En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zaterdag 27 oktober 2007 om 13:40
Alle gerechten met bladerdeeg moet je met een kwastje met ei invetten. Ovenschalen met boter. Enz. Ik had nu een verfkwast. Ja niet eerst mee geverfd hoor. Maar ik had mij laatst met een kortingsbon van de Hema op een echt kwastje getrakteerd. Hij was maar 2,99 en nog 15% korting. Nou leuk toch?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 27 oktober 2007 om 13:49
quote:mylenevalerie schreef op 27 oktober 2007 @ 13:25:
Ja foto straks Zonnetje.
Yam, je gaat op het plaatje staan. Rechtermuis knop indrukken. Onderaan eigenschappen aanklikken. De url code kopieren met je muis. Dan naar het forum gaan. Vierkantje met bergje aanklikken, http weghalen en jouw code plakken. Voila.
Ow, voel me beetje dom, maareh:
vierkantje met bergje?? Waar is dat vierkantje met bergje precies??
Ja foto straks Zonnetje.
Yam, je gaat op het plaatje staan. Rechtermuis knop indrukken. Onderaan eigenschappen aanklikken. De url code kopieren met je muis. Dan naar het forum gaan. Vierkantje met bergje aanklikken, http weghalen en jouw code plakken. Voila.
zaterdag 27 oktober 2007 om 13:59
zaterdag 27 oktober 2007 om 14:23
quote:lafrancaise2 schreef op 27 oktober 2007 @ 13:49:
[...]
Hahahaha, 4e vierkantje van rechtsboven, het bruine vierkantje met bergje en zonnetje erin. (vorig forum zag je het beter maar zodoende weet ik wat het is)
[...]
Hahahaha, 4e vierkantje van rechtsboven, het bruine vierkantje met bergje en zonnetje erin. (vorig forum zag je het beter maar zodoende weet ik wat het is)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 27 oktober 2007 om 14:25
quote:mylenevalerie schreef op 27 oktober 2007 @ 14:23:
[...]
Yes, ik heb het net ook gevonden op de FAQ, alleen heb ik helemaal GEEN vierkantjes in mijn reageervenster, alleen de smileys eronder...
AArrgghhh
Heb ik zo'n rare computer dan????
[...]
Yes, ik heb het net ook gevonden op de FAQ, alleen heb ik helemaal GEEN vierkantjes in mijn reageervenster, alleen de smileys eronder...
AArrgghhh
Heb ik zo'n rare computer dan????