Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 2 juli 2010 om 12:26
vrijdag 2 juli 2010 om 12:32
Leo, Zoebie & Norre: heeel veel plezier met de reis naar Frankrijk en in Frankrijk zelf natuurlijk!! Heel veel plezier ook bij Robo (geef haar een embrasse à la tetterette)!!
Allez, allez, allez!!
En even een leuk frans onzinliedje om de sfeer alvast te verhogen:
Tomber la chemise
Ik word hier zelf altijd heel erg vrolijk van!!
Allez, allez, allez!!
En even een leuk frans onzinliedje om de sfeer alvast te verhogen:
Tomber la chemise
Ik word hier zelf altijd heel erg vrolijk van!!
vrijdag 2 juli 2010 om 12:59
Ik heb zelfs een abonnement gehad op de Viva. Idd iets waar je niet teveel bij na hoeft te denken. Idem voor de Flair enzo, dat soort blaadjes koop ik altijd als ik lekker bij de Rijn ga liggen zonnen.
Klets, wat grappig dat jij dat liedje kent, uit Frankrijk? Want volgens mij is het in NL nooit een hit(je) geweest toch?
Ik zit er alleen nu wel de hele tijd mee in mijn hoofd.
Klets, wat grappig dat jij dat liedje kent, uit Frankrijk? Want volgens mij is het in NL nooit een hit(je) geweest toch?
Ik zit er alleen nu wel de hele tijd mee in mijn hoofd.
vrijdag 2 juli 2010 om 13:11
Ja.. dochter gaat ook nog een ijsje nemen. Die loopt in haar blootje naar binnen. Zit al bijna de hele dag in het badje. Eet zelfs haar boterham in het badje
Nou zit ik met een ander Frans liedje in mn hoofd? Maar mn Franse kennis is niet aanwezig dus ik zou je niet kunnen vertellen waar het over gaat wie het zingt etc. etc.
Joh al had je wel een pens... als jij het mooi vindt lekker aantrekken. En voor die prijs vind ik het een prachtig rokje.
Maar ik vind niet dat het je vormen mooi benadrukt als ik die dame in het rokje zo zie. Maar dat is mijn bescheiden mening maar
Slof: Ja tips is leuk hier he. Is echt net een hondje geworden. Roep je haar dan komt ze waar ze ook is direct aandraven. Heb ik leuke filmpjes van. Maar ik zeg het nog maar een keer ook voor mezelf bij huisdieren moet je er ook goed voor kunnen zorgen financieel gezien. Dat kan ik niet want ik heb nog steeds niet eens maar werk dus is het beter als ze een ander huisje krijgt.
Ik ga ook eens bedenken wat ik ga eten vanavond.
Het thuiszitten heeft zo zn voordelen.
Nou zit ik met een ander Frans liedje in mn hoofd? Maar mn Franse kennis is niet aanwezig dus ik zou je niet kunnen vertellen waar het over gaat wie het zingt etc. etc.
Joh al had je wel een pens... als jij het mooi vindt lekker aantrekken. En voor die prijs vind ik het een prachtig rokje.
Maar ik vind niet dat het je vormen mooi benadrukt als ik die dame in het rokje zo zie. Maar dat is mijn bescheiden mening maar
Slof: Ja tips is leuk hier he. Is echt net een hondje geworden. Roep je haar dan komt ze waar ze ook is direct aandraven. Heb ik leuke filmpjes van. Maar ik zeg het nog maar een keer ook voor mezelf bij huisdieren moet je er ook goed voor kunnen zorgen financieel gezien. Dat kan ik niet want ik heb nog steeds niet eens maar werk dus is het beter als ze een ander huisje krijgt.
Ik ga ook eens bedenken wat ik ga eten vanavond.
Het thuiszitten heeft zo zn voordelen.

vrijdag 2 juli 2010 om 13:12
Merci Madames (et monsieur)!
Vinden jullie de buik in de rok hiernaast echt zo erg? ------->
Ik vind het vooral een slechte foto, slecht belicht, die buik is gewoon een beetje geprononceerd maar niet dik of zo. Of zie ik dat verkeerd?
De rock vind ik dan weer erg lelijk en dat draperiegordijn als bloes ook.
Vinden jullie de buik in de rok hiernaast echt zo erg? ------->
Ik vind het vooral een slechte foto, slecht belicht, die buik is gewoon een beetje geprononceerd maar niet dik of zo. Of zie ik dat verkeerd?
De rock vind ik dan weer erg lelijk en dat draperiegordijn als bloes ook.
vrijdag 2 juli 2010 om 13:17
Nee ik vind de buik niet erg. Ik denk dat de rok van de verkeerde stof is of zo en daardoor net de verkeerde dingen benadrukt... Zoals ik op deze foto tenminste zie. Vind ik. Maar meestal is kleding voor tijdschriften ook best duur (vind ik) en voor een rok van 50 euro of meer vind ik dat dan zeker niet kunnen.