Good Luck!!!
donderdag 1 juli 2010 om 19:26
Suze, een fijne vakantie!!!!
Kokos, was het feestje leuk? Oudste had maandag een feestje, en was helemaal van de leg van de clown, dat is echt niks voor hem haha.
Compu, het nieuwe huis schiet op! Heerlijk vooruitzicht, nieuw huis en nieuwe baby!
Mamax, mooie bikini, heel erg mooi!
Star, haha die Ceetje, grappig.
Bam, hoe was het bij de dermatoloog? Of heb ik daar nu overheen gelezen?
Hier morgen 38 graden en ik ben morgen tot en met zondag AM en we hebben morgen een afscheidsfeest op de kita, veel te warm, idioten.
Kokos, was het feestje leuk? Oudste had maandag een feestje, en was helemaal van de leg van de clown, dat is echt niks voor hem haha.
Compu, het nieuwe huis schiet op! Heerlijk vooruitzicht, nieuw huis en nieuwe baby!
Mamax, mooie bikini, heel erg mooi!
Star, haha die Ceetje, grappig.
Bam, hoe was het bij de dermatoloog? Of heb ik daar nu overheen gelezen?
Hier morgen 38 graden en ik ben morgen tot en met zondag AM en we hebben morgen een afscheidsfeest op de kita, veel te warm, idioten.
donderdag 1 juli 2010 om 19:30
quote:bambino schreef op 01 juli 2010 @ 13:08:
We zijn weer terug!
Wat heb ik toch een bikkel van een zoon, stoere
Het was een soort van ontsteking en ze kon het meteen weghalen, Juul heeft bijna geen kik gelaten, stoer!
Hij loopt nu met een fraaie pleister op zijn neus
Helemaal trots, hahaOh, fijn dat het weggehaald kon. Arme Juul. Kan het terugkomen?
We zijn weer terug!
Wat heb ik toch een bikkel van een zoon, stoere
Het was een soort van ontsteking en ze kon het meteen weghalen, Juul heeft bijna geen kik gelaten, stoer!
Hij loopt nu met een fraaie pleister op zijn neus
Helemaal trots, hahaOh, fijn dat het weggehaald kon. Arme Juul. Kan het terugkomen?
donderdag 1 juli 2010 om 20:01
donderdag 1 juli 2010 om 21:08
Echt een manserdje, Bam!! Hoefde het niet gesneden te worden? Wanneer mag pleister eraf?
Oeh Jin, erg warrum zeg. Heb je nog een fijn badje in je tuin? Ik ga gauw weer eens kijken op je fotosite. Of doe je daar niks meer aan?
Duitse vriendin had het over de schermen in Du. waar de WK zo leuk op te volgen is en dat het hier niet het geval is. Maar las net dat A'dam nu ook voor het grote scherm gaat.
Ben jij nog in het centrum wezen kijken?
Nog verhuistips voor de dag zelf? Bridges, hoe deed jij dat toen?
Oeh Jin, erg warrum zeg. Heb je nog een fijn badje in je tuin? Ik ga gauw weer eens kijken op je fotosite. Of doe je daar niks meer aan?
Duitse vriendin had het over de schermen in Du. waar de WK zo leuk op te volgen is en dat het hier niet het geval is. Maar las net dat A'dam nu ook voor het grote scherm gaat.
Ben jij nog in het centrum wezen kijken?
Nog verhuistips voor de dag zelf? Bridges, hoe deed jij dat toen?
donderdag 1 juli 2010 om 21:10
quote:mamax schreef op 01 juli 2010 @ 14:04:
Ik vond ze ook erg leuk, en hier waait het nu een beetje, maar de deuren blijven open staan. Ik sleepte anders altijd een plantenbak ervoor, want vind die haakjes lelijk, maar dit werkt perfect.
Heb je aan Julian verteld wat er ging gebeuren? Maxi had dat laatst met die blaar die hij open ging prikken. Ik heb het wel verteld, maar ik zat wel in dubio. Voor je klaar bent met vertellen is het al bijna gebeurt.
Julian had zelf de conclusie al getrokken. Gisteren vroeg hij al of ze in zijn neus gingen prikken. Ik heb toen geantwoord dat dat zou kunnen, maar dat ik dat niet wist.
Toen de bultjesdokter dus zei: Ik ga het even weghalen zei Juul: ja je gaat er in prikken hé?, haha. Ik denk dat hij zich dus zelf voorbereid heeft
Ik vond ze ook erg leuk, en hier waait het nu een beetje, maar de deuren blijven open staan. Ik sleepte anders altijd een plantenbak ervoor, want vind die haakjes lelijk, maar dit werkt perfect.
Heb je aan Julian verteld wat er ging gebeuren? Maxi had dat laatst met die blaar die hij open ging prikken. Ik heb het wel verteld, maar ik zat wel in dubio. Voor je klaar bent met vertellen is het al bijna gebeurt.
Julian had zelf de conclusie al getrokken. Gisteren vroeg hij al of ze in zijn neus gingen prikken. Ik heb toen geantwoord dat dat zou kunnen, maar dat ik dat niet wist.
Toen de bultjesdokter dus zei: Ik ga het even weghalen zei Juul: ja je gaat er in prikken hé?, haha. Ik denk dat hij zich dus zelf voorbereid heeft
donderdag 1 juli 2010 om 21:34
donderdag 1 juli 2010 om 21:51
Nee, totaal niet.
Maar op school heeft ze in de gaten dat anderen anders zijn, dat had ik niet verwacht. Ze staat als ik haar breng en haal met open mond naar alle kinderen te kijken en probeert dat aan mij over te brengen dan.
Ik ga maar trachten te slapen, zal wel weer plakkerig nachtje zijn. Welterusten!
Maar op school heeft ze in de gaten dat anderen anders zijn, dat had ik niet verwacht. Ze staat als ik haar breng en haal met open mond naar alle kinderen te kijken en probeert dat aan mij over te brengen dan.
Ik ga maar trachten te slapen, zal wel weer plakkerig nachtje zijn. Welterusten!
donderdag 1 juli 2010 om 21:53
Ouderavond gehad vanavond. Heb het weer overleefd. Ben weer goedgekeurd als juf, fijn
Wel lastig, heb last van onderbuik. Bedacht opeens vanavond dat ik misschien iets van blaasontsteking heb of zo. (Dacht al aan spiraal die niet goed zat of zo, maar toen dacht ik hieraan) Dus morgen maar even HA bellen... Blgh.
Compu: geen echte tips. Is CG er ook bij? Of is zij dagje ergens spelen? Zorgen dat haar kamertje eerst klaar is misschien? Zodat zij plekje heeft? Verder alleen succes! Ik vind de fiets ook gaaf!
Jin: blgh dat is te warm... En dan zoveel te doen. Klinkt als leuk cadeautje... Veel plezier!
Bam: wat een kanjer is die Juul toch! daar denkt hij dan echt over na hè. Slim vind ik dat!
Wel lastig, heb last van onderbuik. Bedacht opeens vanavond dat ik misschien iets van blaasontsteking heb of zo. (Dacht al aan spiraal die niet goed zat of zo, maar toen dacht ik hieraan) Dus morgen maar even HA bellen... Blgh.
Compu: geen echte tips. Is CG er ook bij? Of is zij dagje ergens spelen? Zorgen dat haar kamertje eerst klaar is misschien? Zodat zij plekje heeft? Verder alleen succes! Ik vind de fiets ook gaaf!
Jin: blgh dat is te warm... En dan zoveel te doen. Klinkt als leuk cadeautje... Veel plezier!
Bam: wat een kanjer is die Juul toch! daar denkt hij dan echt over na hè. Slim vind ik dat!
donderdag 1 juli 2010 om 21:59
Compu, ik fotografeer me nog steeds suf om de site bij te houden. Blijf ik doen voor de "achterblijvers". Ze missen al zoveel van ons (lees de jongens), en ik merk dat die site heel veel toevoegt, en een heleboel vraagtekens oplost. Man heeft een boot opgepompt, en ik heb ze overgehaald vanavond met nieuwe badjasjes. Omkoperij he, maar het werkte! Oei tips: ik zou eerst haar eigen kamertje (en vooral haar eigen bed!) inrichten. Verder misschien muziek of een dvd die haar rustig maakt paraat houden, dat is vertrouwd voor haar. Veel vertrouwde spulletjes omhaar heen verzamelen, en haar voorlezen over de verhuizing? Die voetbalschermen klopt ja. Ik ben nog niet fit genoeg om daar heen te gaan (echt, ik denk dat ik dan flauwval haha), maar het ziet er leuk uit!
vrijdag 2 juli 2010 om 08:32
Het verhuizen ging hier trouwens heel goed Compu. Zorg dat haar kamer gewoon klaar is, dat er geen dozen meer staan maar alles uitgepakt en dat haar vertrouwde dingen er zijn. Wij zijn verhuist op de dag dat hij naar het KDV ging en hij is toen opgehaald door de thuiszorg en daar gegeten en alles. Dus toen hij 's avonds in het nieuwe huis kwam was zijn kamer al helemaal zoals het moest zijn. En als hij dan zijn eigen slaapzakje heeft en zijn knuffels en zijn eigen bedje dan is het hier vaak al voldoende. Maar Mr J is wat dat betreft best makkelijk hoor, kan goed tegen veranderingen zolang wij er maar bij zijn, zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards