Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
quote:qwertuu schreef op 30 juni 2010 @ 13:25:

Ik heb er jarenlang in gelopen. Ordinair of niet, ik had wel mooie bruine billen.

En voor alle mensen die niet tegen de aanblik van blote of half-blote mensen kunnen: je hóeft niet naar het strand hoor. Ok, en dan heb je bruine billen...en dan?
quote:kaatje_85 schreef op 30 juni 2010 @ 13:29:

@ Bergje65:

Ja en roze, velours trainingspak.

Met stijl, heel lang haar... een ENORME merk zonnebril, veel gouden sieraden en hele lange kunstnagels, voorzien van nailart!

Ik ben warm, toch???
Het stoort me niet echt, maar zou het zelf nooit aantrekken. Het heeft toch iets ordinairs ja.
quote:misschicken schreef op 30 juni 2010 @ 13:29:

[...]

Ok, en dan heb je bruine billen...en dan?En een witte naad

[...]

Ok, en dan heb je bruine billen...en dan?Ik denk dat je jezelf dan mooier vind en vervolgens zekerder van jezelf bent. Bovendien vinden de respectievelijke partners het ook lekker!
quote:Bergje65 schreef op 30 juni 2010 @ 13:31:

[...]

Ik denk dat je jezelf dan mooier vind en vervolgens zekerder van jezelf bent. Bovendien vinden de respectievelijke partners het ook lekker!Ben blij dat mijn haan kleurenblind is.
sjonge, wat maakt het nou uit wat een ander doet..

Trek aan wat je zelf mooi vind, en maak je vooral niet druk om een ander, zou ik zeggen...

Ik zou wensen dat ik me zo zelfverzekerd voelde dat ik in string en blote borsten het strand op durfde!

[...]

Ok, en dan heb je bruine billen...en dan?

Dat ziet er naakt veel lekkerder uit als van die witte kadetten.

Dus onaantrekkelijk op het strand = aantrekkelijk in bed.

[...]

Nou, dan heb je ze maar!

[...]

Dan worden de strings van mijn peperdure lingeriesetjes niet omgeven door een lichtgevend wit vlak.

(Want dat vind ik pas écht lelijk... zo'n witte onderbroek op je kont als je thuis alleen maar strings draagt.)
quote:leveke schreef op 30 juni 2010 @ 13:33:

[...]

Dus onaantrekkelijk op het strand = aantrekkelijk in bed. Dat dus.
Mwah, als ik overal bruin wil worden ga ik wel onder de zonnebank. Maar teveel zonnen is sowieso ongezond.
quote:Liv schreef op 30 juni 2010 @ 13:31:

[...]

En een witte naad
quote:leveke schreef op 30 juni 2010 @ 13:33:

[...]

Dus onaantrekkelijk op het strand = aantrekkelijk in bed. Dus jullie doen het niet met het licht uit?
quote:nouschi schreef op 30 juni 2010 @ 11:54:

Tuurlijk, Ibizaas er onder en klaar.
quote:misschicken schreef op 30 juni 2010 @ 13:36:

[...]

Dus jullie doen het niet met het licht uit? Jawel hoor, uiteraard. Maar met spierwitte kadetten kan hij me dan alsnog zien en dát wil ik niet.
quote:Oriane schreef op 30 juni 2010 @ 11:53:

Ik vind de stringbikini NOOIT maar dan ook NOOIT mooi. AL heb je een wereldlijf en de mooiste billen van de wereld. Ik zit niet op een paar kadetten van een ander te wachten. Haha ik kon het zelf niet beter verwoorden
kom op, we liggen toch niet meer aan het strand om bruin te worden in 2010, we hebben toch de tanning cabine of bruin zonder zon?
quote:qwertuu schreef op 30 juni 2010 @ 13:39:

[...]

Jawel hoor, uiteraard. Maar met spierwitte kadetten kan hij me dan alsnog zien en dát wil ik niet. Dan is het niet donker genoeg
quote:qwertuu schreef op 30 juni 2010 @ 13:33:

[...]

Dan worden de strings van mijn peperdure lingeriesetjes niet omgeven door een lichtgevend wit vlak.

(Want dat vind ik pas écht lelijk... zo'n witte onderbroek op je kont als je thuis alleen maar strings draagt.)Daarom dus!
.
@ meds:

mee eens. Nog kanslozer is het als ze in string lopen EN topless zijn.
Ik vind strings echt lelijk,vaak ook als vrouwen een string onder hun broek aan hebben zie je van die hangbillekes ook als ze een goed figuur hebben.

Een gewone onderbroek of boxer houdt alles netjes op zijn plek.
Ghehehehe dat witte vlak neem ik wel voor lief. Ik ga niet in een string op het strand lopen , ondanks dat ik het qua figuur prima kan hebben. Ik vind het ordinair. Period
quote:kaatje_85 schreef op 30 juni 2010 @ 13:43:

@ meds:

mee eens. Nog kanslozer is het als ze in string lopen EN topless zijn.Ja, waarom dan niet helemaal naakt? Snap uberhaupt dat bruin worden argument niet zo. Als je helemaal bruin wilt zijn ga dan naar een naaktstrand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven