Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Misschien was dat ook een teken Babs

Hij is dan lijfelijk niet meer aanwezig maar in jullie hoofden en harten gelukkig nog wel!

En neem nu ook even de rust om zelf een potje te grienen hé

Jij mag ook verdriet hebben om jullie vriendje en dat moet er ook uit.

Vertellen kan altijd nog...als je er aan toe bent,als het een plekje heeft,als je het kwijt kunt,als je het kwijt wilt...

Nu misschien eventjes nog niet.

Lieve Babs
Thanx Delphi, Bieb en Olijf.

Nee, dat zwarte in de tuin was geen teken van Meneer hoor Bieb Dat waren eksters... In ons postzegelformaat-tuintje hebben we 'n heuse eksterplaag... Als ze nou de muggen opvreten dan hebben we er nog wat aan... Iemand nog suggesties om die krengen te verjagen, dan hou ik me aanbevolen!
Iets anders
Pff, eksters verjagen gaat volgens mij niet 1,2,3 Lastige, hardnekkige en hondsbrutale beesten zijn het. Misschien een vogelverschrikker ? (nee, ik ga niet in jullie tuin staan )

Lieve Babs, ik hoop dat je straks toch een beetje kunt slapen, jullie allemaal trouwens
Goed idee Olijf! Kan ik je echt niet omkopen met 'n zwembadje op aangename temperatuur en 'n partytent voor de schaduw?

Ik ga morgen waterpistolen kopen, ga ik ze gewoon de tuin uit spuiten die krengen..

Ik ga zo ook proberen te slapen. Morgen drukke dag: zoon naar school, even met de juf babbelen, huis schoonouders luchten want die komen terug van vakantie morgen, bloemetje voor ze halen, boodschappen doen, sporten, schoonouders onthalen bij thuiskomst, ergens tussendoor zoon ook weer van school halen, naar de slager voor vlees voor Zoë, hopen dat huisdierencrematorium op vrijdag kan.

Slaap lekker allemaal!!
Iets anders
Babs En neem zelf ook de tijd om te janken lieverd!
Ik wil wel janken maar ik kan niet... Heb wel gejankt hoor, gisteren en vanmiddag toen Meneer in m'n armen insliep terwijl zoon over mij en Meneer heen lag. Dat ventje, 8 lentes jong, te horen zeggen:"Het is goed Meneer, ga maar slapen. Voor altijd. Dan ga je naar de hemel en zul je Kelly de groeten doen? Je bent de meest fantastische kat van de wereld. En nu ga je voor altijd weg. Ik zal je zo missen maar ik wil dat je geen pijn meer hebt. Dat heb je niet verdiend lieve Meneer..."

Kelly was mijn hond. Heeft me door de staart van m'n pubertijd gesleept, was er om uit te huilen toen het met ex niet meer ging, was zorgzaam en waaks toen ik in verwachting was en week niet van zoon's zijde toen die er eenmaal was. Op de dag af 6 maanden nadat zoon was geboren hebben we Kelly moeten laten gaan, en zoon weet zóveel dingen die Kelly deed die wij hem niet verteld hebben... En dan begint zo'n apie op zo'n moment over Kelly. Dat Meneer 'm de groeten moet doen...

Djeez... wanneer ben ik zo'n zweefteef geworden?
Iets anders
Sorry Delphi... Gadver, nu gaan anderen huilen en zit ik zelf nog met droge ogen...
Iets anders
Hee, ben jij gek. Geen sorry zeggen hoor. Het komt ook omdat je het zo opschrijft dat het aankomt. Dat is een groot talent van jou.

En die droge ogen, dat is ook niet raar. Sommige dingen zijn te groot om meteen iets van te kunnen vinden. Bovendien probeer je er ook aan alle kanten te zijn voor man, zoon, schoonouders, dieren... Dat huilen van jou komt wel, maar dan later. Geeft niet, maar gun jezelf ook even een diepe zucht.
ik kwam ook nog even mobiel ingelogd vanuit bed...

Snirfffff.... Wat een wijs en lief kind heb je..

inderdaad..en erg bijzonder dat mannetje van jou. Wat zien en voelen kinderen toch altijd veel en veel meer als dat je voor mogelijkheid houdt. Ik hoop dat je zo lekker in slaap dommelt.. Ga ik nu wel proberen. Trusten dames..
Poelepoelepoelepoes!
Babs, ik zit hier ook weer in tranen, maar dat geeft niet lieverd. Je schrijft het zo mooi op en ik denk dat we allemaal weten hoe het voelt om je dier zo gedag te moeten zeggen. En voor jouw tranen komt er ook echt een moment...en meer. Ik vind je verhaal over Kelly overigens ook erg ontroerend. Soms is er gewoon net iets meer tussen hemel en aarde, zonder gedoe over god en religie, gewoon iets meer. En dat is soms fijn en troostend en soms ook verdrietig.
Ben met m'n pjoeter naar de slaapkamer verhuisd. Net 'n glas smirnoff ice achterover geslagen, had ik ineens trek in. 't Is maar goed dat 't nu op is

Maak jullie geen zorgen hoor, ik drink misschien 1 glas alcohol per maand. Laten 't er af en toe 2 zijn. En 1 keer per 2 jaar word ik straalbezopen. Maar dat gaat dus vannacht iig niet gebeuren *loert met samengeknepen ogen en zuinig mondje naar lege fles smirnoff ice*

Ga zo 'n rondje zappen en kijken of de slaap wil komen. Man staat in de keuken everzwijnbiefstuk te bakken... Da's net Garfield: midnight snacken FTW! Heb serieus wel eens overwogen 'n tijdklok op de koelkast te zetten...

Slaap lekker lieverds!
Iets anders
Lieve Babs, meis wat ben je een pilaar voor jou mensen en dieren. Ik lees altijd jouw kracht door alles heen maar vergeet niet dat wij hier graag allemaal jouw pilaartjes willen zijn he!

Ik geloof ook dat hij "ergens" is, net als mijn hond Pippie van vroeger, jouw Kelly en nog heel veel andere dieren. Ik weet niet hoe die plek heet, ik weet niet wie er aan het stuur staat, maar er is iets en iemand en dat geeft zoveel troost. Ook bij het overlijden van mijn ouders en zo zal het bij veel mensen denk ik gaan.

Pilous, meid jij bent toch veuls te jong om al zoveel leed te hebben moeten meemaken. Ik schrik ervan... had al eens eerder ietsjes gelezen maar wil niet onbedoeld wonden openhalen of zomaar blunt binnenvallen. Maar veels te jong, veels teveel leed, dat wel.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Pfoeh, wat een verhaal Babs... moest ff slikken. Vooral om je zoon, wijs ventje. Sterkte vandaag lieverd, ik hoop dat de tranen willen komen.

Diploma uitreiking was lang en warm. Zoon was een na laatste... En van alle leraren die een praatje maakten over de leerlingen, mag je één keer raden wie het praatje hield bij zoon... Die mongool die tijdens een examen tegen zoon zei of er al weer een oom dood was.... Dat vond ie wel jammer. Maar hij zag er erg mooi uit, mooie broek aan, mooi overhemd (van vriend van mams)

K. heeft het gefilmd en van het diploma tekenen foto's gemaakt. ben best wel trots op het ventje!

Ik had het vanochtend koud in bed... De terrasdeur staat de hele nacht open en ik ben maar op K.'s plekje gaan liggen. Dat was warmer. Maar nu is het al weer zonnig hier. Wel veel sluierwolken.

En nu maar weer hard aan het werk!
Jammer van dat praatje idd Ratteke. Maar toch een mooi moment denk ik. Gefeliciteerd met het diploma van zoon!!
Iets anders
Dank je wel. Heb je een beetje kunnen slapen? En jouw zoon? Hoe is het nu met jullie?
Babsieflapsie, je woorden, je teksten, die komen aan. Ik heb ook vochtige ogen door wat dat wijze ventje tegen jouw Meneer zei. Dat komt omdat het hier aankomt. Het landt hier. Bij jou nog niet, stukje zelfbescherming van moeder-natuur. Het gaat nog wel landen bij jou. Misschien in 1x, als een klap, misschien geleidelijk aan, kleine beetjes. Als je bv zijn bakje voer vult en opeens realiseert, dat Meneer er niet meer is.

Dikke

Ann, ik vind het ook hoor, dat ik teveel heb meegemaakt Ik zeg wel eens, ik ben pas 30 maar heb levenservaring van een 80-jarige. Het geeft niet. Ik ben er door geworden wie ik ben ik vind mijzelf erg leuk geworden. Ik ben zelfstandiger, assertiver en ik weet wat ik wel wil en wat ik niet wil. Ik weet wat ik aan kan en meestal weet ik wanneer ik moet stoppen. (op werkgebied na dan )

Ratteke, wat jammer dat die sukkel het praatje deed voor je Stiefzoon. Maar ach... misschien ook wel goed om zo positief af te sluiten.

In nu ga ik koffie pakken.

Vriend staat in de file richting Den Haag. Er is een bord naar beneden geflikkerd en duurt tot 13.30 voor dat het is opgelost... Lekker dan. Maar omkeren kan hij ook niet.
Geslapen als een blok, tot de wekker ging. Van die slaap dat je nog vermoeider wakker wordt als dat je ging slapen, zukke.

Zoon werd rond kwart voor 8 wakker, te laat voor school maar dat boeit niet. Gelukkig denkt de juf daar in dit soort gevallen ook zo over.

Zoon heeft kokertje met Meneer's haar mee naar school, staat bij juf op het bureau zodat het niet kwijt raakt en hij mag er zo vaak heen om het te pakken als hij wil. Ook 2 foto's mee en hij mag vertellen in de klas. Heel fijne klas gelukkig, kindjes onderling heel warm en lief.

Bunker wil niet verder wandelen als tot waar Meneer altijd mee liep Daar gaat hij om zich heen staan te kijken en zet geen stap meer. Wel over gedacht om Meneer mee naar huis te nemen en Bunker afscheid te laten nemen, maar man en ik hebben op de dierenambulance genoeg lijkjes te zien om te weten hoe snel dat er naar uit gaat zien (zeker met deze temperaturen) en dat willen we Nick en ook onszelf niet aandoen. Jammer voor Bunker, maar het was gewoon geen optie.

Bunker ligt in de deuropening te piepen, anders komt er nog geen piepje over z'n lippen.

Vandaag is de dag dat ik steeds volschiet en snotter en huil. Het loutert nog niet, dat komt nog wel.

Morgenmiddag gaan we Meneer in het crematorium definitief gedag zeggen. Ik ben heel blij met de ervaringen van man en mij die jaren op de dierenambulance. Weten allebei heel goed hoe dit soort dingen praktisch werken en dat helpt, ook om zoon te helpen.
Iets anders
Babs: Mooi van meneer dat hij nog even een laatste keer langsgeweest is. Mooi ook van je zoon

Ratteke: Idd gefeliciteeerd met stiefzoon. Welk diploma heeft hij gehaald? En wat wil hij nu gaan doen? Idd jammer van het praatje. Misschien vond die man dat hij wat goed te maken had.

Pilous: Inderdaad jij hebt ook al heel wat meegemaakt. Vervelend dat vriend nu in de file staat. Rare reden trouwens, nog nooit gehoord iig.

TH: Hoe gaat het vandaag? Klinkt nog best als een toestand bij de kaakchirurg. Je had er toch al pijn aan? Ik dacht dat je dan meteen geholpen zou worden.

Splinter is weer terug toch? leuk dat je er weer bent.

Biebelie: GEFELICITEEERD wat goeeeeed dat je het gehaald hebt, zeker als je kijkt naar hoe de rest het gedaan heeft. Het was dus moeilijk. Hoop dat je wel een certificaat ervoor krijgt.

Maleficient Hoe gaat het nu met jou/jullie? Zag je gisteren even voorbij komen

Hier ben ik alvast begonnen met leren van herkansingen. Kind is weer via het raam naar buiten gegaan en zegt als ik zeg dat ze moet komen: 'nee'. Wél dus. Nog even douchen etc en dan mag ze naar buiten.
Lieve Babs, nog maar een

En Bunker... arm beest. Die snapt er niks van. Of misschien juist wel....
Pilous, vriend heeft toch wel voldoende drinken meegenomen? Anders staat ie daar in de file te smelten en te smachten naar een slok water. Ook niet leuk.

Babs, wat een lieve juf. Niet moeilijk doen over verslapen, en verdriet om Meneer. Dat is fijn. En jij, snotter maar lekker door. en als je te moe wordt ga je vanmiddag toch nog ff liggen.
Babs, nog een dikke voor het verlies van Meneer en wat bijzonder dat je zoontje dat zegt over Kelly
Stressed is just desserts spelled backwards
Misschien is dat een gat in de markt. Met motor door de file gaan om flesjes spa te verkopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven