Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb 'm binnen hoor! De spine is al gecracked en ik heb alle opdrachten al bekeken, maar verder vind ik het nog zonde om er iets anders mee te doen.
Inmiddels ben ik ook al lekker aan het kleuren geslagen hoor. Ik voel me weer alsof ik op de lagere school zit!
Haha, leuk is dat hè Capibara, weer een beetje kind zijn
Ik heb ook weer lekker gewreckt (lees: gekleurd) paar dagen geleden. Ben erg tevreden met het resultaat. Kan helaas geen foto plaatsen vanaf de lap.
Ik heb ook bijna weer een pagina af. Als het zover is, zal ik een foto plaatsen.
Ik zal ook weer eens foto's gaan maken! Maar nu is het weer om buiten te zitten!
Lekker dat jij vanmorgen buiten kon zitten Janna. Ik zat op mijn werk, in een heel warm gebouw

Maar wel met collega's die nog steeds fruitstickers voor me sparen Mijn hele monitor zit volgeplakt.
Sindskort is dr een NL-talige WTJ bij bol.com te bestellen .

Erg makkelijk...

Ik wtj op het moment niet zoveel, heb dr wel steeds ideeen voor om te gaan doen maar nog niet kunnen uitvoeren.

Enne ja, die NL versie heb ik ook al in huis en lijkt in eerste instantie helemaal hetzelfde op de taal na natuurlijk .
Ja, is de vertaling wel goed? Ik heb nl. wat pagina's van de Duitse versie gezien en die vond ik eigenlijk niet zo leuk vertaald.
Ik heb mijn zoon vrijdag bij toeval de NL versie gegeven. Ik wist niet dat die er was, heb blindelings 2 boekjes van 1 stapel gehaald en één was NL andere was ENG. Die is naar mn dochter gegaan.

M'n dochter wilde dit boekje graag hebben. Had 'm gezien, toen ik 'm voor m'n nicht gekocht had, en was enthousiast. M'n zoon nu ook. Ongelooflijk, hoeveel manieren een 11 jarige jongen kan bedenken om iets te vernielen! En het mag/moet ook nog, dat maakt het helemaal leuk. Normaal is hij juist heel creatief met tekenen en knutselen, maar kennelijk vindt hij dit nog leuker. Douchen wilde hij ook ineens graag, want boek moest eronder

Tips om het boek nog verder kapot te maken:

- brokjes in verstoppen, gedeeltelijk dichtplakken en aan de hond geven

- terwijl je 'm uitlaat, met een knuppel ertegenaan slaan

Ik stelde zelf voor om eroverheen te rijden met de auto, maar daar gebeurde niet zoveel mee.

Er liggen 2 blz in de tuin te composteren. Op mijn aanwijzing één in de zon en één in de schaduw. (misschien leert hij er nog wat van )

4-letterwoorden verzinnen was een leuk spelletje in de auto!

Aan glitterpennen en dergelijke heeft hij dus niet zoveel.
Later is nu
Aloha mede WTJ-ers, ik ben er nog wel mee bezig. Maar het was de afgelopen weken wat minder ivm drukte op het werk. Blijf het een leuk iets vinden
Ik pakte net m'n bus deo uit m'n tas... zitten daar 2 fruitstickers op
Janna

ik heb in de winkel snel 2 fruitstickers gescoord voor m'n kinderen, aan de binnenkant van m'n tas geplakt
Later is nu
Zojuist Wreck This Journal én This is not a book (dankzij dit topic en iets erover in Flow) bestel via Bol. Kon niet kiezen.

Zin in!

Wil trouwens in de komende vakantie zelf een soort dagboekje bijhouden in zo'n Moleskineboekje ofzo, ook lekker plakken, tekenen en schrijven.
Everytime you make a typo, the errorists win.
O, en ik keek vanmiddag even bij de Bruna in het drop hier, of ze Wreck This Journal daar hadden. Niet gevonden, dus gevraagd. verkoopster kende het niet, dus ik legde uit dat het een boek wat met opdrachten, waar je in moest tekenen, je eten in moet smeren en onder de douche moet meenemen. En het leek haar zowaar een leuk boek!!!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Janna ,dat is leuk zeg *kuch* erg.

Infojunk heb je er gelijk eentje verslaafd gemaakt.

Ik ben een beetje WTJ-af, door de warmte ook geen zin. Komt wel weer.
*blaast topic (hopelijk) nieuw leven in*

Door dit topic heb ik wreck this journal gekocht, dus leek het me wel leuk om mijn crea toestanden hier ook neer te zetten. Maar volgens mij is de vaart er een beetje uit..

Nou, eerst had ik 't te druk en nu is het me te warm om te wrecken!

Ik kreeg die stickers trouwens niet meer (heel) van m'n deobus af...
Oh, ik las net dat er in het Flow vakantie boek een mini wreckie zit!
Mooi Vierkant zeg. Wat creatief.

Janna, nieuwe halen!
WAar is dat flow vakantieboek? Ik ben ernaar op zoek!

Had een kortingskaart, maar die kan ik niet meer vinden Dan maar gewoon kopen, zodra ik 'm kan vinden. Is ie al uit?
Later is nu
Heb even gegoogled. Ja dus.. Morgen gelijk nog eens zoeken.
Later is nu
Vierkant, heel mooi en origineel.

Ik ben met dit weer weinig tot niet aan het wrecken. Er zijn zoveel meer dingen te doen momenteel. In de winter kom ik er eerder toe of voel ik meer de behoefte.

Ruikt lekker naar Flowerbomb.
Mooi Mocy! Lekker fleurig.
Jaa ik heb hem ook besteld In het engels via bol. Hij was opeens in plaats van 12 euro nog maar 7 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven