Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
ik ga met een paar oud collega-s voetbal kijken op ons oude terrasje. Zal wel heet zijn daar dus trek ook een luchtig jurkje aan.vind het hondenverhaal zo mooi. Echt een top initiatief. Waar een forum allemaal wel niet goed voor kan zijn he. Echt heel heel erg bijzonder.
Poelepoelepoelepoes!
Veel plezier Leo de Beo!
Leo, Zoebie & Norre: heeel veel plezier met de reis naar Frankrijk en in Frankrijk zelf natuurlijk!! Heel veel plezier ook bij Robo (geef haar een embrasse à la tetterette)!!

Allez, allez, allez!!

En even een leuk frans onzinliedje om de sfeer alvast te verhogen:

Tomber la chemise

Ik word hier zelf altijd heel erg vrolijk van!!
Ooooh dat liedje ken ik nog zonder erop te klikken Olijf

Ik vind dat rokje --> niet zo leuk Pilous. Ik vind hem te kort en ik vind dat het al lijkt alsof zij een enorme pens heeft.
geweldig filmpje
Nouja.. ik vind de kleur vooral leuk.. van het rokje.

En pens, ja.. maar die heb ik niet. Ik denk dat het rokje gewoon voor mij bedoeld is
ik kijk wel even of ik kan zien van welk merk is, want ik heb stiekem de viva gekocht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
de rock is van Zipper en kost 10 euro
De rock

*gaat googlen*
Wat?! Hebben we een Viva-lezeres in de gelederen??
Staat niet online... Jammer
Je hoeft bij de Viva lezen niet na te denken Delph. Ik koop hem ook wel eens...
het is voor mij een warm weer boekje. Normaal voor op vakantie maar aangezien we dit jaar niet weg gaan dan maar voor in de hangmat
Ik heb zelfs een abonnement gehad op de Viva. Idd iets waar je niet teveel bij na hoeft te denken. Idem voor de Flair enzo, dat soort blaadjes koop ik altijd als ik lekker bij de Rijn ga liggen zonnen.

Klets, wat grappig dat jij dat liedje kent, uit Frankrijk? Want volgens mij is het in NL nooit een hit(je) geweest toch?

Ik zit er alleen nu wel de hele tijd mee in mijn hoofd.
En volgens mij krijg je in dat rokje sowieso een pens, of je 'm nou hebt of niet (de pens dan hè, niet het rokje)
Olijf, volgens mij is het wel een hitje geweest in NL, ik ken hem in elk geval ook. Plus clipje zelfs, en die ken ik echt zelden. Vrolijk liedje

Enne, van mij mogen jullie allemaal Viva lezen heur, hoef je je niksnie voor te schamen
Ik niet hoor... Ik ben zooooooo slank...

Pfff... keb zin in ijs

Maarja, ik wil geen pens natuurlijk...

Maar.. rokje is niet online te krijgen

Dus... mag ik een ijsje

Ik ga een ijsje nemen
Ik heb mijn ijsje al op. Sinas Split, hmmmm
Oooh, die zijn lekker Delphi!!
Ja.. dochter gaat ook nog een ijsje nemen. Die loopt in haar blootje naar binnen. Zit al bijna de hele dag in het badje. Eet zelfs haar boterham in het badje

Nou zit ik met een ander Frans liedje in mn hoofd? Maar mn Franse kennis is niet aanwezig dus ik zou je niet kunnen vertellen waar het over gaat wie het zingt etc. etc.

Joh al had je wel een pens... als jij het mooi vindt lekker aantrekken. En voor die prijs vind ik het een prachtig rokje.

Maar ik vind niet dat het je vormen mooi benadrukt als ik die dame in het rokje zo zie. Maar dat is mijn bescheiden mening maar

Slof: Ja tips is leuk hier he. Is echt net een hondje geworden. Roep je haar dan komt ze waar ze ook is direct aandraven. Heb ik leuke filmpjes van. Maar ik zeg het nog maar een keer ook voor mezelf bij huisdieren moet je er ook goed voor kunnen zorgen financieel gezien. Dat kan ik niet want ik heb nog steeds niet eens maar werk dus is het beter als ze een ander huisje krijgt.

Ik ga ook eens bedenken wat ik ga eten vanavond.

Het thuiszitten heeft zo zn voordelen.
Merci Madames (et monsieur)!

Vinden jullie de buik in de rok hiernaast echt zo erg? ------->

Ik vind het vooral een slechte foto, slecht belicht, die buik is gewoon een beetje geprononceerd maar niet dik of zo. Of zie ik dat verkeerd?

De rock vind ik dan weer erg lelijk en dat draperiegordijn als bloes ook.
Ik vind die buik ook niet heel erg, Leo. Dat ronde vind ik juist wel mooi. De rock is alleen een maat te klein, da's jammer.
Nee ik vind de buik niet erg. Ik denk dat de rok van de verkeerde stof is of zo en daardoor net de verkeerde dingen benadrukt... Zoals ik op deze foto tenminste zie. Vind ik. Maar meestal is kleding voor tijdschriften ook best duur (vind ik) en voor een rok van 50 euro of meer vind ik dat dan zeker niet kunnen.
Ik vind haar prachtig, alleen het bloesje niet.

Ik hou van vollere vrouwen. Vinnik mooi.

Net als Caro Emerald, prachtig vind ik haar. Ik zou er verliefd op kunnen worden als ik niet hetero was geweest.

ik heb aardbeien en rode besjes maar ik wil liever ijs. Dus dan maar aardbeien onder het voetballen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven