Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
kijk dan komt het goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Olijf ook nog niet gesignaleerd he?

Ben benieuwd hoe het was,heb je ervan kunnen genieten?

Lig inmiddels in bed en ga zo denk ik maar de wekker zetten.

Ben morgen wel vrij maar weer tot 11uur slapen vinnik ook zonde.
Ik zit nog in de tuin, muggen van me af te slaan...

Maf is dat, Meneer is altijd aan de wandel, komt er maar zelden gezellig bijzitten in de tuin. En toch is Bunker 'm nu steeds aan 't zoeken... En weer bij ons kijken, duwt tegen 'n been aan en snuffelt weer de tuin door...

Bunker kijkt normaal al niet echt intelligent uit z'n ogen (type licht is aan maar d'r is niemand thuis) en hij kijkt oog nog eens net zo scheel als Clarence uit Daktari...

Maar nu is z'n koppie één groot vraagteken...
Iets anders
Meiden, ik lees morgen even terug, vandaag ziek in bed gelegen en weinig tot niets gelezen. Morgen even de dokter bellen of het nou weer een bad trip was van die Lyrica.

Dikke knuf voor jullie en jullie beestjes .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Slaap lekker MV! Jammer dat je je niet lekker voelde, hoop dat de dokter je verder kan helpen!
Iets anders
Ha meiden daar ben ik ook weer! Zalige middag gehad, ik was om een uurtje of 5 in Scheheheheveningen en daar bleek het straaaalend weer te zijn! Lekker bij een strandtentje gegeten (maaltijdsalade) en ondertussen mobiel proberen te forummen. Lukt niet. Had de pagina wel maar kon zo gauw niet vinden hoe ik kan posten Morgen maar eens rustig uitzoeken, die felle zon op mijn schermpje hielp ook niet echt. Lekker genoten van de zon, windje, de zee en mensen op het strand. Daarna naar het cons. gereden voor de voorstelling, was erg mooi. Leuk om de toekomstige dansers bij de NL balletgezelschappen te zien en de kleine pukkies die nog aan het begin van hun balletschooltijd staan. Maar ze hebben maar weinig leerlingen zeg, veel minder dan toen ik er zat. Ik hoorde naast me ook een vrouw (kennelijk een moeder van een leerling) vertellen dat van de 10 leerlingen die dit jaar eindexamen van hun schoolopleiding hebben gedaan er maar 3 zijn toegelaten voor de HBO-vervolgopleiding (dan hou je je alleen nog maar met dans bezig, heb je geen school meer). Zoiets snap ik dus echt niet. Hoe kan je die kinderen voor jan met de korte achternaam zo ver laten komen en dan alsnog de weg blokkeren?

Zo, ben moe maar voldaan en ga nu ff bijlezen.
Hmpf, ik kwam ook wel ff fijngevoelig het topic binnengestampt zeg

Wat is dat nou toch allemaal meiden?

Arme TH met je dip en zorgen om Olivier. Balen hè, van die studiedipdingen en alles wat daaruit voortvloeit. Kan verder even niet zoveel zinnigs erover zeggen. En Olivier, dat wondje gaat echt wel goed komen hoor. Bedenk ook dat dit warme, plakkerige, zweterige weer niet echt bijdraagt aan snelle genezing hè.

En Babs, wat lees ik nou toch! Arme Meneer bij de DA. Je lieve mopperkont! Och arm, wat moet 'ie ineens een pijn hebben gehad.. Gelukkig dat de DA toch wel positief was. Komt goed morgen hoor, wat Bieb zegt, de narcoses zijn niet meer die knock out doses van vroeger hè, waar je met gemak een olifant mee kon omleggen. Ik hoop dat arm Meneertje gauw weer het heertje is hoor :hug voor jullie allemaal

Ploes, kan je dip van vanavond ook met het hardlopen te maken hebben? Je bloedsuiker daalt snel hè met deze warmte met chagrijnigheid tot gevolg (zegt zij uit ervaring). Misschien volgende keer ff dextro nemen na het hardlopen (er komt toch nog wel een volgende keer hè )

MV, balen zeg dat je ziek bent/was. Hoezo denk je dat het aan de lyrica zou kunnen liggen, heb je weer per ongeluk een pil teveel genomen?? Tip: een medicijnendoosje met alarm. Ja, ik weet het, het is een bejaardenhulpmiddel ( ) maar deze sufkop heeft er ook 1 besteld/ Ik heb nl. elke avond mijn telefoonalarm staan voor mijn melatonine en dan weet ik 2 minuten later niet meer of ik er nou wel of niet 1 heb genomen en kan ik weer pillen tellen. Met zo'n doosje kan ik iig zien of het desbetreffende vakje al wel of niet leeg is. (gelukkig had ik mijn tel. uitgezet tijdens de voorstelling, zo lullig als de Big Ben ineens slaat tijdens ballet )

Meissies, even een collectieve hug voor iedereen, of je 'm nu wel of niet nodig hebt:
goedemorgen dames

klinkt als een heerlijke dag olijfje. Is lekker genieten zo

Myleentje voel je je alweer wat beter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh maisjes,

Net de DA al even gebeld, hoe 't met Meneer is. Hij is rustig, heeft wat gedronken en wilde kroelen met de assistente. DA heeft 'm nog niet bekeken, er zijn wat spoedgevallen binnengebracht waardoor het misschien vanmiddag pas wordt dat Meneer aan de beurt is. Balen, maar het is niet anders.

Zoon is op school, ben meegelopen naar de juf. Zoon heeft zelf aan juf verteld, en juf is een kanjer dus dat komt wel goed.

Man heeft de hele nacht geen oog dicht gedaan, die is net pas in slaap gevallen. Zelf wel geslapen maar de ene nachtmerrie na de andere.

Man en ik zouden om 10 uur naar de sportschool maar ik denk dat man niet gaat vandaag. Ik wel, even afreageren.

Olijf, ik vond het juist heerlijk om jouw verhaal over je leuke middag te lezen!
Iets anders
Goedemorgen maisjes,

Dank voor jullie lieve knuffels allemaal. Komt inderdaad door het hardlopen. Heel veel mensen roepen dat het zooooo meevalt, met dit programma, makkie hoor, en ik.... tja... voor mij dus niet. Terwijl ik een jaar of 4 terug zo 15km weg jogde. Dat is wel een stempel voor mij. Conditie op.

Maar goed, morgen weer verder

Olijf, je dat klinkt heerlijk! Wat fijn dat je zo genoten hebt en dat het zo mooi weer was.

Ik ga even een ontbijtje maken en koffie en zo ga ik naar een vriendinnetje in Den Haag. Of inmiddels niet meer in Den Haag, ze is verhuisd naar een plaatsje tegen Den Haag aan. Dus, babyknijpen en huis bewonderen
Mogge

Lekker in mn pyama aan de koffie

Babs,fijn dat Meneer zich in ieder geval lekker genoeg voelt voor een knuffel!

En nou hopen dat het alleen om een rotte kies gaat en dat de boel even lekker schoongemaakt mote/kan worden.

Olijf,fijn dat je zo'n leuke middag/avond hebt gehad!!

over mobiel internetten: had je wel ingelogd?

Dan heb je gewoon een reageerscherm onderaan de pagina nl.

Mylene voel jij je ook weer wat lekkerderder?
Ik moet straks nog leren helemaal geen zin maar ga verdorie zelfs op mn vrije dag naar het werk omdat ik om 16.30 de toets nog een keer mag maken (samen met nog 34!!! collega's die al 2x gezakt zijn)

Officieel de laatste dag want per 1 juli MOET iedereen het hebben.

Ben benieuwd wat ze gaan doen.....als er zoveel mensen zakken en die mogen geen klantencontact meer hebben en advies geven.

En na de toets heb ik het etentje van jubilerende vriendin/ex collega.

Leuk leuk leuk!!!
Inmiddels gedoucht en weer frips en fruitig en 2e bakkie koffie.

En nog steeds heeelemaal alleen hier

Eigenlijk had ik om 11u afspraak haptotherapie maar vond het even zonde (want best stabiel en oké)

Heb het afgezegd en ga denk ik maar wachten tot eind juli met een volgende afspraak.
Dan doe ik ook even 4 op een remi

Ik moet voor jubilerende vriendin nog een scrapboekpagina in elkaar flanzen....tsss..

en hoewel ik best creatief ben vind ik dat soor gefrobel weer heeeelemaal niks aan om te doen.

Blegh..

zometeen maar eens in de bak met foto's duiken of ik nog een paar oude werkfoto's kan opduikelen.
Succes Biebs met leren!

Je was er bijna...

Dochterlief glipt steeds de tuin uit. Gek word ik ervan. Gisteren was ze weg en ik heb haar ECHT hard geroepen (heel aso ) ik kon daar vroeger zo slecht tegen. Had een achterbuurvrouw die altijd heel hard haar zoon riep en nu doe ik het zelf Kwam ze een half uur later aankakken met twee buurmeisjes. En ik begon langzaam al te denken dat ik de politie kon gaan bellen kind weg/weggelopen.
voor mezelf. Ik houd tegenwoordig heel goed bij waar ik geld aan uitgeef/doe over het algemeen heel zuinig (behalve afgelopen zaterdag met kapper nieuwe schoenen etc.) en houd geld over. Heeft even geduurd voordat het wat positiver werd Ik moet nu ook heel hard gaan sparen voor collegegeld. Eerste jaar dat ik in deeltijd wil gaan studeren en dan is het zo dat ook deeltijders voltijd moeten betalen

TH: Ik heb gelezen dat gewoon iedereen hetzelfde betaalt hoor. Geen leeftijdsding meer voltijd/deeltijd/duaal 20 of 45 is allemaal die 1600 nog wat euro. Valt het dan eigenlijk mee of nog steeds tegen voor jou?
Bieb, doe rustig aan met leren hè. Gezien je score van laatst, zit de stof al goed in je koppie. Lees nog even wat dingen door, maak een puntenlijst met belangrijke dingen ofzo en dan boek dicht. En scrapboek open (veel 'plezier' - ik vind zulke dingen vreselijk om te doen)

TH, moet jij vandaag niet naar de kaakchirurg???? Veel succes daarmee en ook voor afscheidsdag vandaag!

Babs, fijn dat Meneer iig heeft gedronken en wou kroelen. Ik hoop dat 'ie gauw bekeken wordt door de DA en dat het iid iets van een rotte kies is. Dat is nl. goed te verhelpen. Ook een dikke

Klets, misschien een zendertje om te dochter hangen?

Ik ga straks ook ff sporten, vandaag is de 'koelste' dag zag ik op weer.nl. Heb wel blaar van gisteren dus ik ga eens even op zoek naar van die likdoornpleisters, helpen ook perfect bij blaartjes (want geen druk op blaar en blaar blijft zelf onbeplakt dus kan gauw indrogen).

Maar eerst koffie!!!!!!!
olijfje_ wijzigde dit bericht op 30-06-2010 11:50
Reden: kaakchirurg ipv tandarts
% gewijzigd
Hier regent het nu vreselijk hard!!

echt bakken water.

En slimpie hier had de kussens nog in de tuinstoelen

Goed bezig met je geldzaken Klets!

(kan ik een voorbeeld aan nemen)

Oja Praathoofd naar de kaakchirurg vandaag,brrr

Succes!!!

En leren...ik lees het zo inderdaad nog even door.

Als ik zak is het jammer de bammer.

er zijn er die nu 3x gezakt zijn en pogingen op hebben,die hadden ook de eerste keren tegen de 70% aan en de laatste maar 50% of 55%....de vraagstelling is moeilijk.

Baal er sowieso van dat dit allemaal in eigen tijd moet (staan 50 studie uren voor) en we krijgen niet eens het officiele certificaat na slagen.

Dus de bank heeft er lekker voordeel bij en personeel schiet er geen bal mee op.

Terwijl ik gisteren hoorde dat medewerkers van de Rabobank er wel een officieel diploma aan over houden en het is dezelfde opleiding
Ik zag op buienradar idd een klein wolkenplukje jouw kant op gaan Bieb! Als het goed is, is het zo (nu?) voorbij. Kunnen je kussens weer buiten opdrogen

Jee, wat belachelijk van die toets zeg, geen eens een certificaat! Als er steeds zoveel mensen zakken en keer op keer, dan is er waarschijnlijk iets met die toets aan de hand. En de Bank kan jullie toch moeilijk allemaal van het klantencontact afhalen. Dus, idd nog even doorlezen en dan maar zien hoe het loopt.
Goedemorgen dames!

Regen? hier is het prachtig weer!

Morgen heb ik een uitje met mijn toekomstige collega's. Gezellig fanatieke en sportieve dingen doen.. My god. dat wordt nog wat. Ik ben echt a-sportief en totaal niet competitief.

Klets, wat is je geheim? Ik kan echt niet met geld omgaan. Ik begin zo vaak met lijstjes om het bij te houden, maar dan blijft het bij een maand. Daarna vergeet ik het gewoon weer te doen.

Tis zelfs zo erg dat ik al aan vriend gevraagd hebt of hij mijn geld in beheer wil nemen. (Nouja,, ik krijg dan bij wijze van 1500 euro van mn werk. waarvan 500 eigen beheer en de rest spaargeld en kosten vh huis op de gezamelijke rekening.. anders zou ik het echt gaan uitgeven). Dat vond ik dus al een slimme zet van mezelf

Biebs. succes met studeren. komt vast goed.

vind het wel gek dat jullie geen certificaat krijgen terwijl anderen dat wel krijgen. kun je dat niet eens navragen? Gewoon voor de vorm? waarom leer je het anders?

TH's laatste dag vandaag. Laten we hopen dat ze nu gouden tijden zal krijgen. Weg met alle stress en hallo happiness.

Ik ga nu snel mn contract nog even goed doorlezen/ formulieren inscannen/uitprinten die ik nodig heb enzovoort.

Oja en ik heb een nieuwe telefoon besteld. De Nokia N900.

Ben gewoon zenuwachtig op zijn komst want ik heb echt zin in een nieuwe telefoon met zulke coole features.

Poelepoelepoelepoes!
Ik ben lui, verveel me een beetje, heb het warm en heb een blaar. En ik moet sporten straks. O,o wat ben ik sieluggg
Oja en of jullie wel een verzekering hebben afgesloten bij jullie mobieltjes?

Tis namelijk best een duur ding 500/600 euro.

Je hebt natuurlijk wel fabrieksgarantie, maar toch.. stel dat...
Poelepoelepoelepoes!
HW, alvast veel succes voor morgen!! Arme meid, met dit weer fanatiek en sportief doen, ik heb echt met je te doen.

Ik ben ook geen ster met geld, ik geef het graag uit Dus grote schouderklop voor Klets!
Ik heb geen verzekering voor mijn mobiel, ooit wel eens afgesloten voor een mobiel maar nu doe ik het niet meer. Ik las ooit eens (bij Kassa of Radar ofzo??) dat zulke verzekeringen vaak onzin zijn. Ik zal eens kijken of ik er nog iets over kan vinden.
Mooie mobiel trouwens! Leuk hè, zo'n nieuw hipperdepip ding, ik ben ook helemaal blij met de mijne.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven