Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
@Lunax: ik heb je toegevoegd.

Dat is een goed idee dolfje.. Anders kun je me bij Boro vinden onder de N met een zwart/wit foto
@Noahtb: je mag mij ook wel toevoegen!

Ik sta ook bij Lunax, bij de E, achternaam Boerin .
Ik denk dat ik je gevonden heb
Dat ben ik, dolfje

Ik ga je zoeken Caporice.
Het kan even duren voor je ons kunt zien als buren Noah (soms direct en soms duurt het een dag of twee). Je doet dan niks fout, gewoon een kwestie van geduld.
Ik merk het Lunax, het duurt echt lang.

Sommige zie ik nu wel staan als buren maar ik kan er niet naar op zoek. Ook mijn meldingen worden niet gepubliceerd.

Het wordt tijd om te expanden, kan m'n rommel niet meer kwijt. Zit al in level 12, gaat best snel .
Ik krijg hartstikke veel fuel, ik heb helegaar geen trakketor.
Gewoon bewaren, een beetje geld sparen en je hebt een trekkert.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:dolfje schreef op 01 juli 2010 @ 22:51:

[...]

Je mag mij ook toevoegen maar ik speel ook met mijn prive fb dus misschien kan Himalaya of Borodini jou aan mij koppelen.

Maar ik heb werkelijk geen idéé wie je bent op FV... of is deze passender:

Ik weet ook nooit wat welke forummers wat hebben gezegd, ooit. Of welke avatar ze met de kerst hadden. Ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:noahtb schreef op 02 juli 2010 @ 08:53:

Ik krijg hartstikke veel fuel, ik heb helegaar geen trakketor.

Geloof me, die ga je heul snel aanschaffen voor 5000 coins en dan 4 veldjes in 1x beploegen (en dat kost fuel). En daarna koop je een seeder en een harvester (ook 4 veldjes tegelijk) omdat je gek wordt van dat geklik per veldje

Daarna kun je nog gaan voor de schoolbus, dan ploeg je 9 veldjes in 1x.

Fuel kun je krijgen door een collectie compleet te krijgen, te mesten bij je buren, uit een ei of mystery gift, of zoals nu, tijdens de free fuel week. En ook kun je klikken als een van je buren fuel heeft gevonden bij iemand anders.

Let wel, je kunt dit maar tot een bepaalde hoeveelheid doen, daarna krijg je de melding dat je aan je max zit voor vandaag.
Hotrodddddd!!!
Allright, ik ga voor de traktor.

Hoewel ik ook een schuur aan het bouwen ben, mocht iemand zich geroepen voelen om me plakjes te sturen.....

MC: Bestaat de boerderettes nog? Mag ik erbij?
Nog een vraagje: soms wil ik bij iemand gaan fertelizen maar dan staat er "out of fertelizer". En dan?
quote:noahtb schreef op 02 juli 2010 @ 16:00:

Hoewel ik ook een schuur aan het bouwen ben, mocht iemand zich geroepen voelen om me plakjes te sturen.....

MC: Bestaat de boerderettes nog? Mag ik erbij?

En voor de zaaimachine, en de oogster.... én het vliegtuig!

Ik zit niet meer bij de boerderettes, en ik geloof dat Appel er ook mee opgehouden is?
Fertilizen doe je met fertilizer die je krijgt van je koeien. Hoe meer koeien, hoe meer je kunt fertilizen. Als het zegt dat het op is dan kun je morgen weer verder.
quote:noahtb schreef op 02 juli 2010 @ 16:04:

Nog een vraagje: soms wil ik bij iemand gaan fertelizen maar dan staat er "out of fertelizer". En dan?Dan ben je waarschijnlijk die dag al bij die persoon langs geweest.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Oke, dank voor de antwoorden
quote:noahtb schreef op 02 juli 2010 @ 16:00:

De traktor kun je kopen, de plankjes etc kun je krijgen van je buren. Je kunt ook een 'gift request' sturen naar je buren, is volgens mij links in de hoek van je giftbox. Dan kun je aangeven wat je nodig hebt.

Ook kun je klikken op je schuur, eventueel op 'expand' en dan 'ask for help'. Dan komt er een bericht op het prikbord zodat al je buren attent worden gemaakt dat jjij nog spullen nodig hebt.
De traktor heb ik inmiddels..

Die expandoptie heb ik nog niet helaas..
quote:noahtb schreef op 02 juli 2010 @ 18:18:

De traktor heb ik inmiddels..

Die expandoptie heb ik nog niet helaas..

er moet zoiets zijn als 'ask for materials' als je op je nursery of stal klikt, ik zie ze regelmatig voorbij komen!

Die van mij zijn al compleet, dus ik kan niet voor je kijken waar het precies zit.
Expand (uitbreiden) kan natuurlijk pas als je stal compleet is.
quote:himalaya schreef op 02 juli 2010 @ 10:19:

[...]

Maar ik heb werkelijk geen idéé wie je bent op FV... of is deze passender:

Ik weet ook nooit wat welke forummers wat hebben gezegd, ooit. Of welke avatar ze met de kerst hadden. Ofzo. Ik heb je een berichtje gestuurd
Ik begin een beetje vast te lopen, kan m'n beesten bijna niet meer kwijt en kan het terrein ook niet expanden.

Wil er nog iemand buurtjes met me worden?
Noah, ik heb mijn account speciaal voor FV. Bijna al mijn buren zijn van het viva forum. Die zou je kunnen uitnodigen om ook jouw buur te worden.

Ik waardeer het zelf altijd als iemand bij de uitnodiging zet hoe ze bij mij zijn gekomen. Dus als ze zetten dat ze van het viva forum komen, maken mensen een goede indruk
Bij mij zijn er weer een hoop buren verdwenen vandaag,zie er een stel niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven