Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
Vallen plakplaatjes ook onder strings?

quote:Margaretha2 schreef op 03 juli 2010 @ 10:51:

En het valt me tegen van jou Meds, omdat ik je bij andere topics altijd zo enorm te keer zie gaan wanneer vrouwen als objecten alleen op hun uiterlijk beoordeeld worden. En nu zie ik je hetzelfde doen, en ook nog eens niet te zuinig!

Hier ben ik het helemaal mee eens, en ik zit echt nog steeds met verbazing de posts van meds te lezen. Vooral van meds echt dit soort reacties niet verwacht.

Ik heb overigens alleen maar een string aan om te zonnen in mijn achtertuin. En ik heb verdomd weinig kans op aandacht van mannen in mijn achtertuin, aangezien niemand daar in kan kijken. Ik draag heb dus echt om mn kont ook te kunnen laten zonnen, niet om aandacht te trekken. Dat kan dus echt ook.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Liv ik quote alleen even een reactie van jou en mijn reactie waarop je reageerd.

" Maar dat is dan persoonlijk ik zou een dergelijke keus niet hebben gemaakt, dat die mensen lekker vrij moeten zijn om aan te trekken wat ze fijn en mooi vinden vind ik belangrijker

Jij doet precies hetzelfde als Meds: oordelen over de kledingkeuze van een ander. Niks mis mee, dat doet (bijna) iedereen denk ik. Waarom is het zo erg dat iemand blote billen ordinair vindt dan

oordelen is niets mis mee, ik veroordeel het minder denk ik. Ik kan ook iets minder mooi vinden in de zin van niet mijn smaak of mijn keus, maar ik gebruik daar geen woorden bij als wanstaltig, zielig, kansloos en vies.

Ik vind dus zeker niet dat ik net zo doe als meds en vind daarbij het veel belangrijker en vooral leuker en mooier dat je lekker aan doet waar je je prettig in voelt
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik oordeel helemaal niet over de mens, ik oordeel over het kledingstuk en het beeld dat het bij me oproept
.
ik verbaas me over het invullen van de motivatie waarom mensen een string zouden dragen, om sexy te zijn en aandacht te trekken?

Ik zon het liefste bloot maar dat is niet overal mogelijk en gewenst. Toch zul je soms op stranden en plekken komen waar je ook in de zon bent en dus bruint, \als ik dan iets aan moet is dat iets dat me het minste witte plekken geeft (of ik bedek me geheel met lange broek en shirt om bruining te voorkomen)

Ben ik dus niet op het naaktstrand maar wel in de zon zal ik indien mogelijk en gewenst een string dragen of ik zoek schaduw op of kleed me geheel aan.

Om 1 reden, ik wil dat streeploze bruine lijf niet verpesten met die lelijke witte plekken, heb je weer een aftekening van een slip en bh, afschuwelijk vind ik dat.
quote:meds schreef op 03 juli 2010 @ 16:18:

er zijn nog veel meer dingen die ik smerig vind, en als daar een topic over geopend wordt dan zal ik dat gewoon zeggen.

zie artikel 10 uit het Europees Verdrag voor de Rechten van de Menszie dan ook lid 2 van dat artikel. Vrijheid van meningsuiting is geen recht tot beledigen.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:meds schreef op 03 juli 2010 @ 16:16:

Het is mij echter wel duidelijk dat als de reacties zo gebeten zijn er blijkbaar een zere plek is bij de blotebillendames. Het: "en ik doe lekker aan wat ik zelf mooi vindt en iedereen lekker puh" is dan blijkbaar niet erg diepgeworteld anders reageer je niet zo kortaangebonden tegen iemand die je niet eens persoonlijk kent Ik snap niet waarom jij denkt dat iedereen die jouw reacties niets vind zelf wel met een string naar Scheveningen gaat bij de eerste zonnestraaltjes. Ik heb zelf nog nooit een stringbikini gehad, in mijn leven. Ik ben het gewoon compleet oneens met wat je zegt, dat staat los van hoe ik er zelf uit zie, dat kan ook nog
meds je reacies en oordelen gaan niet over een broekje maar over de persoon die ze draagt, zielig, poging om aandacht te trekken hopeloos enz,

Sorry maar dan heb je het toch echt over de persoon die het draagt en niet over een kledingstuk.

wat je zelf al eerder aan andere aanraadde, geef dat gewoon toe
Ach kom zeg, wat een onzin. Lees de discussie vanaf het begin nog eens na zou ik zeggen. Ik ben niet degene die er een serieuze zurige draai aan gaf, aan het topic bedoel ik
Ach, arme Meds. Gelukkig zijn de meeste mensen wat ruimdenkender en respectvoller naar elkaar toe.
Er is een groot verschil tussen zeggen dat je iets niet mooi of niet smaakvol vindt, en de termen die jij bezigt, Meds.

En dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.

Keer op keer lees ik dit soort berichten van je: jouw mening is de enige 'ware'. Heel jammer.
quote:Margaretha2 schreef op 03 juli 2010 @ 16:31:

[...]

Ik snap niet waarom jij denkt dat iedereen die jouw reacties niets vind zelf wel met een string naar Scheveningen gaat bij de eerste zonnestraaltjes. Ik heb zelf nog nooit een stringbikini gehad, in mijn leven. Ik ben het gewoon compleet oneens met wat je zegt, dat staat los van hoe ik er zelf uit zie, dat kan ook nog

Lijkt me duidelijk.

Kortzichtig Meds, zeg...
ja dotje, over dat respect valt nog wel wat te zeggen. Ik ben niet degene die hier loopt te janken over het gebrek aan respect en vervolgens de persoonlijke aanvallen doet, ik heb ook geen forummers persoonlijk beledigd.

iedereen die de moeite neemt om het begin van het topic even te lezen zal zien dat het niet mijn bedoeling is een serieus doordacht debat te voeren over een string. Jammer dat sommige mensen zichzelf zo serieus nemen
O, melpomene, we hadden je al gemist
quote:meds schreef op 03 juli 2010 @ 16:40:

Ach kom zeg, wat een onzin. Lees de discussie vanaf het begin nog eens na zou ik zeggen. Ik ben niet degene die er een serieuze zurige draai aan gaf, aan het topic bedoel ikDat kan wel, dat weet ik niet, ik ben pas begonnen met lezen bij "een string aantrekken is hetzelfde als in je blote borsten gaan staan dansen"
En waar baseer je op dat er hier mensn zijn die anderen beledigen of het topic niet helemaal lezen?
Ik denk dat het belangrijk is om elkaar in je waarde te laten en niet om alles over één negatieve kam te scheren.

Laat gewoon iedereen lekker liggen op dat strand. Een string staat echt niet voor geilheid of ordinair zijn. Er zijn genoeg meiden die bruine billen gewoon mooier vinden en daarom een string op het strand dragen. Laat ze lekker.
Ik heb een string vergeleken met een Burka, heb gezegd dat het te shockerend was voor kinderen onder de 18 en zelfs aangeboden er zelf 1 te knopen van tandflos en op te sturen in een enveloppe voor de liefhebbers. Maar ja, sommigen betrekken nu eenmaal alles op zichzelf en dan verandert de toon van zo´n topic en ineens is het dan zelfs zo dat men dit van mij noooooit had verwacht.

Meiden, het is jammer dat je zo´n verkeerd beeld hebt van iemand die je al zo lang en zo goed kent. Ik stel voor om maar niet meer bij elkaar op de verjaardag te komen...
Nou ik kom gewoon wel hoor Meds, des te meer taart voor mij, ik loop toch niet in een string.
@suus, kom jij bij mij op jouw verjaardag? Niet weer toch? Dat had ik nooooooit achter je gezocht
quote:Dotje84 schreef op 03 juli 2010 @ 16:41:

Ach, arme Meds. Gelukkig zijn de meeste mensen wat ruimdenkender en respectvoller naar elkaar toe.

Op deze pijler meestal niet hoor.

Ik zou wel een stringbikini willen: normaal gesproken draag ik alleen maar strings, want dat zit echt zooooveel beter dan ander ondergoed. Maar goed, in mijn maat 46 gewone bikini trek ik al genoeg aandacht.

Margaretha, gaan die Braziliaanse bikini's niet ook in je kont kruipen?
Liever elitair dan een pauper!
Je weet nog niet half Meds... nog niet half
Je bent welkom, gaan we beachvoetvolleyballen
geyl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven