Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Babs hoe gaat het met Zoe met haar pakje en die hitte?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hai meisjes,

Ik haak ook weer even in, maar moest wel heel veel bijlezen zeg, incl. 10 bladzijden van het vorige topic . Dus ik ben de helft alweer vergeten

Babs Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt! Kan het misschien een gesprongen abces zijn ofzo? Je zegt zelf dat je hem amper gezien hebt de laatste weken, dus misschien heeft hij gevochten en kattebeten ontaarden al heel snel in een abces! Teun zie ik ook amper. Hij komt thuis om wat te eten en is weer pleite. Druk, druk, druk. Toevallig kwam hij gisteravond thuis en heeft het zowaar volgehouden om 2 uurtjes bij me te slapen, voordat hij weer op jacht moest!

Ik wacht met spanning op nieuws en duim met je mee.

TH Ik wens je nu alvast veel sterkte want dat klinkt niet als even simpel een kies trekken brrr

MV: beter laat dan nooit: nog van harte gefeliciteerd

Hoop dat je je snel beter voelt.

En voor alle anderen die aan het leren, schrijven, sporten, dokteren, daten zijn een grote

Vorige week heb ik 6 sollicitaties de deur uit gedaan en ik heb al 2 afwijzingen retour, waarvan 1 functie al vervuld was. Waarom staat dat dan nog op internet?? Grr doe je al die moeite.

Hiero in het oosten is nog geen druppel gevallen en mijn tuin ziet er uit als een droge zandbak Ik heb geen buitenkraan ofzo en ik zie me eigen niet 500 keer op een neer lopen met een gietertje!

Internet vliegt er steeds af...

MU:

Hele Zware Ontsteking die kaakbot aantast òf tumor. Waarschijnlijk tumor. Kwaliteit van leven is prio. Nu narcose om te kijken of de plek weg te halen is en wat het dan precies is.

Als ontsteking: pijnstilling en antibiotica en heel veel schietgebedjes. Theoretisch kan dat goed komen, maar ligt aan de mate van aantasting van het kaakbot. En ook dat ziet er niet goed uit. Pijnstilling zou voor kwaliteit van leven kunnen zorgen, maar dan moet onze uit-de-sloot-drinkende-en-honden-wegjagende-buitenkat binnen blijven. En prutjes eten i.p.v. brokjes. En 3 maal daags pilletje.

Als tumor: dan ligt 't aan de grootte van de tumor, hoever die naar binnen is geslagen, hoeveel kaakbot er is aangetast. Ook dan is met pijnstilling en antibiotica wel IETS te doen, maar ja...

We duimen dus nog even door hier... En man zegt net:"Des te langer het duurt voor de DA weer belt, des te beter is het want dan is hij bezig met weghalen en is er nog hoop." Daar houden we ons dan maar aan vast...
Iets anders
He Babs, dus Meneer is nu "onder het mes"?? Verdorie meis, hoop zo dat het goed komt. Wat het ook is, het moet voor hem leefbaar blijven, zonder pijn e.d. Als het een ontsteking is, moet dat toch te verhelpen zijn? Nou ja, ik zit ook maar een beetje dom te lullen misschien. Eerst maar afwachten hoe de operatie verloopt!

Het is over....

Tumor is naar binnen geslagen. Met operatie en veel pijn en pillen en kwelling valt z'n leven nog 2 maanden te rekken maar dan is 't ook echt op. Dat gaan we 'm niet aandoen. Het is zo pijnlijk zei de DA dat Meneer door de narcose heen reageert als de DA aan de tumor komt...

Man en ik staan moed te verzamelen om 't zoon te vertellen en dan gaan we met z'n 3-en afscheid nemen. Meneer is nu nog wat slaperig en suffig en de DA wil 't 'm niet aandoen helemaal wakker te worden en die pijn weer te ervaren. En wij willen dat ook niet....
Iets anders
Ohw ooooh, ach lieverd... wat erg. Heel veel moed voor straks als je het je zoon moet vertellen. Dat hij zelfs de pijn nog door de verdoving heen voelt... mén, dit snijdt me door mijn hart.

Als je vanavond nog wil praten kan dat hoor! En doen! Alleen ben ik tussen kwart voor 7 tot een uur of 9 niet aanwezig, diploma uitreiking van stiefzoon.

Hele dikke knuffel en omhelzing lieve schat.
.
Wat erg, ben er stil van, tranen prikken. Zo onverwachts. Heel heel veel sterkte Babs

Breng je hem mee naar huis straks, zodat Bunker afscheid kan nemen?
Ach lieve Babs, dus toch.... gatverdamme, wat naar! Goed dat jullie nu voor het welzijn van Meneertje kiezen maar wat zat dit pijn doen voor jullie.

Een hele, hele, hele dikke (wel zweterig en plakkerig - sorry) en ik hoop dat jullie nog even goed afscheid kunnen nemen.

Sterkte hoor en als je wilt: kom hier straks van je af huilen hè, we zijn er voor je!!
Oh lieve Babs, wat een verdrietige conclusie Jullie keuze is niet eens meer een keuze en wat doet dat pijn, ik jank op afstand even met jullie mee, goffer! Sterkte bij het afscheid en sterkte voor daarna.. Er is hier een liefdevol groepje voor alle nazorg, wanneer je maar wilt
Oh Babs...

Heel veel sterkte... Ik hoop dat zoon het goed oppakt en dat jullie goed afscheid kunnen nemen.
He Babs wat een rotnieuws. Ik had gehoopt op beter nieuws voor jullie Ik hoop dat jullie nog even goed afscheid hebben kunnen nemen.
Gofferdegoffer wat oneerlijk voor Meneer en voor jullie

Veel sterkte lieverd!!
En ik kwam heel blij melden dat ik met 80% geslaagd ben...maar das ineens niet meer zo leuk.

Zo verdrietig om afscheid te nemen van de lieverds van wie je houdt
Wat goed Bieb
Bieb, dat verdient natuurlijk wel een felicitatie!

En verder zijn we verdrietig om Meneer
Babs, wat verschrikkelijk. Ik hoop dat jullie samen op een mooie manier afscheid kunnen nemen van Meneer. Veel sterkte, en ik denk aan je
Stressed is just desserts spelled backwards
He Bieb Gefeliciteerd!!!! Fijn dat je het gehaald hebt en dat zal Babs ook vinden.
Reken maar dat Babs dat vindt hoor Bieb!!!

Weer thuis, vertel later meer, maar wilde wel vast even kwijt dat Meneer nog één keer herrie voor ons moest maken toen we thuis kwamen: het alarm ging af en niemand weet waarom... Ook de alarmcentrale heeft geen verklaring, wij niet, ik kwam binnen, liep in 1 rechte lijn naar het codebordje om de code in te toetsen en WIEUW WIEUW WIEUW!!! nog vóór ik de code in kon toetsen...

Tot straks lieverds...
Iets anders
Doe maar rustig lieve Babs. Morgen kun je het ook nog vertellen. Dit is zo onverwachts, dit kun je je eigen toch niet voorstellen???

Ik leef met je mee, meis
Dikke voor Babs, Babsman en Babszoon. En een voor Meneer!!

Bieb, wat goed dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd hoor!

Vanmiddag is er trouwens nog een baby geboren in onze vriendenkring, leuk!! en fijn voor de moeder dat ze d'r pakketje kwijt is met deze hitte!
Ach lieve Babs, wat een verdriet. Wat verschrikkelijk, dat Meneer niet meer geholpen kon worden. Ik huil met jullie mee.

Zo'n karakter als Meneer was, die was uniek.

Sterkte voor jullie alle drie (plus twee).

En Bieb: jij gefeliciteerd, goed gedaan. En ik denk net als Babs dat dat certificaat wel op te vragen is hoor. Dat staat toch gewoon op naam van Mw Biebelie, niet op Medewerker 36277 van Bank X.
Babs, ach lieve lieve Babs, wat een vreselijk bericht!

Ik weet even geen goede woorden te vinden, dit is zo vreselijk. Sterkte voor jullie allemaal, ik denk aan jullie,

Ben er echt helemaal ontdaan van...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Bieb, meis gefeliciteerd! Super goed gedaan! Zijn de anderen er nu ook merendeel doorheen?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Halla meiden

Wat is het stil ... iedereen een beetje drietig om Meneer ...

Babs,gaat het met je? en met zoon en man?

Ik ben er weer van mijn etentje,was leuk en heel vertrouwd met mn oude cluppie.

Ook al ben ik er al 4 jaar weg,voelde weer als vanouds en ze vroegen of ik morgen weer kwam werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven