Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Meiden...ik heb jullie gemaild!!! Het is een foto in bikini....

Niet dat ik daar nog in loop maar had er vandaag een jurkje over heen....jurkje is niet uitgeweest

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik had eigenlijk gedacht dat dit het qua buik wel zou zijn maar er komen nog 11 weken bij.....zucht.
Je bent prachtig zwanger Boef!

Ik moet zelf ook nog erg wennen aan mijn veranderende lichaam, dus herken dat wel. Ik ga van de week maar eens op zoek naar een bikini die ik pas, in mijn oude bikini's voel ik me net een playboymodel

Maar je hebt een mooie buik, hoor!

Iedere anderhalve week is wel veel, Janine. Ik kan me voorstellen dat je iedere twee weken ook wel prima vindt.
@boefje... toch niet abnormaal groot toch? Een van mijn beste vriendinnen is een paar dagen voor jou uitgerekend.. en die heeft ongeveer zo'n buik als die van jou.. mooi hoor!

@nukje: oef.. spanje.. heeeeeeeeerlijk! Geniet ervan zou ik zeggen..

@assie: goed smeren idd. Ik ben nog steeds zo wit als een.... Vreselijk maar ik heb zo'n last van hooikoorts dat ik niet lang buiten kan zijn. Straks na juli gaat het weer beter, en dan ga ik wel proberen iets bij te kleuren.

Mijn buikje is al ietsjepietsje zichtbaar (vooral in de avond).. maar nog niet veel. Wel een beetje steekjes/zeurderige pijn links rechts naast de baarmoeder.. de boel zou wel aan het uitrekken zijn. Wil eigenlijk geen enorme buik.. had altijd gedroomd om een lief klein buikje te kweken (net zoals mijn moeder) maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
quote:janine20001 schreef op 04 juli 2010 @ 20:41:

Wil eigenlijk geen enorme buik.. had altijd gedroomd om een lief klein buikje te kweken (net zoals mijn moeder) maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

Dat beeld zal je waarschijnlijk opzij moeten zetten met een tweeling......maar je hebt nog even de tijd om eraan te wennen.

Zo ik moet zo weer naar mijn werk.....eerste werkdag na de vakantie. Aan de ene kant heb ik er zin in om iedereen weer te zien, maar moet er toch ook weer even inkomen hoor......mmm....zal wel een lange dag worden voor mijn gevoel.

Tot later vandaag!
Goedemorgen allemaal,

Boef, ik vind je buik prachtig! En dat ie groter wordt, daar verander je niets aan. Probeer het te accepteren (jaja, ik heb makkelijk praten).

@Assie

Hoe gaat het vandaag? Ik vind de eerste dag na de vakantie altijd een wendag. Dan hoef je mi nog niet keihard te werken. En hoe staat het met je verbrande huid? De zon in Nederland kan flink stralen hoor, dat weet ik helaas maar al te goed met mijn zonne-allergie.

@verkademeisje

Ik kan me prima voorstellen dat andere vrouwen zwanger worden en een dikke buik (en borsten) krijgen, maar ikzelf. Dat lijkt me nou zó raar!

@janine

Probeer het positief te bekijken: je moeder had een mooie, kleine buik. Als je dat deel van de genen hebt geerfd, krijg je een acceptabele tweelingenbuik. Anders was ie vast grotesk.

Ik heb 'zwanger worden' vitamines gekocht maar ben er nog niet zo goed mee. Je moet ze nl twee keer per dag innemen en ik vergeet het steevast 's avonds. Hmpf, moet nog even aan mijn discipline werken dus.
Hallo allemaal, daar ben ik weer eens!

@janine: een tweeling!!!! dubbelgefeliciteerd!!! Hoe is je vriend eronder? Die moest toch al wennen aan het feit dat je zwanger bent, en nu krijgen jullie er ineens twee!!!

Wel super, omdat je moeilijkheden kunt hebben met zwanger zijn (waar trouwens vrij weinig van te merken was...) heb je er in ieder geval meteen twee dadelijk. Gezinnetje al compleet! (maar meer kan natuurlijk altijd)

@boefje: waaaauw! wat een mooie buik!!! Ongelooflijk dat je daar nog twee maanden mee moet waggelen, en dat ie nog dikker gaat worden. In mijn ogen zit hij er wel uit als een hoogzwangere buik! Maar ja, ik heb er dan ook weinig verstand van

700 euro sparen, da's echt heel veel! Is dat jij alleen, of samen? Ik probeer 200 of 300 euro per maand te sparen, maar dat lukt niet altijd. Ik heb dan wel geen kind, maar wel mijn VW-busje. Dat kost zo mogelijk nog meer... Maar daar worden we ook erg gelukkig van, is bijna ons kindje

Vriend en ik hebben geen gezamenlijke rekening, dat is iets wat we gaan uitzoeken en doen als we aan de kinderen beginnen. Nu is het nog zo: ieder doet wat boodschappen en dan klopt het wel zo ongeveer. De vaste lasten doe ik, en dan maakt hij mij wat over. In totaal zijn we voor huur en gas-licht-water-internet etc zo'n 900 euro per maand kwijt.

Maar ik verdien ook nog geen 1500 euro, dus meer moet het ook niet worden vind ik. vriend verdient wel wat meer.

Tja, en die berekeningen voor opvang en zo durf k nog niet aan. Dat zien we tegen die tijd wel.

Gisteren hadden we het er weer kort over, ik zei iets over dat het toch nog wel twee jaar zou duren voor we een kindje zouden hebben (en dus meer ruimte in de bus nodig hadden, daar ging het om). Toen zei hij: hee, heb je het nou al twee jaar uitgesteld dan? Echt zo'n mannen opmerking! Nee, lief, als we volgend jaar beginnen, dan kan het nog zo 6 maanden duren voor ik zwanger ben, en dan duurt het nog 9 maanden voor het er echt is. Dus dan zijn we zo 2 jaar verder. Goh, wat een inzichten ineens . (Weeeeh! 2 jaar, weet je wel hoe lang dat duurt!!!! )

Sorry voor de enorm lange post, maar ik heb ook niet veel tijd om hier rond te hangen, dus ik dacht: doe maar alles in een keer
Goedemiddag al weer!

Mijn eerste werkdag valt reuze mee. Eigenlijk wel weer heel leuk om iedereen te zien en bij te praten. Wel echt belachelijk veel mail, dus ben ik ook druk aan het bijlezen, documenten printen die ik moet doornemen.....en van de stapel word ik iets minder vrolijk

Maar verder heb ik niet veel echte afspraken/deadlines deze week. 2 dingen, maar dat is ook wel lekker om daarmee aan de slag te gaan. Voor de rest kan ik rustig weer bijwerken. Heb me ook voorgenomen gewoon weer op tijd naar huis te gaan en heb in de vakantie helemaal geen werkmail gekeken......ook dat ga ik voorlopig niet meer thuis doen; mijn goede voornemen!

Orchis; altijd fijn zo'n uitgebreid bijklets bericht! Zo'n klus VW bus gaat logischerwijs veel tijd en geld in zitten....maar het resultaat mag er zijn! Nicht heeft een oude camper helemaal opgeknapt. Echt een supergaaf ding geworden!

de 700 euro sparen is nu voor mij alleen. Ik weet niet wat vriend spaart. Nu heb ik nog helemaal niet zo gek veel spaargeld hoor. Ben natuurlijk ongeveer 2,5 jaar geleden van een - veel situatie weer moeten gaan opbouwen (echt alles was door gokverslaving vriend verdwenen). Qua spullen was ik ook nog nooit zo lichtgewicht verhuisd......alleen wat persoonlijke spulletjes, maar echt helemaal niets meer aan meubels, e.d. Dat ik weer alles heb kunnen opbouwen en nu ook goed kan sparen voelt nog steeds echt als luxe.

Ah Orchis: en die opmerking van "heb je het nou al twee jaar uitgesteld dan?" had ik ook kunnen krijgen Hoe herkenbaar, dat er even geen rekening gehouden wordt dat het niet direct raak is en dat en tussen raak schieten en baby nog 9 maanden zit. Mannen!

Wel erg leuk dat we er straks tegelijk voor gaan. Hopelijk is het net als bij de huidige club, ook bij ons snel raak!
@Boefje: mooie buik hoor! Maar ik kan me voorstellen dat hij je met dit weer in in de weg zit.

@Assie: fijn dat je eerste werkdag meevalt. Bij mij is de fut er helemaal uit en ik ben niet eens op vakantie geweest. Het is er rustig en het lukt mezelf niet om motivatie te vinden. Erg frustrerend. Morgen maar weer met een schone lei beginnen.

Het klinkt heel heftig wat je meegemaakt hebt. Heeft je ex destijds ook al jouw geld opgemaakt? Als je 700 euro kunt sparen leef je voor de rest zeker erg zuinig? Ik vind het igg knap!

@Frutje: wat bijzonder om je jurk weer gepast te hebben en gelukkig ben je er nog net zo blij mee. Wij hebben onze ringen uitgezocht en heb net ook een eerste ontwerp kaart gekregen. Moet nog wel even wat aangepast worden. Zijn er trouwens geen vitamines die je maar 1x per dag hoeft te slikken? Ik zou het ook niet voor elkaar krijgen denk ik 2x per dag, zeker nu niet met die onrustige dagen rond dat voetbal.

Voor iedereen die ik vergeten ben:
quote:pipo79 schreef op 05 juli 2010 @ 15:41:

@Assie: fijn dat je eerste werkdag meevalt. Bij mij is de fut er helemaal uit en ik ben niet eens op vakantie geweest. Het is er rustig en het lukt mezelf niet om motivatie te vinden. Erg frustrerend. Morgen maar weer met een schone lei beginnen.

Het klinkt heel heftig wat je meegemaakt hebt. Heeft je ex destijds ook al jouw geld opgemaakt? Als je 700 euro kunt sparen leef je voor de rest zeker erg zuinig? Ik vind het igg knap!

Tja, helaas was is toen veel te goedgelovig.....net na onze studie had ex een lening afgesloten om een auto van te kopen.....ik had op een gegeven moment al mijn spaargeld (dus hele auto) overgeboekt en was in de veronderstelling dat die lening dus niet meer gestond.....maar hij had die zelfs verruimd en maximaal opgenomen. Dat soort grapjes. Aangezien dat gekoppeld was aan zijn rekening en ik niet in al zijn post zat, had ik er pas heel laat weet van. Toen ik eenmaal doorhad wat er gaande was, ben je echt boos, verdrietig en alles in 1. En weer te naief en gedacht dat we er wel uit zouden komen. Uiteindelijk blij dat ik z'n pa had ingelicht (kwam later toen hij het uitmaakte heel goed van pas)......en bleek het bij professionele verslavingshulp onderdeel te zijn van een persoonlijkheidsstoornis......dan vraag je je echt dingen af zoals wie is het eigenlijk, heb ik een soort nep-relatie gehad, etc.

Ik wens het niemand toe dat mee te maken. Maar gelukkig is dat verleden tijd.

Moet zeggen dat ik niet bepaald zuinig leef ik geniet echt. Dus regelmatig lunch en diner in de stad met vriendinnen, shoppen, etc. Heb denk ik gewoon het geluk dat ik niet slecht verdien.Het is maar geld.....heb zeker geleerd dat dat niet het belangrijkste is en vind het ook helemaal niet erg er op achteruit te gaan voor een gezinnetje......maar het is wel een fijn gevoel om iets achter de hand te hebben, wetende hoe het is om letterlijk niets meer te hebben (buiten een matras op de grond en een campingstoel van mijn ouders was mijn woning qua meubels even helemaal leeg). Ook dat is gelukkig verledentijd.....huis staat weer vol met allemaal leuke, nieuwe spullen.

Sorry.....veel te veel over mijn privesituatie. Mochten er mensen zijn die denken misschien ken ik haar wel......dat zal nu wel definitief bevestigd zijn

En hop weer terug ontopic!

Hoe gaat het vandaag met de zwangeren en toekomstige zwangeren???
Hier een licht geirriteerde Frut.

Los van het feit dat ik te weinig heb gedaan vandaag, lukt het me ook niet om onze trouwambtenaar te bereiken. Vier keer gebeld, uiteindelijk een emailadres gevraagd. Mail kreeg ik terug, allerlei combi-mogelijkheden geprobeerd, lukte ook niet. Nu heb ik de mail maar naar een eerdere contactpersoon gestuurd, zodat hij 'm door kan sturen. Grrr...

En verder zijn onze uitnodigingen gearriveerd. Heb leuke reacties gekregen van collega's, zus en moeder. Belt vriend op dat vrienden not amused zijn dat ze niet voor de plechtigheid zijn uitgenodigd. Terwijl we hadden afgesproken ze daarvoor persoonlijk te vragen omdat we al twee versies van de kaarten hadden. Was ie vergeten. Pfft. Schoot even helemaal verkeerd.

Sorry voor mijn gezeur.

@Assie

Wat een verhaal zeg! Wat een rotsituatie. Gelukkig ben je daar nu helemaal uit.

@pipo

Ik ga die vitamines zeker kopen, dit gaat niet werken.

@orchis

Idd echt een mannenopmerking. Pfoe, zo'n zwangerschap neemt ook nog wat tijd in beslag hoor...
@assie: jee, wat afschuwelijk om mee te maken! Als je elkaar in een relatie niet kunt vertrouwen is dat vreselijk, maar als er dan ook nog eens zo misbruik van je wordt gemaakt... heftig.

Super dat je nu wel een goeie vent hebt getroffen!

@frutje: relaxxxx... Maar kan me voorstellen dat je even flink geïrriteerd bent. Het is wel een hoop geregel voor die ene mooiste dag van je leven he... Maar als je dadelijk daar staat te stralen ben je hopelijk alle sores vergeten

Ik merk wel dat ik met mijn anticonceptie (ik gebruik de nuvaring) wat wilder omspring dan normaal. bv op ene hele hete zolder laten liggen terwijl erop staat dat ze niet warmer dan 25 of zo bewaard mogen worden. Of extra lang inhouden... Dus eigenlijk hoop ik op een ongelukje

Maar ook weer niet, want het zou vervelend uitkomen met mijn nieuwe baan. Maar ja, als het per ongeluk gebeurt laat je het niet weg halen!
@orchis

Aha een per ongeluk expres-ongelukje! ;)

En thanks. Je hebt helemaal gelijk. Het helpt al om het even van me af te schrijven. Er zijn natuurlijk ergere dingen...
Frut; kan me wel voorstellen hoor, dat je er af en toe een beetje gefrustreerd door raakt. Je wilt het toch allemaal zo perfect mogelijk regelen.....maar idd.....als het strakjes zover is en soepel verloopt, ben je al die kleine dingetjes vast snel vergeten. De dag blijft het meeste bij.

Ik moet wel zeggen dat als ik jullie verhalen lees er toch altijd veel meer bij komt kijken dan je vantevoren denkt. En dat naast jullie banen!!

haha Orchis! Ik kan me jouw omgang met de anticonceptie wel een beetje voorstellen. Je hebt dit punt nu toch wat verder naar achteren moeten schuiven.....maar voor je het weet is het echt zover. En tot die tijd doe je qua werk in ieder geval veel ervaring op! Komt later altijd weer van pas. Zo'n taak komt niet zo snel voorbij. Ik hoop stiekem ook wel eens dat het fout gaat. Maar ik ben volgens mij de braafste pil-slikster die er is. Ben in de 16 jaar nog maar een paar keer de pil vergeten (valt op 1 hand te tellen) en herinnerde het me op tijd om 'm alsnog in te nemen.

Ik heb me trouwens voorgenomen nog een nieuwe voorraad van 3 maanden te kopen en er daarna mee te stoppen. Nog even in de groep gooien, maar dat komt over een maand wel Heb geleerd het niet al te vroeg in de groep te gooien. Eerst binnenkort het financiele plaatje eens bespreken.
@frutje: ff stoom afblazen kan geen kwaad hoor. En natuurlijk wil je dat het supergoed geregeld is en dat de man in kwestie te bereiken is..

vitamines: ik slik nu gravitamon, 1x per dag. Ideaal. Soms vergeet ik er eentje maar over het algemeen slik ik er zeker 6 per week! Lijkt me voldoende. Daarnaast doe ik mijn best om groenten (bah) en fruit (lekker) binnen te krijgen.

@orchis: dat herken ik wel.. niet zo goed meer willen opletten. En stiekem hopen op een expres-ongelukje... boefjes (!!??) gedrag dus.

En ja, een tweeling! Bijzonder he. Ik begin er een beetje aan te wennen. Morgen heb ik weer afspraak bij de gyn en hopelijk is alles nog goed. Mijn vriend is heel rustig en blijft er ook rustig onder maar stiekem merk ik wel dat hij het steeds leuker begint te vinden. Hij is zelf van een eeneiige tweeling en zijn broer is zijn beste buddy/maatje/bloedverwant/soulbro.. of hoe hij het ook allemaal noemt. Dus hij weet hoe special het is om eeneiige tweeling te zijn.

@assie: wat een verhaal zeg.. poeh.. dan besef je des te meer hoe fijn je het nu hebt... En nog 3 maanden slikken! dan schiet het al aardig op toch?

vandaag een drukke dag gehad.. was laat thuis. Zat op een deadline voor een nieuw ontwerp minimagazine.. pffffff! maar morgen even uitslapen en dan naar de gyn! spannend! En morgenavond voetbal.
@Orchis: veel hier blijven posten, hoe sneller je zwanger wordt We zijn hier heel vruchtbaar.

Jemig, wat een verhaal, Assie. Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen flink geschaad werd. Hoe heb je nu alles geregeld? De laatste keer de pil halen, ook een mijlpaal!

Hier zitten we in spanning. Er is ein-de-lijk een huis te koop gekomen wat ons erg aanspreekt. We zijn er vorige week gaan kijken en hebben vandaag 1 bod neergelegd, meteen een eindbod, omdat er nog 2 stellen een bod hebben gedaan. Heel spannend nu...
Hey Jongens..

Ik heb me een klein beetje ingelezen, nog niet goed genoeg om op iedereen te reageren schaam schaam ben er ook een tijd even niet op geweest probeerde het even van me af te zetten,.. het willen stoppen met de pil!! maar het heeft zijn vruchten afgeworpen:-D

We hebben een vakantie geboekt in september naar Spanje en ik ga dus in augustus stoppen met de pil..!!

Vorige week te horen gelregen dat me zwager en schoonzusje gaan trouwen super leuk voor ze.. maar vriendlief en ik gaan eerst voor de kids en pas over een jaar of 8 aan trouwen denken..

In ieder geval

@Janine: Gefeliciteerd met je zwangerschap en van wel 2 kleine wondertjes geniet er maar lekker van :-)

Ik kan niet wachten om te klussen, lijkt me gheerlijk als ik eindelijk die pil demonstratief weg kan gooien

Groetjes...
@verkademeisje: spannend! Zou toch wel heeeeeeeel leuk zijn als jullie eindelijk het huisje hebben gevonden en het ook worden! succes
Dankje, Janine! We hebben natuurlijk in gedachten de babykamer al ingericht en de zandbak al een plek gegeven in de tuin

Willen jullie trouwens weten wat jullie krijgen? En heb je al ideeën over de babykamer?
@verkademeisje

O ik hoop het zo voor jullie! Spannend!

@Bambie

Welkom terug. Jullie stoppen ook in augustus, leuk hoor. Kunnen we gezellig samen zwanger zijn .

@Assie

Er komt echt veel bij kijken. Inmiddels heb ik heerlijk fanatiek gesport en ben ik alle frustraties weer kwijt. Dat lucht op. En we hebben alles bestwel op een rijtje, dus ik moet gewoon in en uit ademen... Dan komt het echt wel goed. Ook de voorpret moet tenslotte leuk zijn.

@janine

Klinkt leuk dat minimagazine! Nu lekker neerploffen. Wanneer ga je het op je werk vertellen? Heel veel succes bij de gyn morgen!

Fijne avond allemaal nog dames
@ Wij willen weten wat we krijgen ja. Vind dat wel leuk verrassingen die zo gespreid zijn. Eerst zwanger, dan tweeling, dan geslacht.. en dan hopelijk twee gezonde kindjes!

Ja, babykamer heb ik al ingericht in mijn gedachten. Veel wit met een muur groen/blauw. Meubels enz wil ik graag wit... En jij?

@frutje: ik wil het deze week vertellen aan de directeur.. (eentje is er op vakantie gelukkig, daar kan ik wat minder goed mee opschieten). Ben benieuwd wat hij zegt, denk niet dat hij er heel blij mee is (ja, wel voor mij natuurlijk) maar ik wil uiteindelijk ook minder gaan werken.. dus dat wordt nog wat.
Bij een tweeling zou ik het ook willen weten, ja. Verder hebben wij een mooie babykamer bij de prenatal gekocht, wit. En we twijfelen nog over kleuren. Blauw/groen vinden we mooi, maar paars/zilver ook. We vertrekken over 2 weken naar een huurhuisje, en zullen dan in ons nieuwe huis gaan wonen met kindje, dus we weten dan wel wat het is. Ik vind blauw/groen iets leuker voor een jongen en paars/zilver iets leuker voor een meisje. Maar we hebben nog even.
Deze babykamer hebben we:

babykamer

Wij hebben 'm met 20% korting gekocht tijdens een actie. Ben er erg blij mee!
@Frutje: ja zou leuk zijn kunnen we elkaar een beetje volgen

hier op het forum :)!!

ben nu al zenuwachtig .. hihi ben al helemaal aan het denken voor als ik zwanger ben hoe ik het me schoonouders ga vertellen heb wel al een leuk idee om de peetvader te vragen !!
Verkademeisje: errug mooie kamer, had ik zelf zo uit kunnen zoeken. En hopelijk krijgen jullie snel positief huizen nieuws! Spannend hoor.

Janine: ik zou het ook wel van te voren willen weten wat het wordt.....lijkt me ondanks dat je heel blij bent, wel heel spannend om de directeur te vertellen....ik zou toch wel een beetje zenuwachtig zijn. Maar ach, eigenlijk pakt het bijna altijd heel positief uit, dus ook bij jou zal het zo zijn. Let er wel op dat tijdig dingen als zwangerschapsvervanging wordt geregeld. Collega met een tweeling is uiteindelijk veel te vroeg uitgevallen (risico is toch veel groter dat je heel rustig aan moet gaan doen)......en ondanks dat iedereen het vaak heeft aangegeven, was vervanging veel te laat geregeld. Dat zorgt voor veel rust (ook voor je collega's), als het op tijd geregeld is........

En ja....3 maanden zijn ook zo voorbij. Dan nog even zonder hormonen in mijn lijf en in 2011 voor het echie. Spannend hoor. Heb er echt zin in, ben er voor mijn gevoel helemaal klaar voor.

Tot morgen!
@assie: afgelopen jaar is mijn directe collega met zwangerschap gegaan en voor haar is er ook geen vervanger geweest (zij werkte 28 uur).. en vanaf aug 21 uur. Ik denk dat er voor mij wel een vervanger of af en toe een freelancer zou moeten bijspringen.. ik werk namelijk 36 uur.

en nu naar de gyn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven