3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
quote:courageux schreef op 01 juli 2010 @ 00:29:

[...]

kom maar op doe gewoon mn helm op!

ik verzonnen? neej zoiets is niet te verzinnen... zo ziek is niemand... Er zijn wel ziekere mythische figuren bedacht, jij bent vast in één of andere cultuur Medusa of zo...ja...sprekend...tot aan de slangen op je hoofd aan toe!
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 00:31:

[...]

Er zijn wel ziekere mythische figuren bedacht, jij bent vast in één of andere cultuur Medusa of zo...ja...sprekend...tot aan de slangen op je hoofd aan toe! je bent gewoon jaloers
Echt niet, die krengen op je hoofd die lopen steeds te sissen en te happen, das nog erger dan snurken!
Trustuh Floor.
Mocy, als ik naar jou toe was gekomen om met jou mijn verjaardag te vieren...dan was je dat toch niet meer vergeten?!
ach zeur niet wees blij dat je de volgende dag zelf niet meer alles wist
Nou nou nou, dat viel nog reuze mee dame. Jij hebt ook niet veel meegemaakt in je leven als je daar nu nog zo over door blijft gaan
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 00:36:

Mocy, als ik naar jou toe was gekomen om met jou mijn verjaardag te vieren...dan was je dat toch niet meer vergeten?! Tuurlijk niet!
Word gek van Marktplaats, heb al op van alles geboden.
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 00:46:

Nou nou nou, dat viel nog reuze mee dame. Jij hebt ook niet veel meegemaakt in je leven als je daar nu nog zo over door blijft gaan dat is gewoon in mn netvlies gebrand omdat het zo eng was
quote:mocy schreef op 01 juli 2010 @ 00:54:

Word gek van Marktplaats, heb al op van alles geboden.adem in... adem uit...
quote:courageux schreef op 01 juli 2010 @ 00:59:

[...]

dat is gewoon in mn netvlies gebrand omdat het zo eng was
Heb me met moeite weten uit te loggen.

Mijn boudoir wordt een opslagplaats ben ik bang.
jah lach maar

maar aangezien jij het zo goed met um kan vinden... haal mn vakantiegeld is op bij um krijg nog ruim 500 euro... maar zien ho maar...

is er niet iemand die een mooi nep advocatenbriefje kan opmaken? miss wordt ie dan bang
We kunnen er ff in onze gevechtsklding langs gaan.
quote:mocy schreef op 01 juli 2010 @ 01:06:

Heb me met moeite weten uit te loggen.

Mijn boudoir wordt een opslagplaats ben ik bang.je zet een stoel die je nooit gebruikt in het midden van de kamer... en zegt tegen man... ''jah schat de rest komt er nog aan'' heb alles al besteld
Die stoel heb ik ook op geboden
Zoooooo gezellig hadden we het nou ook weer niet he, dus ben bang dat ik je niet kan helpen

Kun je geen advocaat inschakelen? Want je hebt er wel recht op.
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 01:10:

Zoooooo gezellig hadden we het nou ook weer niet he, dus ben bang dat ik je niet kan helpen

Kun je geen advocaat inschakelen? Want je hebt er wel recht op.tuurlijk wel! gezellig genoeg anders vroeg ie niet nog zo vaak naar je of zou het door je drankinname komen en de weinige klandizie? had ie zeker zelf geld nodig
quote:courageux schreef op 01 juli 2010 @ 01:13:

[...]

tuurlijk wel! gezellig genoeg anders vroeg ie niet nog zo vaak naar je of zou het door je drankinname komen en de weinige klandizie? had ie zeker zelf geld nodig Ik ben bang dat het de tweede optie is...
Ik had ondertussen Digi aan de lijn trouwens, die belde me vanaf haar vakantie adres. Jullie krijgen allemaal de groeten
quote:mocy schreef op 01 juli 2010 @ 01:09:

Die stoel heb ik ook op geboden Tja, dan zul je zelf pontificaal midden in de kamer moeten gaan zitten
Zit ze ergens leuk?
Ja, super! Wou dat ik erbij was
Lekker voor der en doe de groeten terug en wens haar nog veel plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven