vroege vogels.

30-06-2010 06:12 22 berichten
Genieten van de vroege ochtend, de weldadige stilte.

Ik vind de vroege ochtend altijd één langgerekt relaxmoment,

hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Je reageert wel zo vroeg. Waarom lig je dan niet te snurken?
Ik vind de vroege ochtend heerlijk! Heb het gevoel dat ik dan helemaal geen verplichtingen heb. Ik begrijp nooit dat anderen dan in hun nest willen blijven liggen.
Ik moest vandaag een uur eerder opstaan dan normaal, en nee, ik zit nog niet te genieten.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh, ik ben doordeweeks altijd absurd vroeg wakker. Gister 2.50 en vandaag precies 1 uurtje later.

Normaal gaat mijn wekker om 4.30 (7.00 ga ik de deur uit).

Lekker rustig wakker worden,kopje koffie, beetje internetten.

Heerlijk.

En nu met dit weer (ik vind het helemaal niks), lig ik s'avonds heerlijk vroeg knockout.
Ik heb geen motto.
Stilte?

Met krijsende meeuwen en kwetterende vogels?

Nee, geniet niet, zou liever nog in bed liggen.
Een vroege zomerochtend is prachtig. Ik lijd echter al een paar jaar aan chronisch slaapgebrek, dus ik laat die vroege ochtenden even voor wat ze zijn... Als ik op vakantie ben en ik heb last van een jetlag, vind ik dat ook nooit zo'n drama. Lekker om 5 uur door een lege stad lopen is ook wel grappig.
Ik vind het ook heerlijk. Vrolijk fluitende vogeltjes, mijn hond die langzaam ontwaakt en zich heerlijk uitrekt.

Nu met deze hitte is het s'ochtends ook nog lekker fris.
Heb net een rondje gelopen met de hond. Het weer is precies zoals het moet zijn, fris en toch niet koud. Ik heb er even van genoten.
Ik vind het ook heerlijk! Altijd een vroege vogel geweest. Al vind ik uitslapen ook lekker hoor! Maar als ik moet werken heb ik er nooit problemen mee. Ik ben vaak ook als eerste op m'n werk (onderwijs). Heerlijk! Lekker een beetje rommelen in m'n klas.
Ik vind de vroege ochtend met name heerlijk als ik in mijn bed lig terwijl die vogeltjes hun longen uit hun lijf kwetteren, en met koffie en aanmerkelijk stillere kinderen dan ik nu heb
Ik vind het ook heerlijk hoor, maar mijn bedje vid ik net even ietsje heerlijker.
Ik ga te consequent te laat naar mn bed om de vroege ochtend lekker te vinden. In vakanties ben ik wel altijd vroeg wakker en vind ik het heerlijk om lekker buiten te zitten en te genieten van de stilte en de langzaam ontwakende omgeving.
Hier ook een vroege vogel zat om 6.00 al heerlijk op balkon met koffie. maar ook in de winter ben ik vroeg op, nadeel ik ben om 23.00 al hartstikke moe, maar ben mijzelf aan het trainen steeds wat later naar bed te gaan, want ik vind de avond toch ook wel heel relax , gisteren om 00.00 naar bed gegaan, kijk moet ook zeggen dat de film ''ik ook van jou'' mij goed wakker hield
Ja ik vind het heerlijk maar toch lukt het me niet om zo vroeg op te staan. Hoe laat gaan jullie dan 's avonds naar bed? Ik heb echt minstens 8 uur slaap nodig, slaap meestal zelfs meer dus als ik om 6u op wil staan moet ik om 22u al naar bed en dan is het nog licht...
quote:CoffeePot schreef op 30 juni 2010 @ 08:39:

Ja ik vind het heerlijk maar toch lukt het me niet om zo vroeg op te staan. Hoe laat gaan jullie dan 's avonds naar bed? Ik heb echt minstens 8 uur slaap nodig, slaap meestal zelfs meer dus als ik om 6u op wil staan moet ik om 22u al naar bed en dan is het nog licht...2200. uur, 4 seizoenen per jaar.
Ik word regelmatig tegen 3.30/4.00 uur wakker en hoor dan de vogeltjes 1 voor 1 ontwaken. Ik heb het idee dat ze elkaar ook rustig wakkerfluiten :-). De een begint, stopt en vervolgens begint de volgende. Een heerlijk geluid vind ik dat. En dan rond 7.00 uur met de hond lopen. Vooral als het windstil is, een beetje mistig, een graad of 15, super. Vooral op zondagochtend is dat geweldig, die rust en stilte.
De dag duurt altijd heerlijk lang als je vroeg opstaat.

Voornamelijk voor vertrek met vakantie vind ik het iets hebben.

En in de zomer is de koelte dan heerlijk...ramen open!
quote:Solomio schreef op 30 juni 2010 @ 06:22:

Ik moest vandaag een uur eerder opstaan dan normaal, en nee, ik zit nog niet te genieten.Maar je bent niet te genieten?
quote:girlxxx schreef op 30 juni 2010 @ 08:24:

Hier ook een vroege vogel zat om 6.00 al heerlijk op balkon met koffie. maar ook in de winter ben ik vroeg op, nadeel ik ben om 23.00 al hartstikke moe, maar ben mijzelf aan het trainen steeds wat later naar bed te gaan, want ik vind de avond toch ook wel heel relax ,

Believe me: dan krijg je het onvermijdelijke probleem dat je hartstikke moe gaat worden. Ik doe het (het = laat slapen, vroeg op) nu een tijdje en als ik de volgende ochtend nergens heen hoef (thuiswerken), dan kan ik er niks aan doen, maar sla ik de wekker uit en slaap ik er nog een uur bij, omdat ik gewoon MOE ben.

Ik ga eigenlijk ook altijd te laat naar bed om van de ochtend te genieten, terwijl ik het wél erg lekker vind. Moet 1 a 2 keer per week er om zes uur uit, en dan ben ik wel heel blij dat het nu zomer is M.a.w.: ik geniet van de ochtend a) als het zomer is (licht!) b) als ik dan niets hoef (althans, nergens naar toe) c) als ik uitgerust ben.
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2010 @ 06:14:

Je reageert wel zo vroeg. Waarom lig je dan niet te snurken?

Omdat ik aan het werk was en weer ben.

Maar ff serieus, ik vind een vroege ochtend wel lekker hoor, maar ik kan niet vroeg naar bed, dat vind ik zo'n zonde. Als ik dan een paar dagen een vroege dienst heb, ben ik 's middags op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven