T-huis
vrijdag 2 juli 2010 om 21:06
vrijdag 2 juli 2010 om 21:11
vrijdag 2 juli 2010 om 22:12
Oeeee poelpartie? Morgen gaat het regenen volgens mij
Zal Ceetje wel weer gaan piepen dat ze het koud heeft, die vond het gisteren koud binnen (kippenvel enzo ) en wilde naar buiten.
Ik heb vakaaaaaaaaaantie
2 augustus ga ik langzaamaan weer eens werkpc opstarten.
Inad en post Nee dat gaat niet samen.
Zal Ceetje wel weer gaan piepen dat ze het koud heeft, die vond het gisteren koud binnen (kippenvel enzo ) en wilde naar buiten.
Ik heb vakaaaaaaaaaantie
2 augustus ga ik langzaamaan weer eens werkpc opstarten.
Inad en post Nee dat gaat niet samen.
zondag 4 juli 2010 om 14:13
zondag 4 juli 2010 om 17:22
Pffff... na een redelijk slapeloze nacht met jammerend Doperwtje en een even onrustig begin van de middag met jammerend ontroostbaar Doperwtje, slaapt ie nu zowaar al bijna 2,5 uur.... Ik vind dat nog een beetje lastig hoor, dat huilen dat onverklaarbaar lijkt (geen vieze luier, geen honger, enzovoorts) en niet te stoppen is....
Peas on earth!
zondag 4 juli 2010 om 19:17
zondag 4 juli 2010 om 20:38
Of, Doperwtje gewoon krampjes?
Kraamhulp is weg toch?
Ik wil van alles. Moet nog inpakken, wil eigenlijk hardlopen, moet nog theorieboek scoren want na vakantie theorietest, moet nog inpakken en opruimen..pffffffffffffffffffffttt
Waarom is voorbereiden voor vakantie zo vermoeiend?
Kraamhulp is weg toch?
Ik wil van alles. Moet nog inpakken, wil eigenlijk hardlopen, moet nog theorieboek scoren want na vakantie theorietest, moet nog inpakken en opruimen..pffffffffffffffffffffttt
Waarom is voorbereiden voor vakantie zo vermoeiend?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 4 juli 2010 om 21:40
Omdat je er een Inadje van maakt, Inad. Op tijd beginnen!
Ach, arme Dop! En arme Erwt. Misschien heeft hij door het warme weer wat meer dorst? Flesjes wat extra water bijdoen (dus geen poeder, maar alleen meer aanlengen)? Of gewoon wat vaker kleinere flesjes geven? Vito hield het de eerste maanden (ja, helaas) echt niet langer uit dan 2 uur zonder voeding. Ach, misschien moet ik dat ook allemaal niet schrijven, want je hebt natuurlijk al 56839201 goede adviezen gekregen, van iedereen om je heen, want zo gaat dat, die eerste weken. Nou ja, het is in ieder geval goed bedoeld, qua meedenken enzo.
Begint Eetjes karakter vorm te krijgen, Star?
Ach, arme Dop! En arme Erwt. Misschien heeft hij door het warme weer wat meer dorst? Flesjes wat extra water bijdoen (dus geen poeder, maar alleen meer aanlengen)? Of gewoon wat vaker kleinere flesjes geven? Vito hield het de eerste maanden (ja, helaas) echt niet langer uit dan 2 uur zonder voeding. Ach, misschien moet ik dat ook allemaal niet schrijven, want je hebt natuurlijk al 56839201 goede adviezen gekregen, van iedereen om je heen, want zo gaat dat, die eerste weken. Nou ja, het is in ieder geval goed bedoeld, qua meedenken enzo.
Begint Eetjes karakter vorm te krijgen, Star?
Loretta is De Mol. Punt.