IJsjes

28-06-2010 21:39 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een verkoelend topic voor de ijsliefhebbers. Waar word jij blij van? Soft-, schep-, of waterijs?Welke merken, welke smaken?

Ik leef deze dagen op raketjes en Liuks! Zijn er nog smaken of ijsjes die ik niet mag missen?
Ik heb vandaag zelf ijsjes gemaakt. Acht vormpjes bij de Blokker voor 3 euro en de ene helft volgegoten met ananasguavesap en de andere helft met Optimel citroen. Caloriearm en lékker!
quote:Haley schreef op 28 juni 2010 @ 22:22:

Ik heb vandaag zelf ijsjes gemaakt. Acht vormpjes bij de Blokker voor 3 euro en de ene helft volgegoten met ananasguavesap en de andere helft met Optimel citroen. Caloriearm en lékker!Hee wat een goed idee! Was het Optimel-ijsje lekker?
quote:Ligeia schreef op 28 juni 2010 @ 21:50:

Ik eet zelden ijs, maar vroeger was ik verslaafd aan Joekels en dan met name de perenvariant...

Oja Joekels! Bestaan die nog? Heerlijk...

Nu Bij hitte Festini Peer, in de winter en gewoon voor de lekker aardbeien nep-Cornetto van de Appie
Haagensdaz : Speculaas of Macadamia bridle of zoiets.
quote:Sam32 schreef op 28 juni 2010 @ 22:06:

[...]

Jammer dat het zo duur is he? Ach ja, misschien maar goed ook... Als ze de prijs zouden halveren zou ik elke week een pot kopen. Da's niet heel bevorderlijk voor de weegschaal
quote:Sam32 schreef op 28 juni 2010 @ 22:24:

[...]

Hee wat een goed idee! Was het Optimel-ijsje lekker?

Heel lekker! Ik ben al aan het verzinnnen wat er in de volgende vormpjes gaat: alle andere smaken Optimel ( ), druivensap en (beste idee tot nu toe, denk ik) Innocent banaan/ananas/coconut!

Ik voorzie een zelfgemaakte-ijsjes-verslaving...
na dit topic én m'n raket van net, ga ik morgen zeker ijsjes halen! bedankt
Ik ga morgen meteen naar Blokker
Mmh! Die zelf -invries-ijsjes, ja die zijn ook lekker! Daar zitten toch geen kunstmatige kleurstoffen en zo in?

Verder; perenijsjes, mcflurry magnum/m&m, cornetto chocolate lover.
Goddelijk citroenijs van de italiaan, twister, yoghurtijs, alles van australian.. Mis nog steeds van vroeger die citroencalippo's met van die bruisende stukjes erin en die kaasijsjes.. Ga nu ijsje zoeken in vriezer
quote:Olijfje_ schreef op 28 juni 2010 @ 21:54:

Ik wou dat de vlaggestick van vroeger nog bestond, die was zo lekker!!Ooh ja zalig waren die!
alles wat op een houten stokje zit eet ik niet. Het idee van het stokje alleen al word ik niet goed.

ik heb 80 ijsjes in de vriezer die je zelf in moet vriezen. Waterijs dus. Kost geen drol en het formaat is perfect voor kinderen en ik vind ze zelf ook lekker.

Ik verbaas me erover dat ik soms hier in de buurt kinderen zie lopen met complete grote magnums...
Ooooo, die Winner Taco! Waarom worden die niet meer gemaakt?!

Qua roomijs ga ik voor citroen- of yochurtijs.

Tijdens m'n zwangerschap had ik een heuze raketjesverslaving, at er zo 4/5 of een dag...

De sinassplit is toch wel m'n favoriet! Maar zelf ijsjes maken is eigenlijk wel een heel goed idee, kom vast nog wel in de buurt van een Blokker vandeweek...
Sundae caramel van de Mac met nootjes of gewoon een softijsje met nootjes .... .

quote:thee schreef op 28 juni 2010 @ 22:14:

Eet zelden ijs maar door dit topic net een (pomp)raket uit vriezer gehaald, en blijf van mening dat het grote geel moet veranderen in 't kleine rood/rose.Die moeten ze inderdaad omdraaien, het rooie is het lekkerst!!
Home is where your wifi connects automatically.
Liuk!! Zooo lekker fris. En laatst in Belgie een Orangina ijsje op, ook heerlijk! Ik heb ze hier nog niet gevonden helaas...

Verder doen raketjes het ook altijd goed en die staafijsjes die je zelf in moet vriezen ook. Ik hou sowieso wel van waterijs als het echt warm is.

En een cornetto als toetje is hier de laatste tijd ook regelmatig aan de orde...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
ik ben fan van de speedy maar die kan je heeeel soms nog vinden in de snackbar ofzo, in de winkel zie ik ze helaas nooit.

Lekker fris en calorie arm
die nieuwe magnum gold is errug goed, hoewel ik niet eens een echte magnun fan ben, maar af en toe is wel lekker
Magnum wit of met nootjes, mars/snicker/twix ijsje, allemaal erg lekker maar ivm de enorme hoeveelheid calorien eet ik gewoon een raket.

Ook lekker.
Ik maak zelf ijs.. roomijs, aardbeienijs, citroenijs, wat dan ook... En ze eten hier hun vingers er bijna bij op..

Vandaag was ik veel op de weg, op de heenweg een calippo cola gehad, om 6 uur wat gegeten bij de mac en afgesloten met een macflurry magnum (viel tegen vond ik, veel chocoladesaus, weinig ijs) en op weg naar huis toch nog even een raketje meester gemaakt...
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
Ik word blij van een stuk bevroren meloen, of banaan!
@Mimootje:ik eet ook geen ijs op een houten stokje of ik eet alleen het buitenste randje:-).

Hier een hele vriezer vol met Haagen Dazs en B&J's. Was laatst in de aanbieding voor £1.99.

Ik had al 10 potten B&J's gehaald en manlief kwam thuis met 10 potten HD, gelukkig hebben we een grote vriezer. Favoriet is B&J's Baked Alaska.
softijs.

*liefst met appelgebak (warm als het even kan) en een flinke klodder (bij voorkeur zelfgeklopte) slagroom*
Waterijs met citroen of sinaasappelsmaak als het heel heet is en voor andere tijden (zelfs met -30) een lekker Marble Slab ijsje in de mall. Mjammie, hebben jullie die in NL al? Dat is ijs uit de bak en dan staan er een heleboel potten met van alles en nog wat waar je van kunt kiezen, bijv. fijngehakte candybars of stukjes fruit of browniepieces, dan kwakken ze het ijs op een zo'n stuk grafsteen (marble, kan effe niet op de NL naam komen) en dan gaan ze het met twee grote messen door elkaar heen "prakken". Lekkerrrrr!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven