Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mogge dames, zweet zweet!

Ik las gisteren ook iets van verhoogde ozonconcentratie en dat dat ook hooikoorts-achtige klachten geeft. Dat zal dus ook wel lekker meewerken aan het gesnotter enzo.
Vanavond eten we we brood. Evt met een blik soep.

Het was een uur geleden al 29 graden hier.
Ik heb gisteren een grote pan macaroni gemaakt en daar eten we vanavond de rest van op. Mijn koken bestaat vandaag dus gelukkig alleen uit opwarmen
Oh, dat is fijn.

Ik had gister paella van de visboer mee. Nog nooit gegeten, maar gatver, wat is dat goor!
wij eten aardappelsalade met zalm van jamie. Veel te warm om iets anders te maken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik vind paella erg lekker maar dan met kipfilet ipv vis. Misschien een tip?
Mogge dames! Hier meldt de buitenthermometer 31,5 en ik kan beamen dat het zo warm is. Ik heb een wandeling van ruim 5 minuten gemaakt (kon de auto met gerepareerde airco ophalen) en het zweet loopt van mijn hoofd en over mijn rug . Ik ga zo boodschappen doen, mik voor vanavond een lekkere maaltijdsalade van Appie in de kar en ga de rest van de dag maar in de auto zitten geloof ik . Moet vanavond ook nog softballen, gelukkig pas om 21 uur.

Pilous, fijn dat je na een nacht goed slapen weer jezelf bent! En hooikoortsklachten, ik kan je helaas niet echt DE tip geven. Maar wat Olijf zegt, er is vandaag een smogwaarschuwing voor ouderen en mensen met luchtwegproblemen en dat zal voor hooikoortspatiënten ook niet fijn zijn. Mijn neus zit ook een beetje dicht.

Ik ga mijn lijstje afmaken en snel een rondje boodschappen doen! Tot straks.
Ik heb net neusspray voor hem gehaald. Tegen jeukende neusjes

Het is 'lekker koel' binnen. 25,5 graden... Eigenlijk moet ik het huis opruimen, maar zo warm... en morgen ook...

*zwaar leven*

Ik heb zelf ook een wat dichte neus en prikkerige ogen.

ff plakken van nu.nl:

BILTHOVEN - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) verwacht vrijdag en zaterdag matige smog door ozon.

Het is daarom verstandig zware lichamelijke inspanning te vermijden. Kinderen en mensen met ziekten aan de luchtwegen kunnen het beste zo veel mogelijk binnenblijven.

Dat meldde het RIVM donderdag. Waarschijnlijk wordt de drempel voor matige smog (180 microgram per kubieke meter) op beide dagen aan het einde van de middag of het begin van de avond overschreden.

Op vrijdag is de smog naar verwachting het ergst rond het IJsselmeer, op zaterdag in het zuidoosten van het land.
Hm... zal ik tegen hem zeggen zo (hij is weg nu)

Lekker bij de katten in huis waar hij allergisch voor is

*gaat even stofzuigen*
Hier is het 29 graden binnen (buiten staat op 36 gr). Ik heb zo'n medelijden met de poekels, die liggen volkomen voor pampus.
Ik heb mezelf ontslagen van alle opruimdingen. Stofzuigen doe ik wel maar de rest wacht maar even tot na het weekend hoor. Maandag en dinsdag wordt het koeler, daarna weer hitte geloof ik.
Heeeee Splintertje! Of moet ik O'Splinter zeggen?

Welcome home, slainte nog iets (mijn Iers is wat rusty...)

Leuk om zo te lezen waar je allemaal bent geweest. Achill Island en Wicklow ben ik ook geweest, zo mooi. En de Ieren zijn ook een lief volkje. Zou zo weer terug gaan.

Ik kom net terug van de tandarts, waar ik drie kwartier onder het 'mes' ben geweest om lelijke vlekjes van mijn voortanden te laten verwijderen. Best lastig als je nauwelijks kunt ademen door de hooikoorts (dus hier ook erger, Plous).

Wat is dat met die tandarts en die mondklachten, gaat onze gebitscyclus synchroon lopen?

Verder is het hier in huis nog prima uit te houden, nu 24 graden. Rare Poef ligt buiten waar het veel warmer is.

Concert gisteren (Waylon in Caprera) was heel gezellig, ondanks Waylon . Nee, die was best aardig hoor. Alleen mijn vrienden en ik hebben vrij hoge standaarden als het gaat om live-muziek. Het eten vooraf was heerlijk, middenin de Bloemendaalse duinen. Wat een mooi land hebben we toch!

(En dat zeg ik heus niet alleen omdat mijn volgende vakantie waarschijnlijk nog zeker een half jaar op zich laat wachten )

Goed... nu maar weer even goed aan la scriptione.... nou ja, over een half uurtje dan.

hier lekker in de airco

er zijn hier vanmorgen vlakbij 2 wegwerkers van de sokken gereden door een dronken vrachtwagenchauffeur.... Echt te erg.

Collega's hadden het gezien

vanmiddag om half 4 vrij en ga met zus voetbal kijken in de stad.

Op het plein hebben de kroegeigenaren samen een groot scherm gehuurd,leukleukleuk.

Dus eten zal wel vette hap worden....

En zie ik MO ook nog even daar
mijn poezels liggen veel op de overloop boven.

(het trappenhuis zeg maar) en ik laat de badkamerdeur open,kunnen ze op de koele tegels
Koude macaroni is ook lekker, met uitjes of augurkjes, tonijn en nog wat andere dingetjes die ik niet meer weet. Mijn moeder maakt dat altijd met warm weer.

Vorige week had ze koude wokkel pasta met o.a. zalm en tomaatjes, kaas en dat was ook mmmmmmm.
Gaan jullie allemaal voetbal kijken? Ben ik de enige dissident? Of zal ik me toch bij wat vriendinnen voegen? Nou ja, ik kijk wel even hoezeer ik smelt hier
quote:biebelie schreef op 02 juli 2010 @ 11:47:

er zijn hier vanmorgen vlakbij 2 wegwerkers van de sokken gereden door een dronken vrachtwagenchauffeur.... Echt te erg.

Collega's hadden het gezien Dronken??? 's morgens???? Toen ik het las dacht ik gelijk: zeker een Pool. Heb het even opgezocht en ja hoor, een Pool. Wat erg weer!
Ik ga vanmiddag wel voetbal kijken. In niet-oranje kleding Ik vind shirtje en broek nu veel te warm dus het wordt gewoon een jurkje. Met oranje kroontje op, dat wel!
Getver Bieb, wat naar. Ook om te zien! Brrr.

Wat denken jullie trouwens dat het wordt vanmiddag? Ff een minipolletje er tegenaan gooien? Ik hoop 2-1 voor NL maar ben bang voor 1-2...
Ik denk 3-0 voor Brazilië.

Mijn oranje jurk gaat ongeluk brengen denk ik
Ik vind dat rokje leuk trouwens -->

Ja, die wegwerkers.. Ik hoorde het... Ben er 2 dagen geleden nog langsgereden...
Nog effe leuk filmpje..

http://www.youtube.com/watch?v=pBXxbsOoFr4
Hi there!

Ik ga geen voetbal kijken. Sterker nog, probeer het zo veel mogelijk te vermijden en nu ga ik dan ook autorijden als er gevutjebald wordt. Het zal me een zorg zijn of men win of verliest maar wél lekker rustig op de weg straks! (hoop ik)

Vandaag gaan Norre en ik naar Zoebie rijden en morgen gaan we gezamenlijk naar Bo in Frankrijk om de hondjes weg te brengen.

Veel plezier met het voetgebal (want ik gun het de kijkers van harte hoor tulek) en tot over een paar dagen!
Leo, Zoebie en Norre: veel plezier met elkaar, de hondjes en Robo. Geef haar een warme Tetterknuffel!

En geniet ervan he! Dit zijn van die dingen die je niet vaak meemaakt in je leven, zo'n roadtrip.

Zut alors!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven