wie stelt dit beeld voor ?

donderdag 1 juli 2010 om 09:27
Shiva en Saraswati hebben beide 4 armen, dit beeld heeft volgens mij maar 2 armen, dus dat is het niet.
er zijn zoveel beeltenissen te vinden in diverse geloven en culturen... denk niet dat dat zo te vinden is..
Kan je niet navragen bij de eigenaar wie het is?
er zijn zoveel beeltenissen te vinden in diverse geloven en culturen... denk niet dat dat zo te vinden is..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 1 juli 2010 om 09:29
quote:biol schreef op 01 juli 2010 @ 09:27:
Shiva en Saraswati hebben beide 4 armen, dit beeld heeft volgens mij maar 2 armen, dus dat is het niet.
Precies! Het belangrijkste is dat je weet wat ze in haar handen heeft, dat is een symbool dat typerend is voor die god(in) dus daar kun je wat mee.
Laat je het ons weten als je eruit bent?
Precies! Het belangrijkste is dat je weet wat ze in haar handen heeft, dat is een symbool dat typerend is voor die god(in) dus daar kun je wat mee.
Laat je het ons weten als je eruit bent?
donderdag 1 juli 2010 om 09:32