetante echt zo trots als een pauw op dat lieve kleine jochie. Hoe gaat het verder met jou, Eowyn? Shoppen klinkt in ieder geval geslaagd. Blijkbaar gaat het lichamelijk best wel goed. Maar verder? Je zei dat je het steeds moeilijker vindt om hem daar achter te laten. Logisch!!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 27 oktober 2007 om 14:38
Wat fijn dat je eindelijk mag gaan sjoppen voor de kleine man! Ik wil inderdaad ook snel snel foto van Held in Romper!
Kessekind, gooi jij www van vriendin met BamBam in Achterhuis? Ik is nieuwsgierig (en gaten jeuken )
Kmoet veul strijken maar na uurtje doet m`n rug echt pijn . Nu na pauze van 2 uur kan ik wel weer aan de bak denk ik ;-p
Kessekind, gooi jij www van vriendin met BamBam in Achterhuis? Ik is nieuwsgierig (en gaten jeuken )
Kmoet veul strijken maar na uurtje doet m`n rug echt pijn . Nu na pauze van 2 uur kan ik wel weer aan de bak denk ik ;-p
zaterdag 27 oktober 2007 om 15:06
Ik is erg geslaagd op 2de hands kinderkledingbeurs. Hoop spul voor amper 25 euro. Ook 2 'loop'autootjes voor nog geen euro het stuk.
Wordt een mens blij van.
Kess, bedankt voor de aflossing vannacht.
Pep, bij jou viel het dus best mee, je nacht? Goed zo.
Vish, jou kan ik dus afstrepen van het recht op 1 goede nachtrust-lijstje. Ikwilvannacht!!!
Eow, wat goed dat de kleine man kleertjes aan mag. Welk maatje heeft ie nu?
(En is er een mogelijkheid dat ik de foto van kanjer ook te zien krijg? Ben errug benieuwd.)
Peppie, nog bedankt voor het compliment (dat ons huishouden niet spoort).
Weet je, je hebt helemaal gelijk. En ben er best trots op!
Oudste zegt ook tegen iedere voorbijganger 'Haai' en kijkt mij ook niet begrijpend aan als ze niks terug zeggen. (En ik meld ook even heelmutserig dat mijn tweeling sinds deze week kan zwaaien. Krijg wel een lamme arm van het in tweevoud enthousiast terugzwaaien.)
Wordt een mens blij van.
Kess, bedankt voor de aflossing vannacht.
Pep, bij jou viel het dus best mee, je nacht? Goed zo.
Vish, jou kan ik dus afstrepen van het recht op 1 goede nachtrust-lijstje. Ikwilvannacht!!!
Eow, wat goed dat de kleine man kleertjes aan mag. Welk maatje heeft ie nu?
(En is er een mogelijkheid dat ik de foto van kanjer ook te zien krijg? Ben errug benieuwd.)
Peppie, nog bedankt voor het compliment (dat ons huishouden niet spoort).
Weet je, je hebt helemaal gelijk. En ben er best trots op!
Oudste zegt ook tegen iedere voorbijganger 'Haai' en kijkt mij ook niet begrijpend aan als ze niks terug zeggen. (En ik meld ook even heelmutserig dat mijn tweeling sinds deze week kan zwaaien. Krijg wel een lamme arm van het in tweevoud enthousiast terugzwaaien.)
zaterdag 27 oktober 2007 om 15:25
zaterdag 27 oktober 2007 om 15:52
zaterdag 27 oktober 2007 om 16:29
Haha, waarom ben je weer opgestaan van de bank dan Kess? Dom dom dom
Star vroeg nog iets over matras/bed; ik heb net nieuw matras gekocht bij de Ikea. Niet wereldkwaliteit natuurlijk maar kan me niet voorstellen dat het zóóó slecht is dat ik kreupel raak. En onder matras ligt gewoon lattenbodem dus da`s ook niet slecht.
Star vroeg nog iets over matras/bed; ik heb net nieuw matras gekocht bij de Ikea. Niet wereldkwaliteit natuurlijk maar kan me niet voorstellen dat het zóóó slecht is dat ik kreupel raak. En onder matras ligt gewoon lattenbodem dus da`s ook niet slecht.
zaterdag 27 oktober 2007 om 16:35
http://www.s-factory.nl/K...akket-Sfactory-Divers.htm
Bestekje zit in kraampaket, dus misschien ook los te verkrijgen daar.
Bestekje zit in kraampaket, dus misschien ook los te verkrijgen daar.