Waar kan jij niet tegen?

27-10-2007 19:36 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen worden naar van het geluid van krassende nagels over een schoolbord.

Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.

Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....

Wie heeft er nog andere varianten?
quote:claire123 schreef op 28 oktober 2007 @ 02:40:

[...]

Haha grappig dat heb ik ook Ik d8 altijd dat ik de enige was, maar deze zomer heb ik iemand gesproken die dat ook heeft. Vanaf dat moment wist ik bijna zeker dat meer mensen dit hebben... En jawel!!!!
Ik kan niet tegen met sokken over een pas gedweilde vloer lopen,waardoor mijn sokken vochtig worden.Of op blote voeten in het zwembad ,terwijl ik voor de rest droog ben(met kijkdag ofzo).Gewoon in mijn badkleding vind ik het niet erg.

Of aankleden ,als mijn haar net gewassen is,waardoor mijn rug vochtig wordt.

Ik heb iets tegen vochtigheid geloof ik........
snuivende mensen

en als ze mijn naam verkleinen: collegaatje. Daar gaan mijn haren echt van overeind staan.
Ik kan er ook niet tegen wanneer de kerstboom helemaal opgetuigd in de kamer staat, en de zon schijnt er op........dimmen!!
Hmm

Ik kan niet tegen:

- droge handen

- word misselijk van haren die niet van mijzelf zijn

- als de katten zich liggen te poetsen (die slobber geluiden brrr)

- fluisterende mensen

- mensen die eten

- kinderen die steeds hetzelfde geluidje/woordje herhalen

- als iemand aan mijn scheenbenen zit

- pols vind ik ook een eng gevoel (idd die blauwe ader)

- mensen die precies achter me of naast me gaan lopen

- wol en natte watten

- fleechtruien/doeken (iiieeeuuuwww!)

Ik heb er vast wel meer, nog even denken

Leuk topic
Frankly my dear, I don"t give a damn
- doorzichtig papier van bos bloemen...

(nu ik er alleen al aan denk lopen de rillingen over mijn rug!)
quote:janejane38 schreef op 28 oktober 2007 @ 06:03:

Ik kan niet tegen met sokken over een pas gedweilde vloer lopen,waardoor mijn sokken vochtig worden.Of op blote voeten in het zwembad ,terwijl ik voor de rest droog ben(met kijkdag ofzo).Gewoon in mijn badkleding vind ik het niet erg.

Of aankleden ,als mijn haar net gewassen is,waardoor mijn rug vochtig wordt.

Ik heb iets tegen vochtigheid geloof ik........

He, dat heb ik ook. Vies gevoel.

quote:lapin schreef op 28 oktober 2007 @ 01:00:

Ik kan niet tegen het idee dat ze van moedermelk kaas kunnen maken, mijn maag draait om bij de gedachte alleen al. Zie topic van Yamuna op 'kinderen'.

als ik mij te lang verveel sta ik altijd garant voor een gezonde dosis walging hahaha
Op een munt bijten. Dat gevoel van staal (of koper/messing wat-er-ook-maar-in-zit) op kiezen of tanden, mmmmmmmmm niet goed.
[quote]Yamuna schreef op 28 oktober 2007 @ 10:52:

[...]

als ik mij te lang verveel sta ik altijd garant voor een gezonde dosis walging hahaha :rofl:[/quote]

Houden zo! Hoe meer ranzige topics, hoe leuker het forum haha
Ieeeeeuw bah, ik krijg bij het lezen van watjes tussen je tanden al kippevel.

Ik spring ook uit mijn vel als mensen met hun tong klakken. Of tussen hun tanden fluiten. Dan moet ik m ech inhouden om niet te schreeuwen dat ze op moeten houden. Weet je hoeveel mensen dat doen joh! Ongewenst geluiden maken om de stilte te verdrijven.... Dan denk ik: wat is er mis met stilte? Alles beter dan mensen die een fucking hamster na staan te doen!
Ik kan er heel, heel, heel slecht tegen dat veel mensen zichzelf vaak zo belangrijk vinden en zichzelf zo interesant willen voordoen.

Een voorbeeld. Onlangs hadden we kennissen op visite en hij (van het stel) is zo'n aansteller. Die koopt zijn wijn altijd bij een "boertje in de Provence" en gaat het dan ook nog zogenaamd zelf ophalen om "weer eens eens een stukje authentieke Franse flair op te snuiven".......

Dat kan toch ook anders! Ik zeg toch ook niet als ik een wijntje inschenk dat deze "onder perfect klimatologische omstandigheden bij "Albèrt de Ghein" (oftewel Appie Heyn) gekocht is!!!!"
quote:collega schreef op 28 oktober 2007 @ 06:37:

en als ze mijn naam verkleinen: collegaatje. Daar gaan mijn haren echt van overeind staan.

Het woord collegaatje kan ik ook echt niet tegen. Een poos terug zei een collega (die zo ong 40cm kleiner is dan ik): 'Als u het niet erg vind help mijn collegaatje u even verder'. en dat terwijl ze redelijk ver omhoog moest kijken om mij aan te kunnen kijken. Daar krijg ik echt kippenvel van.

Ik heb ook wel eens per ongeluk een stukje aluminium folie tussen mijn tanden gehad. Daar moet ik nu ook echt niet meer aan denken brr
ik kan er niet tegen als iemand met z'n nagels een scherpe vouw in een blaadje maakt, Grrrr, kippevel krijg ik daar van

Wat ook vreselijk is als je in het zwembad moet poepen terwijl je al nat bent. Je glibbert op de bril, het wc papier plakt overal en da moet je natte badkleding weer aan. Als je een badpak aan hebt is het nog een graadje erger.

het merkje in je nek van shirts.bah bah dat kriebelt die moeten er uit
Klassieke muziek heeft voor mij een irritatie-factor 10. Ik word er extreem onrustig van. Werkt mega op mijn zenuwen.
Domme, kortzichtige mensen. Ontzettend vervelend.
Ik ga oprecht over mijn nek, wanneer ik zie dat iemand zo'n slijmdraadje tussen zijn lippen heeft als ie praat. Dat eindigt boven en beneden (op de lip dus) in een wit klontertje.

Zelfs terwijl ik dit schrijf moet ik moeite doen mijn kippensoep binnen te houden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:collega schreef op 28 oktober 2007 @ 06:37:

snuivende mensen

en als ze mijn naam verkleinen: collegaatje. Daar gaan mijn haren echt van overeind staan.mmm collegaatje
quote:Very Cherry schreef op 28 oktober 2007 @ 20:57:

Ik ga oprecht over mijn nek, wanneer ik zie dat iemand zo'n slijmdraadje tussen zijn lippen heeft als ie praat. Dat eindigt boven en beneden (op de lip dus) in een wit klontertje.

Zelfs terwijl ik dit schrijf moet ik moeite doen mijn kippensoep binnen te houden.

jaaaaaaaaaaaaaaaahahahhaa herken ik, had vroegah een buurman die zo'n draadje had hangen als ie ging praten...

ik keek hem tdt niet meer aan, hij dacht dat ik autistisch was

..........................maar ik kon hem gewoonweg niet meer aankijken.......
Psies Festje.

Hij of zij kan net zo goed meteen ophouden met praten, want geen een woord dringt meer tot me door. Ben veel te druk mijn anti-peristaltische bewegingen te bedwingen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
- bijten op een zakdoek

- haren in een putje, ik heb daar letterlijk van overgegeven een keer!

- met nagels over een panty gaan

- Met een droge theedoek over hout gaan. (houten lepels, borden of snijplanken)

- Smakken

- "tikken" bij het ademhalen

- knakkende kaken bij het kauwen, uberhaupt knakkende gewrichten

- Injecties zien

- Hartslag meten door vinger op ader

- Bloedneuzen

- Tranen (brrrr)

En dit is niet eens alles. Ik zal straks nog wel terugkomen met wat ik ben vergeten.
anoniem_28077 wijzigde dit bericht op 28-10-2007 21:08
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Ik moet kotsen als ik mannen zie spugen op straat. Zo'n gore klodder, *ril* het opschrijven alleen al maakt me misselijk.

Waar ik trouwens ook niet tegen kan is dat nieuwe boek van Khaled Hosseni. Eerst niet omdat het uitentreure gehypt is, en nu niet omdat ik het gelezen heb. Die scene met Mariam, haar man en de rijst die te hard zou zijn, doet nu nog steeds de rillingen over mijn rug lopen. Ik hoef dat boek maar te zien liggen ergens...

Abusing husband vindt de rijst te hard gekookt, slaat zijn vrouw en stormt het huis uit. Vervolgens komt hij terug met een kiezelsteen, stopt dat in de mond van zijn vrouw en dwingt haar vervolgens om hierop te kauwen, zodat ze weet hoe haar rijst smaakt. De scene eindigt als ze haar kiezen breekt op die steen. Afschuwelijk, ik proef dat ding gewoon. Ik voel die steen gewoon tegen mijn kiezen, rillingen!
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 28-10-2007 21:10
Reden: aanvullinkje
% gewijzigd
Ik kan inderdaad ook niet tegen die watten.

Wat ik ook vervelend vind is mensen horen kauwen. Zeg maar dat je die tanden op elkaar hoort gaan.
Ik kan niet tegen fluitende mensen- ZOO irritant!
Stinkende adem. Of was 'ie al genoemd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven