Supernatural!!!
dinsdag 25 november 2008 om 23:28
Ik vind dat het tijd wordt om een topic over deze geweldige, spannende en door de acteurs ook erg prettig om naar te kijken serie te openen. Ik weet niet in hoeverre hier animo voor is, wie dit volgt, maar ik ben echt "hooked".
Supernatural gaat over broers Sam en Dean die in navolging van hun vader de strijd aan gaan met allerlei Urban Legends en de moordenaar (demon) van hun moeder. Jensen Ackles en Jared Padalecki spelen de hoofdrollen en zijn best apetijtelijk, een understatement wat mij betreft
Supernatural seizoen 1 komt nu op zondagavond op Net 5 en in Amerika zijn ze net met een winterstop (snik) bezig tot 15 januari en zijn ze al bij seizoen 4.
Het lijkt met handig dat wanneer er over seizoenen na seizoen 1 wordt geschreven er even tussen streepjes - spoiler - voor wordt gezet voor de mensen die het alleen in Nederland volgen.
Tot slot nog even twee leuke foto's van Sam en Dean.
Wie volgt?
Supernatural gaat over broers Sam en Dean die in navolging van hun vader de strijd aan gaan met allerlei Urban Legends en de moordenaar (demon) van hun moeder. Jensen Ackles en Jared Padalecki spelen de hoofdrollen en zijn best apetijtelijk, een understatement wat mij betreft
Supernatural seizoen 1 komt nu op zondagavond op Net 5 en in Amerika zijn ze net met een winterstop (snik) bezig tot 15 januari en zijn ze al bij seizoen 4.
Het lijkt met handig dat wanneer er over seizoenen na seizoen 1 wordt geschreven er even tussen streepjes - spoiler - voor wordt gezet voor de mensen die het alleen in Nederland volgen.
Tot slot nog even twee leuke foto's van Sam en Dean.
Wie volgt?
maandag 12 april 2010 om 23:20
Super natural is een van de series die ik zeer trouw volg, net als criminal minds.
Net als fearless red ik dat niet op zondagavond omdat we tegenwoordig de gewoonte op na houden om door te zakken op de zondagmiddag/avond . Ik lig dus meestal snurkend in de kussens van de bank tegen die tijd en daarom programmeer ik zondagmorgen de video.
Wanneer mijn man vraagt waarom ik dit persé moet kijken beweer ik altijd stelling vanwege het verhaal natuurlijk. Hij heeft niet zo door dat er 2 smakelijke acteurs rondlopen.
Net als fearless red ik dat niet op zondagavond omdat we tegenwoordig de gewoonte op na houden om door te zakken op de zondagmiddag/avond . Ik lig dus meestal snurkend in de kussens van de bank tegen die tijd en daarom programmeer ik zondagmorgen de video.
Wanneer mijn man vraagt waarom ik dit persé moet kijken beweer ik altijd stelling vanwege het verhaal natuurlijk. Hij heeft niet zo door dat er 2 smakelijke acteurs rondlopen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
dinsdag 13 april 2010 om 21:01
dinsdag 13 april 2010 om 21:11
woensdag 14 april 2010 om 09:57
Dean! <3
Geweldige serie; veel humor, goeie muziek, goeie acteurs...
En erg prettig dat er steeds meer verhaal in komt.
Mijn vriend is ook zwaar hooked en ieder weekend kijken we samen de nieuwste aflevering. Gedownload, dus we zijn nu halverwege seizoen 5.
Geweldig; in de armen van je eigen vent naar twee lekkere kerels kijken en hij vindt het nog leuk ook!
Geweldige serie; veel humor, goeie muziek, goeie acteurs...
En erg prettig dat er steeds meer verhaal in komt.
Mijn vriend is ook zwaar hooked en ieder weekend kijken we samen de nieuwste aflevering. Gedownload, dus we zijn nu halverwege seizoen 5.
Geweldig; in de armen van je eigen vent naar twee lekkere kerels kijken en hij vindt het nog leuk ook!
vrijdag 7 mei 2010 om 00:22
schaam... echt lang geleden dat ik hier een berichtje typte, haha. En Metis, muts, waar blijf je nou dan om Supernatural te kijken? Ik heb ze allemaal op dvd! 
Zijn er nog mensen die actief kijken op tv danwel het volgen op internet? Omdat ik op vrijdag vrij ben blijf ik donderdags op om het online met een livestream te kijken (ik durfde het bijna niet te zeggen)
Enne.. wat vinden de mensen die kijken ervan? En van Seizoen 5? Eefje is namelijk een beetje teleurgesteld over Seizoen 5, valt me toch wat tegen.
Zijn er nog mensen die actief kijken op tv danwel het volgen op internet? Omdat ik op vrijdag vrij ben blijf ik donderdags op om het online met een livestream te kijken (ik durfde het bijna niet te zeggen)
Enne.. wat vinden de mensen die kijken ervan? En van Seizoen 5? Eefje is namelijk een beetje teleurgesteld over Seizoen 5, valt me toch wat tegen.
maandag 28 juni 2010 om 21:04
Ik up hem maar weer eens. Nog steeds volgers? Zoja de aflevering van gister gezien? Ik vond hem echt hilarisch, erg leuk gespeeld door Dean, vooral toen die kat uit dat kluisje sprong, die gil,
En die toegift, dat Dean dat nummer playbackte, haha, leuk dat ze dat lieten zien, want dat was volgens mij een ingeving van hem om dat moment.
En die toegift, dat Dean dat nummer playbackte, haha, leuk dat ze dat lieten zien, want dat was volgens mij een ingeving van hem om dat moment.
maandag 28 juni 2010 om 23:12
Ik kijk alle afleveringen via DVD.. en deze aflevering dus een tijd geleden gezien... maar was fantastisch: Dean screams like a girl!
http://www.youtube.com/watch?v=Is-u_2jDpl0
En ook die aflevering van de Mistery Spot a la Groundhog Day... hilarisch!! S3 E11
http://www.youtube.com/wa ... o&feature=player_embedded
Elke keer als ik die filmpjes kijk, lig ik weer in een deuk!
Enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=Is-u_2jDpl0
En ook die aflevering van de Mistery Spot a la Groundhog Day... hilarisch!! S3 E11
http://www.youtube.com/wa ... o&feature=player_embedded
Elke keer als ik die filmpjes kijk, lig ik weer in een deuk!
Enjoy
dinsdag 29 juni 2010 om 19:22
Ik viel bijna van de bank van het lachen bij de aflevering van zondag. Ooooooooooh wat hou ik van Dean!!
Vind t echt een fantastische serie en ik denk dat ik toch achter de dvds aanga.
Hilarisch hoe Dean altijd kan eten, altijd de l*l is en hoe ie... zucht... haha sorry!
Ja ik ga toch maar gelijk even googlen en marktplaatsen..
Vind t echt een fantastische serie en ik denk dat ik toch achter de dvds aanga.
Hilarisch hoe Dean altijd kan eten, altijd de l*l is en hoe ie... zucht... haha sorry!
Ja ik ga toch maar gelijk even googlen en marktplaatsen..
vrijdag 2 juli 2010 om 01:13
Ik heb gemengde gevoelens over seizoen 5. Ik waardeer het dat er meer verhaal en emotie bij komt kijken, maar je ziet er te sterk vanaf dat het verhaal niet sterk geschreven is. Alsof ze voor het filmen nog niet wisten welke kant ze op wilden gaan. Té vaak slepen ze er ineens iets bij de haren bij wat dan dé oplossing moet geven, nadat het verhaal daarvoor een aantal aflevering voort gesleept heeft. En de hoeveelheid informatie, oplossingen en plotwendingen die ze soms in één aflevering (met name de laatste aflevering) stoppen, is way too much.
Verder; Misha Collins (Castiel) is ook erg prettig om naar te kijken.
En ik heb een groot zwak voor 'The Trickster'. Geweldig geacteerd.
Leuk weetje: Sam en Ruby zijn irl getrouwd.
Verder; Misha Collins (Castiel) is ook erg prettig om naar te kijken.
En ik heb een groot zwak voor 'The Trickster'. Geweldig geacteerd.
Leuk weetje: Sam en Ruby zijn irl getrouwd.
vrijdag 2 juli 2010 om 20:58
quote:_discovery_ schreef op 28 juni 2010 @ 21:04:
Ik up hem maar weer eens. Nog steeds volgers? Zoja de aflevering van gister gezien? Ik vond hem echt hilarisch, erg leuk gespeeld door Dean, vooral toen die kat uit dat kluisje sprong, die gil,
En die toegift, dat Dean dat nummer playbackte, haha, leuk dat ze dat lieten zien, want dat was volgens mij een ingeving van hem om dat moment.Ik heb me ook rot gelachen! Die playback-act
En die toegift, dat Dean dat nummer playbackte, haha, leuk dat ze dat lieten zien, want dat was volgens mij een ingeving van hem om dat moment.Ik heb me ook rot gelachen! Die playback-act
zondag 11 juli 2010 om 10:40
dinsdag 13 juli 2010 om 06:49
dinsdag 13 juli 2010 om 23:43
quote:franka1982 schreef op 13 juli 2010 @ 06:49:
volgens mij nog niet!! maar die is idd hilarisch ja!! Vond de aflevering van afgelopen zondag ook weer geweldig. En nu Jensen Ackles ook alweer getrouwd is moeten ze allebei maar weer eens gaan scheiden en in nederland iemand komen uitzoeken haha
Ik bied me geheel vrijwillig aan.
Ben vanaf morgen slechts 2 jaartjes ouder, dus hey, kan makkelijk!
Best fijn, zon boytoy
volgens mij nog niet!! maar die is idd hilarisch ja!! Vond de aflevering van afgelopen zondag ook weer geweldig. En nu Jensen Ackles ook alweer getrouwd is moeten ze allebei maar weer eens gaan scheiden en in nederland iemand komen uitzoeken haha
Ik bied me geheel vrijwillig aan.
Ben vanaf morgen slechts 2 jaartjes ouder, dus hey, kan makkelijk!
Best fijn, zon boytoy