Meiden Groningen 25+
zondag 13 juni 2010 om 11:08
He allemaal!
volgensmij is dit alweer de zoveelste oproep
maar ik probeer het gewoon nog een keer.
Ik ben 25, werkende en woon samen in Groningen. Ik zou het heel leuk vinden om weer eens wat nieuwe mensen te leren kennen (25+) in Groningen om samen lekker te borrelen, winkelen, uiteten gaan enz!
Elkaar opzoeken om lekker te kletsen of goede gesprekken te houden over het leven onder het genot van een hapje, drankje of gewoon een lekker kopje thee!
XXX
volgensmij is dit alweer de zoveelste oproep
Ik ben 25, werkende en woon samen in Groningen. Ik zou het heel leuk vinden om weer eens wat nieuwe mensen te leren kennen (25+) in Groningen om samen lekker te borrelen, winkelen, uiteten gaan enz!
Elkaar opzoeken om lekker te kletsen of goede gesprekken te houden over het leven onder het genot van een hapje, drankje of gewoon een lekker kopje thee!
XXX
zondag 13 juni 2010 om 11:18
Hoi!
Ik ben ook uit 85, werkend / deeltijd studerend en woon ook samen in Groningen. Je kunt mij mailen op flashy@live.nl
Ik ben ook uit 85, werkend / deeltijd studerend en woon ook samen in Groningen. Je kunt mij mailen op flashy@live.nl
woensdag 23 juni 2010 om 14:10
Ik ben van 87, niet 25+ dus. Maar ik woon ook samen in de stad, heb een fulltime baan en op dit moment niet zo heel erg veel contacten in de stad.... mijn mail is karin.ten.hof@gmail.com
groetjes
groetjes
vrijdag 2 juli 2010 om 13:50
Heey Lientje.
Ik ben ook op zoek naar gezellige meiden. Ben 25 jaar.. Mijn mail adres is meisjenummer2@hotmail.com..
Groetjes
Ik ben ook op zoek naar gezellige meiden. Ben 25 jaar.. Mijn mail adres is meisjenummer2@hotmail.com..
Groetjes
vrijdag 2 juli 2010 om 23:00
heey Lientje
Ben 26 ook op zoek naar gezellige meiden!
dolphins218@hotmail.com is mail.
liefs Miranda
m
Ben 26 ook op zoek naar gezellige meiden!
dolphins218@hotmail.com is mail.
liefs Miranda
m