Doperwtje

26-06-2010 18:31 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is er en hij is zó mooi
Peas on earth!
Beetje laat maar niet minder gemeend; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

(Ik krijg acuut heimwee naar deze bijzondere tijd).
Dankjulliewel

Arwen, uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen omdat bevalling niet vlotte. Na 21 uur (steeds heftiger wordende) weeën nog maar 4 centimeter ontsluiting en daarom op advies van verloskundige naar het ziekenhuis en daar op aanraden toch pijnstilling (ruggeprik) gekregen. Was niet mijn idee vantevoren, maar blijkt achteraf de juiste keuze te zijn geweest, omdat ik anders waarschijnlijk niet natuurlijk was bevallen. Is goed gegaan, dit is zó'n nieuwe wereld
Peas on earth!
Ah jongens, ben blij dat alles goed is gegaan. Ik ging toch wel een beetje gek weg hoor. Zo, hoe je kan meeleven op een forum

Lieve kus van Muis
Muis, wat lief van je!
Peas on earth!
Veel sterkte met de warmte PODE. Ik weet uit ervaring dat de combinatie warmte en pasgeboren baby niet altijd even prettig is.
Spuit elf leest nu pas dat erwtje eindelijk geboren is

Gefeliciteerd PODE en Xander! Geniet er van!
Dankjulliewel

En ja, die warmte is wel lastig, vooral omdat onze slaapkamer zo'n sauna wordt nu alles niet (wat langer) tegen elkaar open gezet kan worden . Verder doet Doperwtje het goed. Blijft goed op temperatuur ook
Peas on earth!
grappig, de topics "Doperwtje" en "Zindelijkheidstraining" onder elkaar....moest even terug denken aan een topic van lang geleden over het zindelijk maken van een pasgeboren baby....

(en was er écht iemand die dat wilde proberen?! )

*ziet het wel zitten en gaat vannacht meteen oefenen.... is het ondergepiest worden op de commode namelijk wel zat *
Peas on earth!
Fijn he, een jongetje?
"je baby op het potje" wie doet dit nog meer?

Enjoy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven