3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
vrijdag 2 juli 2010 om 10:05
vrijdag 2 juli 2010 om 10:51
En dan heb je het al druk en dan komt er koffievisite....soms is het erg lastig als je geen nee kan zeggen.
Nu als een speer verder met alles wat nog moet en oh ja: Douchen! Dat moest ook nog!
Stink ondertussen zo erg dat zelfs de muggen uit de buurt blijven
(Waarom ben ik bezig alsof ik twee weken wegga ipv twee dagen...)
Nu als een speer verder met alles wat nog moet en oh ja: Douchen! Dat moest ook nog!
Stink ondertussen zo erg dat zelfs de muggen uit de buurt blijven
(Waarom ben ik bezig alsof ik twee weken wegga ipv twee dagen...)
vrijdag 2 juli 2010 om 11:13
vrijdag 2 juli 2010 om 12:07
quote:rosanna08 schreef op 02 juli 2010 @ 10:25:
pootje gaat iets beter dan gisteren heb ik het idee Bianc, weekend even rustig aan doen en dan kijken we maandag weer verder
jij geniet nog even van je laatste vrije dag?
Jaja wrijf het er maar in... je lijkt Bianco wel!!
Wel fijn dat het met je pootje wat beter gaat!
pootje gaat iets beter dan gisteren heb ik het idee Bianc, weekend even rustig aan doen en dan kijken we maandag weer verder
jij geniet nog even van je laatste vrije dag?
Jaja wrijf het er maar in... je lijkt Bianco wel!!
Wel fijn dat het met je pootje wat beter gaat!
vrijdag 2 juli 2010 om 12:19
Ja.......
Ik heb even het ongelukkige, onhandige, hulpeloze mevrouwtje uitgehangen en nu heb ik toch voor het weekend het glas in het dak van de serre!
De schuifdeuren doen ze maandag pas, maar dat vangen we wel op met een zeiltje.
Laat die storm maar komen, mijn vloer blijft droog en kunnen ze gewoon de houten vloer leggen over 2 weken!
Ik heb even het ongelukkige, onhandige, hulpeloze mevrouwtje uitgehangen en nu heb ik toch voor het weekend het glas in het dak van de serre!
De schuifdeuren doen ze maandag pas, maar dat vangen we wel op met een zeiltje.
Laat die storm maar komen, mijn vloer blijft droog en kunnen ze gewoon de houten vloer leggen over 2 weken!