Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:annekeg schreef op 30 juni 2010 @ 20:21:

Bieb, meis gefeliciteerd! Super goed gedaan! Zijn de anderen er nu ook merendeel doorheen?

Nee

vanavond was het voor 30 mensen de derde en laatste kans en ik kreeg een sms van chef vanavond dat er maar 3 (!!!!) het gehaald hadden.

waaronder hij en ik...
babsje toch, een dikke knuffel voor jouw. Ik weet niet wat ik meer kan zeggen behalve dat ik aan je denk

Biebs gefeliciteerd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik was even een boxer aan het aaien, 100km verderop
Ga je een hond kopen Plous of was je nog bij je vriendin?
Haa Its!
Nee, vriend had iets gekocht voor de vijver en die mensen hadden een boxer

Ik zou wel willen... een hond.. Maarja, ik woon hier niet alleen
Hebben jullie laatst na die diefstal van de vijverspullen dat nog van de verzekering vergoedt gehad btw?
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 30-06-2010 23:05
Reden: moeilijk hoor...typen..
% gewijzigd
haaaai biebs en plous

ik was even werken
Ja, tis allemaal goed gekomen

Alleen psychische schade, niet financieel, gelukkig.
Pfiew Bieb, maar 3 van de 30...dan is het een heel zwaar examen. En zijn we extra trots dat jij het wel gehaald hebt

En de stilte heeft zeker met Meneer van Babs te maken, ik liep er ook veel aan te denken. En dat terwijl ik op het softbalveld stond om een wedstrijd te spelen (ben ook pas een kwartier thuis).

Ik ga zweet en viezigheid maar eens van me af spoelen.

Babs, voor jou de warmste die ik maar bedenken kan. Ik las met prikkende ogen jouw post over het alarm.
Ja het alarm...

Dat vind ik dan weer heel mooi dat zoiets gebeurt

Of Meneert nog even een laatste groet doet en bedankt voor de mooie jaren.

Want die heeft hij ongetwijfeld gehad bij jullie Babs.

Vergeet dat niet hé!!!!!!!
Inderdaad heel apart van dat alarm. Soms gebeuren dan ineens van dat soort maffe dingen, alsof je beestje nog even wat wil zeggen ofzo.

Ik had dat ook na Joepie, ik reed 's avonds (op de dag dat hij was overleden) in de auto en zag toen een ineens een prachtig vallende ster. En op de ochtend van onze trouwdag zat er heel vroeg een bruin vlindertje op ons balkon (Joep was dus ook bruin). Heel toevallig allemaal maar wel mooi. Tenminste, ik hield me maar voor dat dat tekentjes van Joep waren.
olijfje_ wijzigde dit bericht op 30-06-2010 23:13
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Babsjuh toch.. nee he

ik had zo op een ander antwoord gehoopt. Helaas. :(

Heel veel sterkte allemaal.

Ratteke, hoe was de diploma uitreiking?

En ja ik weet dat je voor de N900 veel moet downloaden. Tis zelfs zo erg dat de hi winkel hem niet meer verkoopt omdat ze er teveel kinderziektes in vonden zitten. Het is ook geen telefoon voor de luie bellert. Echt voor gadget/computerfreaks.

Laat ik dat nou net zijn ;)

Bieb, gefeliciteerd met je ruuuime voldoende! Hartstikke netjes! En lekker gevoel zeker? 30 uit de 3 waarvan jij er eentje bent. Hulde.
Poelepoelepoelepoes!
ik denk dat niet alleen mensen maar ook katten nog laten weten dat ze er nog bij zijn. Misschien eng en zweverig maar volgens mij is het gewoon zo

Kutmuggen bij ons op het werk. Mijn pink is een beetje gezwollen. Hopen dat dit niet bij mijn enkel gebeurd
Je weet niet hé..

Ik ben absoluut niet gelovig in de zin van God en de bijbel maar geloof wel ergens dat er meer is dan wij kunnen bevatten/zien/horen oid..

Mijn oma van paps kant "zag" dingen,was een eigenaardig klein wieffie met enorme voorgevoelens.

En hoewel we allemaal nuchtere mensen zijn in onze familie was het gewoon zo dat oma dingen wist die anderen niet wisten...
Oh ja Ratteke, zou ik toch bijna de diploma-uitreiking vergeten! Hoe was het idd? (warm waarschijnlijk )

Ik heb daarstraks even heerlijk ontspannend gebalkonierd, daar word ik altijd lekker rustig van. Mijn gezaaide lathyrus groeit als kool, ben benieuwd of en wanneer er bloemetjes aan komen.

Ieks, Puk had daarnet een hele grote kriebelpotende tor gevangen. Ik heb het beest met een grote zwiepert van het balkon gegooid.
Bieb, dat geloof ik toch ook wel. Ik ben verder idd ook niet gelovig (na de doop is mijn katholieke loopbaan opgehouden ) maar geloof zeker dat er meer dingen zijn tussen hemel en aarde. Maar dat moet je ook wel willen zien zeg maar, een ander zal denken: goh, het alarm gaat af, of goh, een bruin vlindertje maar ik zie daar ook altijd wel tekens in. En dat is best mooi eigenlijk!
Its, ik las ergens de tip dat je vitamine b moet slikken als je last hebt van muggen. Misschien eens proberen? Gelukkig ben ik vrij vies voor muggen kennelijk, als er helemaal niks anders meer voor handen is dan word ik gestoken. Gelukkig valt het hier op de zandgrond erg mee qua muggen. Ouders van een vriendin van mij wonen in dat gebied in Frankrijk waar het laatst zulk noodweer was geweest en die komen nu dus om in de muggen, verschrikkelijk.
Precies,het kan je soms ook steun geven of gewoon een heel fijn gevoelletje.

Mijn vader had met zijn moeder (gekke omaatje dus) afgesproken dat ze hem een teken zou geven als er wat na de dood zou zijn.

Toen ze overleden was was mijn vader een beetje teleurgesteld dat ze dat niet gedaan heeft.......maar misschien heeft hij gewoon het signaal niet opgepakt....

(en heeft ze staan zwaaien,toeteren,met deuren klapperen weet ik veel wat )
Splinter al gesignaleerd btw?
Bieb

Ik geloof er ook wel in. Veel onverklaarbare dingen gebeurd toen man overleden was. Toen zijn kist in de woonkamer kwam (thuis opgebaard), begonnen de lampen te knipperen terwijl er geen stroom op stond. En ik heb een stuk of 6 vlinders in huis gehad, in december Man heeft zijn best gedaan met tekens geven
En nu ga ik naar bed

Babs nog een dikke vette voor het slapen gaan
Mooi Pilous !!

Truste,ik ga trouwens ook maar te bedde.

Daag maisjes.

Morgen hopelijk weer een fijnere dag

En nog even een dikke voor Babs
Jullie zijn lief... allemaal!!! Op het gevaar af nu echt een sentimentele grens te overschrijden... Thank you for being a friend!!!

Ik wil zoveel vertellen over Meneer, hoe het ging, wat de DA zei, hoe het met man en zoon gaat, en ik weet gewoon echt niet waar te beginnen... Loop de hele dag al man en zoon overeind te houden, beetje regie te houden bij de DA want man en zoon snotterden om het hardst en hoe triest ook: er moest wel íets gebeuren. Zoon slaapt nog steeds niet, net maar 'n boterham met bachdruppels d'r in weten te krijgen. Man gaat nu beter gelukkig. En ik? Ben murw, op, versleten. M'n lieve Meneer... In de buurt zijn ze allemaal geschokt, verbaasd, hoe kan dat nou, zo oud wassie toch nog niet, hij zag er nog zo goed uit, hij liep nog altijd mee met Bunker uitlaten, gisteren zattie mijn kat nog achterna, vorige week zat hij nog onder de auto naar m'n honden te sissen...

Ik deed daarstraks de voordeur dicht, en zag uit m'n ooghoek door het raam iets zwarts in de tuin... Wilde uit automatisme de deur opendoen voor Meneer...

Pffft...
Iets anders
Babs...

Enne, sentimentele grenzen liggen heeeeel ver weg op een dag als vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven