Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Bij mij ook niet,vanmorgen op i-phone van vriend en op mijn i-pod geprobeerd.
Jaaaaaaaa, ik kan farmen op m'n telefoon!!!

Hij doet er wel lang over om m'n hele farm te laden, maar ondertussen kan ik wel spelen. Volgens mij kan ik alleen kadootjes sturen aan buren die ook op de iPhone spelen, da's wel jammer!
quote:dolfje schreef op 24 juni 2010 @ 09:01:

[...]

Ik zie dit nu pas.Farmtown is ok maar ik vind FV leuker omdat daar qua interactie met buren veel meer gebeurd.Oke, dank je wel Dolfje
Ik heb geen aaaifoon, dus FV spelen op die manier gaat niet lukken. Ik doe het gewoon lekker met de klepslet op schoot
Grrrrr, opeens is het envelopje bij FV verdwenen. Daarin zag ik altijd de presents en de buildingverzoeken die ik nog niet geaccepteerd/genegeerd had.

Met 1 klik kon je ze accepteren/negeren, ging erg makkelijk.

Nu moet ik het via facebook doen en moet ik verschillende keren klikken (accepteren, wil je wat terug sturen, heb je nog meer gifts...). Waardeloos!

Heeft iemand een idee hoe ik mijn envelopje weer terug kan krijgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Ik kom maar weer eens kijken bij 'mijn' oude FV-topic. Méénnn wat schrijven jullie langzaam! Oh wacht, jullie zitten ook nog amper hier

Tuscan tenten en wedding spullen, envelopjes en gift boxen... Best nog veel veranderd sinds ik niet meer speel!

Succes allemaal!
Je mist niks
Chick, wat las ik, ben jij ook gestopt? Of alleen bij de FB-pagina?
Ik ben niet gestopt hoor!
Ik heb een boerderie!.. Snap er geen hout van.
Niemand tuindert meer?

Ik heb het inmiddels enigzins onder de knie..
ja hoor, borodini borodinisen is mijn fv naam, je mag me toevoegen hoor
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Done

Ik zit "al" in level 7 inmiddels.
quote:Tia Dalma schreef op 30 juni 2010 @ 09:27:

Best nog veel veranderd sinds ik niet meer speel!

Ook gij, Dalmus?
noahtb, als je bij de vrienden van Boro kijkt zie je hetzelfde plaatje als hier. Voeg me maar toe!
Ik heb je toevoegd Himalaya.

Ik speel echter nog met m'n privefb

20.13
Als je een apart account aan maakt voor FV, zou ik dat snel doen, voordat je verder in het spel zit. Verschillende mensen hebben spijt dat ze dat niet direct hebben gedaan, en dat ze nu hun privé account af moeten schermen op allerlei manieren.
Ik gebruik m'n facebook toch zelden

Als ik een gift van iemand krijg, is het dan de bedoeling dat ik diegene hetzelfe terug geef?
Ha, betrapt No!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Wat heb ik gedaan?
quote:loomii schreef op 01 juli 2010 @ 12:58:

[...]

Ook gij, Dalmus? Ave, Loomus Maximus!
quote:noahtb schreef op 01 juli 2010 @ 21:32:

Als ik een gift van iemand krijg, is het dan de bedoeling dat ik diegene hetzelfe terug geef?Nee, hoeft niet (gebeurt wel als je op terugzenden klikt).
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:noahtb schreef op 01 juli 2010 @ 21:32:

Als ik een gift van iemand krijg, is het dan de bedoeling dat ik diegene hetzelfe terug geef?

Dat mag, maar moet zeker niet. Het is wel het handigst, dan ben je met 1 druk op de knop klaar

Je mag mij ook toevoegen (Lunax Luna - sta ook bij Dezedan en Boro)
quote:Tia Dalma schreef op 30 juni 2010 @ 09:27:

[afbeelding]

Ik kom maar weer eens kijken bij 'mijn' oude FV-topic. Méénnn wat schrijven jullie langzaam! Oh wacht, jullie zitten ook nog amper hier

Tuscan tenten en wedding spullen, envelopjes en gift boxen... Best nog veel veranderd sinds ik niet meer speel!

Succes allemaal!Wij nieuwelingen danken jullie grondleggers in ieder geval voor het topic en de Boerderettes
quote:noahtb schreef op 01 juli 2010 @ 20:13:

Ik heb je toevoegd Himalaya.

Ik speel echter nog met m'n privefb

20.13Je mag mij ook toevoegen maar ik speel ook met mijn prive fb dus misschien kan Himalaya of Borodini jou aan mij koppelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven