Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Mogu



Ik kreeg net nog de opdracht om zilverkleurige nagellak te kopen

Oudste is een beetje zenuwachtig voor vanavond en middelste stuitert om de wedstrijd!



Zoeb,wat zal het stil zijn zonder de pups!Gelukkig weet je dat ze een goed thuis krijgen.Anders lijkt het me toch lastig om afstand te doen.Heel veel plezier met zijn allen,rij voorzichtig en zing niet te hard Kanjer!!



Lieverds een hele fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen



Schattig, die nagellak Veel plezier Gold!



mamz, wat fijn dat Oudste het zo goed gedaan heeft met de konijnen. En heerlijk dat ze al wakker zijn



Hier is het al warm. kan ook zijn omdat ik mijn badjas aan heb, die is wat dik.

Gisteren de zwachtels van mijn pootjes afgehaald. Ze waren nog niets dunner, wel een soort blauwe plekken erop? Heb nu mijn trombosekousen aan want de zwachtels zitten in de was. VAnmiddag zwachtelt de fysio me opnieuw. Maar wil wel eerst even weten hoe het zit met die blauwige plekken.



Zoeb, wat gezellig dat Leo en Norre komen logeren Al had je beter naar Leo gekund, die heeft airco in huis En dan op naar Robo! Wanneer vertrekken jullie?



Lijstje:

- was ophangen

- was vouwen

- vaatwasser uitruimen

- tafel opruimen (daar istie weer....)

- even een lappie over het een en ander halen

-borduren en knutselen

- water drinken......



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren




Druifje, een fijne dag gewenst
Alle reacties Link kopieren
Druifje van harte hé.

Maak er een leuke hoewel erg warme dag van.

Elders al gedaan maar hier nog een keer.Druifje van harte gefeliciteerd!!



Fuss,ik zou ook eerst vragen waar die plekken vandaan komen.

Krijgen wij trouwens een melding wanneer Skippy zich aandient

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor...
Alle reacties Link kopieren




Lieve Druif, van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk laat ik het weten als Skippy er is. Of willen jullie het live bevallingsverslag?



Dan moet er nog op mijn lijstje dat ik mijn mobiel opgeladen houdt
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi Yonna
Alle reacties Link kopieren
En voor de rest van de lieverds:







Geniet!
Alle reacties Link kopieren


Het is alleen even scannen wat ik doe, mijn excuus!



Arm bruidspaar........... trouwen op de warmste dag van het jaar tot nu toe.



Ik ga aan het werk!
Fussie,volgens mij heb jij wel wat anders te doen dan te forummen tijdens bevalling Maar gewoon als Skippy aankondigt dat ie het nu wel tijd vind..
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Fussie, natuurlijk wil een live bevalling . Dan wordt dit weer een forumbaby die ons aan het forum gekluisterd houdt. Ik hoop dat duidelijk wordt waar die blauwe plekken vandaan komen



Yonna, niet te hard rennen hoor. Ook een heel klein beetje aan jezelf denken



Happy, wat fijn dat je van die Jetlag af bent. Vervelend ding is dat toch. En wat zorg je toch goed voor je vrouw. Je bent een geweldige man



Coe, veel plezier vanavond met het feestje.



Mamz, wat knap van oudste. Ik ben ook trots op hem. Het is een lief ventje



en voor druifje







Vandaag lekker vrij en ik ga denk ik alleen maar leuke dingen doen. En oranje popcorn scoren als itsman het goed vind (ik schijn er wat druk van te worden )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Druifje gefeliciteerd

Itskie, druk van oranje popcorn, dat is echt grappig

Fussie, succes met de zwachtels.

Coebergh, heel veel plezier vanmiddag en vanavond. Hoop wel dat Oranje wint natuurlijk



Vandaag:

Gezinsbegeleidster

Weekendtas inpakken

Treinkortingskaart regelen

Kind overdragen aan pleegouder

Wedstrijd (als ik deze niet kijk kijk ik er geen een meer maar ben helemaal in mijn remi en dat is bij een wedstrijd dan ook weer niet grappig).
Druif, gefeliciteerd met je verjaardag!



Alle anderen: en
Later meer, ik zit met een zieke en zeer chagrijnige man en dat is een licht-ontvlambare combinatie als je met 33 graden op 80m2 zit.



Tot overmaat van ramp heeft 'ie 10 vrienden uitgenodigd om straks voetbal te komen kijken
Alle reacties Link kopieren
Ai MissM.... je mag gerust naar hier komen vluchten hoor, zorgen zijn vrienden maar voor manlief!
Alle reacties Link kopieren
Een live bevalling is wel gaaf, maar ik vraag me af of je er dan aan denkt. Je hebt wel wat anders aan je hoofd dan Fus.



Getverderrie MissM. Moet je niet aan denken met dit weer.

Sterkte.





We vertrekken morgenvroeg om 7 uur.

Er komt een live verslag van de reis via sms en Phoehee die het dan op het forum zet. Op Robo's topic.



Logeerkamers in orde maken.

Badkamer poetsen.

Boven alles stofzuigen, stoffen en dweilen.

Beneden ook alles stofzuigen, dweilen enz.

Keuken opruimen en dweilen.



't Is eigenlijk veel te warm, maar ik moet verder.

Toedeloe.
Alle reacties Link kopieren
Ach, MissM, dat is geen beste combi. Ik zou Heel Hard Gillen als er een doelpunt valt vanmiddag. Onee, dat kan ook al niet in verband met babyM.



Sterkte



Ben nog even gaan zwemmen maar dat is achteraf gezien stom want je krijgt echt geen een been meer voor het andere als je tijdens siestatijd de stad door bent geweest.

De weekendtas nog dus.
Zo,wij zijn er klaar voor!!



Tot morgen allemaal!!



Veel plezier Zoeb en de rest!
Alle reacties Link kopieren




Veel plezier Coe en Coedochter!

Oudste heeft over een week haar examenfeest.



Proficiat Druifje!



Dochters en ik zitten hier mét vuzuvela's klaar voor de wedstrijd. Ben ik de enige die denkt dat het straks voor Nederland over en voorbij is met het WK?
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, gaan ze nou nog winnen ook?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Gold. Aan het omringende geluid te horen staat NL intussen voor maar ik zou het niet weten, hier staat geen tv aan.



Ben lekker opnieuw gezwachteld, ik moet wat meer lopen ermee om te voorkomen dat het gaat branden.



Ah, Lief komt thuis
Alle reacties Link kopieren
Guess what.... Lief thuis en de tv gaat aan
Jee wat een felicitaties! Wat lief allemaal.

Gezellig dagje hier. Vanmorgen op school veel felicitaties, de kinderen waren erg vrolijk, we hebben lekker gegeten. Ik hoefde niets in het huishouden te doen, want heb gisteren het nodige gedaan. Helemaal leuk dagje.
Alle reacties Link kopieren
Mispoes, Goldie, ze hebben het hem gelapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven