Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Myleen heb ik volgens mij nog bij Joran zien hangen.

De kosten voor de Mirtospoezels hoef ik trouwens niet zelf te betalen hoor. Geen ontworm- en ontvlooispul en geen dierenartskosten. Maar toch, ik verbaas me er iedere keer weer over wat een dierenarts eigenlijk kost. Zal mijn zuunigheid wel zijn

Oh ja dat verhaal van HW
Tsja, to Joran of to tetter . Ze komt morgen vast wel weer even langs! Toch?

De dierenarts is duur, maar ik vind persoonlijk dat de tandarts ook goed van declareren weet. Das 1 voordeel van de kaakchirurg, die rekening gaat naar de verzekering .

Splint, jij schreef ook nog iets over een bult en de tandarts die er pas maandag is. Vervelend souveniertje uit Ierland?

Ik ga afhaken!
Ik denk dat Bieb en MO elkaar boven een totaal gesmolten ijscoupe diep in de ogen staren

Ik heb ook zo'n borstelhandschoen (hij begint trouwens versleten te raken ) en als ik 'm aan mijn hand doe en voor me uit hou, lopen ze er vanzelf onderdoor. Als ik dat ding pak, knort Fido al bijna uit elkaar en holt als een gek achter me aan. Ik heb het gelukkig getroffen op borstelgebied!

Slaap lekker voor wie slapen gaat (of al slaapt)
Oh hartstikke lekker trouwens Babs zo'n vakantie

Slaap lekker iedereen!
jaaahhh!! Splintertje, Welkom thuis!!

Wat fijn dat je (jullie) het zo fijn hebt gehad.

En Sil dwars ding...maar het is alweer goed las ik,gelukkig.

Hier ook altijd de negeer/ken ik jou? stand na een vakantie.

Het zal er wel bij horen ofzo

quote:Olijfje_ schreef op 02 juli 2010 @ 00:13:

Ik denk dat Bieb en MO elkaar boven een totaal gesmolten ijscoupe diep in de ogen staren

:

nuutes

Ik had een bananensoftijsje met chocolade (mmmmmmmm)

en daarna een cola light op terras en daarna had ik Mooie Ogen
Krijg je mooie ogen van bananensoftijs, chocola en cola light? Hmmz.... Oberrrr!!!!
Iets anders
Lieve meissies. Nog één dag heb ik de puppies en dan zijn ze in Frankrijk,
Aahhh.... kan me voorstellen dat je dat stiekem toch even zwaar valt Zoeb!!
Iets anders
Haha....nee helaas Babs.

De Mooie Ogen heb ik weer in zijn eigen bed moeten achterlaten
quote:Babsjuh schreef op 02 juli 2010 @ 00:38:

Krijg je mooie ogen van bananensoftijs, chocola en cola light? Hmmz.... Oberrrr!!!! *roept mee*
Ojee Zoeb...moeilijk lijkt me dat

Je weet het van te voren maar kan me voorstellen dat je van die kanjers bent gaan houden

Jullie hebben wel een onwijs gaaf tripje voor de boeg.

Hoop dat Robo het trekt qua energie enzo
Dat zal je idd heel zwaar vallen Zoeb! Maar weet dat je ze in heel goede handen achterlaat. Volgens mij zijn er nog nooit 2 hondjes zo welkom geweest, de bofbipsen!
En Babs...ik was begonnen aan je mooie verhaal over Meneer maar de waterlanders prikten al...

Ga er morgen even lekker voor zitten en een zakdoekje erbij

Wat heerlijk als je zo lekker van je af kan schrijven hé!!
Dat is idd heerlijk Bieb!! Was er ook goed voor gaan zitten vanavond. Emmer koffie links van m´n toetsenbord, pakje sigaretten en asbak rechts van m´n toetsenbord en man vriendelijk edoch zéér dringend verzocht ´t volume wat terug te schroeven...

Luchtte echt op!
Iets anders
Fijn plekje hebben we daarvoor
Ja hé, ik heb nog nooit twee hondjes gezien die zo welkom waren.

Ik weet natuurlijk ook wel dat ze het nergens beter kunnen krijgen, maar ik ben van die twee bandietjes gaan houden.

Maar ik verheug me op Robo. Ik ben zoooo blij dat zij ze eindelijk in haar armen kan nemen. Het zijn twee geweldige beestjes.

Siep en Sedi (maar vooral Siep )hebben het zwaar gehad met die twee. Maar ze waren allebei zooo lief. In de hondjes zit drijversbloed. Een Border Collie eigen natuurlijk. Wat echt mooi was om te zien bij die kleine ukkies.

Ze hebben Siep wat ingesloten. Als op afspraak sloop de ene de ene kant uit en de andere de andere kant. Zo sloten ze Siep in. Gelukkig was die ouwe nog steeds veel sneller als de puppy's. Dus hij heeft altijd een veilig heenkomen kunnen zoeken achter een hekje waar de hondjes niet bij hem konden komen.

Het was zoooo leuk.
Wat een donderstenen!! Wel mooi dat dat dus gewoon echt in het bloed zit, zo jong al. Knuffel ze morgen nog maar helemaal plat (niet vergeten terug in model te duwen voordat je ze aflevert), het zal idd stil zijn als ze bij Robo zijn. Maar zo gaaf dit!

Meiden, ik ga maar eens naar bed. Lekker plakken in de slaapkamer
Ben je trouwens wel eens in de Vogezen geweest? Het is er zo prachtig!! Zal een mooie rit worden, blijven jullie daar slapen?
Ja we hebben een pension bij Robo in de straat. we blijven één nacht over. Ik ben nooit in de Vogezen geweest, maar ik hoor van iedereen dat het er zo mooi is.

Ik heb er erg veel zin in.
Biebeltje haaaai!

Zo leuk om hier weer te zijn en jullie allemaal weer te ´zien´!

Jij hebt een leuke avond gehad? Gaat goed hè, leuk!

Zoeb, ik las over je super-initiatief. Echt zoooooooo lief. Ik ga je er nog over mailen, hopelijk ben ik niet te laat. Alvast heel veel plezier en sterkte en hele mooie dagen bij Robo.

Praathoofdje, het begin van die plek in mijn mond zat er al een tijdje, maar de laatste week is het echt een bult geworden. Is vast nie erg nie hè????? (slik)

En nu gaat dit snaveltje ook toe. Lekker op tijd, gelukkig had ik geen goede voornemens
En nog een haaaai voor Klets ook.

Jeetje, wat een verschil zeg, Tipsy. Ze lijkt nu heel wat rustiger en op haar gemak. Goed gedaan!

En nu ga ik echt slapen. Lamme armen van al dat gezwaai.

Ik voel me weer helemaal thuis en superwelkom hier.

Dikke zoen voor iedereen!!
/bijgelezen. Vanmiddag verder.haha. Goedemorgen allemaal! Fijne dag vandaag!
Poelepoelepoelepoes!
Splinter: Zo te lezen heb je een geweldige holiday gehad!

Klets: wat heeft Tipsy toch een lief koppie

Het zou leuk zijn als ze bij jou mocht blijven. Ze heeft nu helemaal haar vertrouwen aan jullie geschonken en ik ben bang dat als ze weg moet het hele proces weer opnieuw begint

Babs: waar staat jouw verhaal over Meneer? Ik zou het graag willen lezen.

Veel sterkte vandaag

Ik heb een nachtje geslapen en ben weer mijzelluf hoor

Vandaag een oranje jurk aan die ik nog nooit aan had gehad. Ghe... Ik weet nu weer waarom. Ik kan er geen bh onder aan en mijn tieten zijn te groot. Maar, ik touwtjes wat strakker in mijn nek gedaan en het was acceptabel, vind ik. Kom ik beneden, zeg tegen vriend: Kijk... maar mijn tieten zijn te groot want:

Het enige wat hij mompelde was:'ze zijn helegaar niet te groot'

Mannen....

En nu ga ik eens even brood halen en bedenken wat ik in 34 graden wil eten.

Zijn hier meer mensen met hooikoorts e.d.? Vriend heeft er extreem veel last van nu. Rode ogen, benauwd, niezen, kriebelhoest. Krijg het benauwd als ik alleen al naar hem kijk... En dan heeft hij al medicijnen op
goedemorgen

Splinter, welkom terug wat heb je het leuk gehad

Babs, een dikke knuffel

Klets, dus toch een beet. Het is maar goed dat je bent langs gegaan dan. Wat is tipsy toch een mooi beest

zoeb, het is bijna zover. Kan me voorstellen dat het stil wordt als Sam en Joe weg zijn

Plous, bij mijn bewoners is een ware explosie van hooikoorts aan de gang. De een na de ander. Terwijl ze er nooit last van hebben. Dus ik denk dat het wel kan dat vriend er meer last van heeft. Vriend is net itsman die zou hetzelfde zeggen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven