Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
quote:amandroe schreef op 30 juni 2010 @ 14:14:

[...]

Ja, wat wil je dan dat ik zeg? dat ik het ineens wél een leuke bikini vind? Want dat vind ik namelijk niet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik vind dat soort bikini's niet voor jonge vrouwen. Ik vind het een soort van " excuusbikini " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 13:58:

[...]

Zonder string is het véél beter te behappen

http://www.dumpert.nl/med ... gs_strandmeisje_2010.html

Of toch liever een maatje 32 in een string die gewoon op een handdoekje ligt?Mja, probleem is ook dat mensen zonder maatje 32 zich regelmatig in een string willen hijsen en met een kont als een sluisdeur in je gezicht lopen te porren.
quote:Flashy schreef op 30 juni 2010 @ 14:05:

[...]

Mooie meid hoor, snap die reacties onder dat filmpje op die site dan ook niet echt.

Vooral dat 'ik zou d'r doen'...

Walgelijke uitspraken vind ik dat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2010 @ 14:16:

[...]

Ja, wat wil je dan dat ik zeg? dat ik het ineens wél een leuke bikini vind? Want dat vind ik namelijk niet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik vind dat soort bikini's niet voor jonge vrouwen. Ik vind het een soort van " excuusbikini " .Was grappig bedoeld hoor... Je mag vinden wat je vind, ik vind hem leuk! Bedoelde er niets mee...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 13:58:

[...]

Zonder string is het véél beter te behappen

http://www.dumpert.nl/med ... gs_strandmeisje_2010.html

Of toch liever een maatje 32 in een string die gewoon op een handdoekje ligt?Hahaha, die bouwt wel heel erg d'r eigen feestje zeg!
quote:qwertuu schreef op 30 juni 2010 @ 13:59:

[...]

[...]

Bedankt, ik zet ze er meteen bij op mijn lijstje "nog niet eerder ontdekte eigenschappen die ik blijkbaar toch bezit"!

- aandachtsziek

- kansloos

Nog meer? Een beetje zelfkennis is nooit weg natuurlijk. Wat fijn dat jullie me daarbij willen helpen! Ik schrijf ze ook op mijn lijstje erbij.
Viva la vida
Zet jij ze dan wel netjes ónder "arrogant"?
Ik durf het dus niet, maar mijn man vindt zulks wel geweldig om te zien. Hij heeft uberhaupt geen ordi-filter of zoiets.
quote:qwertuu schreef op 30 juni 2010 @ 15:15:

Zet jij ze dan wel netjes ónder "arrogant"?

Zolang ik het maar bóven pedo blijf zetten
Viva la vida
quote:Vl43inder schreef op 30 juni 2010 @ 15:30:

Ik durf het dus niet, maar mijn man vindt zulks wel geweldig om te zien. Hij heeft uberhaupt geen ordi-filter of zoiets.Waarom durf je het niet, omdat "anderen" het ordinair vinden? FTW! Hup aantrekken die string!
Viva la vida
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 15:43:

[...]

Waarom durf je het niet, omdat "anderen" het ordinair vinden? FTW! Hup aantrekken die string!Haha, nee hoor, niet omdat anderen het ordinair vinden. Mijn ordifilter doet het wat dat betreft ook niet zo goed (ik draag bijvoorbeeld wel een heel klein schots rokje met een zilveren legging eronder, hoe vreselijk anderen dat ook vinden ). Nee, ik ben wat onzeker over mijn naakte lichaam en met dat gevoel wordt ik liever minder dan meer tijdens een vakantiedagje geconfronteerd, dus voel ik me lekkerder in een badpak of een gewone bikini.
Ik knutsel dit jaar gewoon zelf een bikini in elkaar, meer dan wat tandflos heb je niet nodig als ik de foto's zo bekijk.

Goedkoop, ordinair en fashionable. Nog iemand een exemplaar, past namelijk makkuluk in een enveloppe
Jeetje wat een generalisatie!
quote:Vl43inder schreef op 30 juni 2010 @ 15:50:

[...]

Haha, nee hoor, niet omdat anderen het ordinair vinden. Mijn ordifilter doet het wat dat betreft ook niet zo goed (ik draag bijvoorbeeld wel een heel klein schots rokje met een zilveren legging eronder, hoe vreselijk anderen dat ook vinden ). Nee, ik ben wat onzeker over mijn naakte lichaam en met dat gevoel wordt ik liever minder dan meer tijdens een vakantiedagje geconfronteerd, dus voel ik me lekkerder in een badpak of een gewone bikini.

Je hebt helemaal gelijk, je moet je gewoon lekker voelen in wat je draagt!

Mijn ordifilter staat de laatste tijd ook behoorlijk laag hoor Ik heb ook zo'n schots rokje (rood met een groen ruit-streep-ding-motief) - maar die draag ik dan gewoon zonder legging, hoewel een zilveren me dan weer wèl leuk lijkt!
Viva la vida
Afschuwelijk ik zou me er absoluut niet prettig in voelen terwijl een vrij strakke ass heb hahah ik vind zo'n soort hipster bikini ook veel mooier
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 16:08:

[...]

Je hebt helemaal gelijk, je moet je gewoon lekker voelen in wat je draagt!

Mijn ordifilter staat de laatste tijd ook behoorlijk laag hoor Ik heb ook zo'n schots rokje (rood met een groen ruit-streep-ding-motief) - maar die draag ik dan gewoon zonder legging, hoewel een zilveren me dan weer wèl leuk lijkt!De stof van dat rokje is een beetje dik, daardoor is ie nogal winters en niet leuk bij blote benen vind ik.

[...]

FTW! Fuck the what?
Waarom open jij zo'n beetje ieder jaar een topic over stringbikini's, anaal neuken en clithood piercings?

Je zou op een gegeven moment denken dat alles erover wel gezegd is.
quote:meds schreef op 30 juni 2010 @ 15:50:

Ik knutsel dit jaar gewoon zelf een bikini in elkaar, meer dan wat tandflos heb je niet nodig als ik de foto's zo bekijk.

Goedkoop, ordinair en fashionable. Nog iemand een exemplaar, past namelijk makkuluk in een enveloppe

Ja ik wil graag een gebreide.

Wat kost dat?

[...]

Waarom durf je het niet, omdat "anderen" het ordinair vinden? FTW! Hup aantrekken die string!

Nah iets aantrekken omdat je man het wilt is ook niet zo aan te raden.

Zeker als ie geen ordifilter heeft.
@ Bgb: For The Win!

(betekent zoiets als "is toch leuk")
Viva la vida
@ mazou: idd alleen aantrekken als je het zelf leuk vind, niet laten leiden door een ander.
Viva la vida

Dit vind ik altijd de meest flatteuze broekjes, maar voordat die bestonden had ik net als Q ook altijd een string aan. Ik had vroeger altijd 3-delige bikini's: topje, string, hotpants/rokje voor over de string als je gaat zwemmen/lopen/drankje halen.

Tegenwoordig ben ik helaas bijna net zo dik als dat meisje op dat filmpje, dus ik sla het strand gewoon helemaal over totdat ik weer toonbaar ben.
Am Yisrael Chai!
quote:ndh86 schreef op 30 juni 2010 @ 19:31:

@ Bgb: For The Win!

(betekent zoiets als "is toch leuk")Oooh, ok...... weer wat geleerd.
quote:Mazou schreef op 30 juni 2010 @ 19:29:

[...]

Nah iets aantrekken omdat je man het wilt is ook niet zo aan te raden. Waarom eigenlijk niet?

Zeker als ie geen ordifilter heeft.Wat héél veel vrouwen verwarren met ordi / ordi vinden vinden is in de ogen van mannen vaak geil, erotisch , of gewoon mooi. Niks mis mee, volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven