Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
Stringbikini's zijn alleen "done" bij mooie, ronde, strakke, bruine, putloze billen.

Aangezien 3% van de vrouwelijke wereldbevolking dit volgens mij maar heeft (zucht, steun)..... raad ik het de meesten af.
quote:misschicken schreef op 30 juni 2010 @ 12:26:

[afbeelding]Bij deze dus!
Het lijkt me zo'n irritant idee, zo'n reep tussen je billen.

Voor de meesten: draag een gewone bikini, dan val je het minste op of ga anders naar een nudistenstrand. Het kan nog.
quote:Bergje65 schreef op 30 juni 2010 @ 12:26:

Stringbikini's zijn alleen "done" bij mooie, ronde, strakke, bruine, putloze billen.

Aangezien 3% van de vrouwelijke wereldbevolking dit volgens mij maar heeft (zucht, steun)..... raad ik het de meesten af.Zelfs als de billen het kunnen hebben, vind ik het geen gezicht. Maar das een kwestie van smaak.
Ik vind de modellen van Vl43inder wel mooi maar het is toch een weinig subtiele seksreclame.
Ik vind het ordinair.
Verschrikkelijk lelijk, bij iedereen eigenlijk...
Ik vind string-bikini's verschrikkelijk. Ben een paar jaar geleden naar brazilie geweest en daar lopen veel vrouwen met zo'n ieniemienie bikini (let wel: alle soorten en maten vrouwen ). Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk om naar te kijken. Bij sommige vrouwen zie je soms de stoppels langs de string komen..Brrr... En tegen iemands kont aankijken de hele tijd vind ik ook niets.

Doe mij deze maar:

Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
.
quote:dangeensuus schreef op 30 juni 2010 @ 12:38:

Ik vind het ordinair.

Hoi DGS! Ik vind het niet ordinair zolang het kán bij het figuurtje die het aanheeft. (Ik heb zo'n figuurtje en draag ze dan ook....)

Edit: maar heb pas die hierboven (post crossed...) gekocht in het bruin-met-goud.
Viva la vida
Sorry hoor, ook als je het figuurtje hebt blijft het ordinair.

Of misschien wordt het dan juist ordinair... bij het figuur er niet voor is het een beetje zielig eigenlijk.. en bij het juiste figuur ordinair. Ja!... dat is het! (denk ik)
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 13:02:

[...]

Hoi DGS! Ik vind het niet ordinair zolang het kán bij het figuurtje die het aanheeft. (Ik heb zo'n figuurtje en draag ze dan ook....)

Edit: maar heb pas die hierboven (post crossed...) gekocht in het bruin-met-goud.

Jawel hoor. Het is hoe dan ook ordinair.

Maar goed, als jij er als een sloerie bij wilt lopen moet je dat vooral doen
Ja, dat vind ik echt.
quote:misschicken schreef op 30 juni 2010 @ 12:26:

[afbeelding]Ben ik de enigste die zich afvraagd hoe dit in godsnaam blijft zitten???
quote:poessiemauwww schreef op 30 juni 2010 @ 13:20:

[...]

Ben ik de enigste die zich afvraagd hoe dit in godsnaam blijft zitten???Bizonkit!
quote:poessiemauwww schreef op 30 juni 2010 @ 13:20:

[...]

Ben ik de enigste die zich afvraagd hoe dit in godsnaam blijft zitten???Bij mij blijft dat echt wel zitten hoor....maar je ziet er niks meer van hahahahaha
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 13:02:

[...]

Edit: maar heb pas die hierboven (post crossed...) gekocht in het bruin-met-goud.Je bedoeld dezelfde als die bruine dame, met zo'n soort klem tussen je benen?
quote:floor72 schreef op 30 juni 2010 @ 13:21:

[...]

Bizonkit! ben je meteen goed gewaxd als je je ontdoet van je stringbikini
Ik heb een aantal jaren geleden in Turkije ook meisjes met string bikini's gezien. Die liepen ook te paraderen, echt genant. Wat echter nog genanter was: na een hele dag met hun reet in de zon gelegen te hebben hadden ze hele grote blaren op hun kont. De volgende dag heb ik ze dan ook smakelijk uitgelachen.

Maar helaas, toen ze hun kont moesten bedekken, gingen ze topless. Dat vind ik net zo kansloos.

Ik hoef de reet of uiers van een ander niet de hele tijd pontificaal in mijn gezicht te hebben hoor.
string bikini: ordinair!

ik hoef niet tegen andermans kadetten aan te kijken...
Ik heb er jarenlang in gelopen. Ordinair of niet, ik had wel mooie bruine billen.

En voor alle mensen die niet tegen de aanblik van blote of half-blote mensen kunnen: je hóeft niet naar het strand hoor.
Oh en mijn "uiers" liet ik ook gewoon los hangen ja. Djiez, je bent aan het stránd hoor. Kijk naar de zee, zou ik zeggen, of bouw voor mij part een zandkasteel. Is echt een stuk leuker dan jezelf zo te ergeren.
quote:kaatje_85 schreef op 30 juni 2010 @ 13:25:

Ik heb een aantal jaren geleden in Turkije ook meisjes met string bikini's gezien. Die liepen ook te paraderen, echt genant. Wat echter nog genanter was: na een hele dag met hun reet in de zon gelegen te hebben hadden ze hele grote blaren op hun kont. De volgende dag heb ik ze dan ook smakelijk uitgelachen.

Maar helaas, toen ze hun kont moesten bedekken, gingen ze topless. Dat vind ik net zo kansloos.

Ik hoef de reet of uiers van een ander niet de hele tijd pontificaal in mijn gezicht te hebben hoor.

De vrouwen die je in Turkije in string-bikini ziet lopen, zijn ontegenzeglijk Russinnen of dames uit de Oekraine....

Laat me raden.... ze liepen rond (in die string dus), met palen van hakken... in een gouden kleur!
Och hemel, hakken... Ter verdediging van mezelf: mijn hakken liet ik wel thuis voor de gelegenheid. Daar heb je op het strand helemaal níets aan namelijk.
@ Bergje65:

Ja en roze, velours trainingspak.
quote:qwertuu schreef op 30 juni 2010 @ 13:25:

Ik heb er jarenlang in gelopen. Ordinair of niet, ik had wel mooie bruine billen.

En voor alle mensen die niet tegen de aanblik van blote of half-blote mensen kunnen: je hóeft niet naar het strand hoor. Ik vind het ook allemaal wat overdreven hoor! Ik bedoel; mensen in badkleding zijn per defintie al half naakt! En al die halfnaakten treffen we in het zwembad of op het strand nou eenmaal aan... in alle maten en van alle leeftijden en pluimage!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven