Vers verstopic!
woensdag 21 april 2010 om 21:40
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.
Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:
Met een nog steeds prachtige portier:
En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:
Tentjes voor de baby's!
Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:
Met een nog steeds prachtige portier:
En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:
Tentjes voor de baby's!
Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
vrijdag 18 juni 2010 om 00:44
spannend ambro!! En gaaf natuurlijk..
@annliv, ik zat nog te bedenken hoe ik moest vertellen, maar m'n lief heeft me nu toch al opgespeurd haha. niet weggerend gelukkig
we hebben elkaar gedownload begin dit jaar, aantal keer gedate, iets vaags gekregen met aan beide kanten wat twijfels/onzekerheid, we mochten verderdaten van elkaar (niet handig!) en toen dook er ineens een ander op en wist hij het niet meer en ik ineens wel,. Was even Erg Ingewikkeld, maar elkaar (of hij mij) toch weer gevonden en nu is het dus voor 't eggie hahha.
en fijn, relaxed, veel lol samen, etc.
@annliv, ik zat nog te bedenken hoe ik moest vertellen, maar m'n lief heeft me nu toch al opgespeurd haha. niet weggerend gelukkig
we hebben elkaar gedownload begin dit jaar, aantal keer gedate, iets vaags gekregen met aan beide kanten wat twijfels/onzekerheid, we mochten verderdaten van elkaar (niet handig!) en toen dook er ineens een ander op en wist hij het niet meer en ik ineens wel,. Was even Erg Ingewikkeld, maar elkaar (of hij mij) toch weer gevonden en nu is het dus voor 't eggie hahha.
en fijn, relaxed, veel lol samen, etc.
vrijdag 18 juni 2010 om 14:08
nieuweauto Heb je eigenlijk last van je tand of valt het mee? Dat de tandartsenpraktijk goed loopt is tegelijkertijd wel een geruststelling.
Leuk Laura! Als je al wat relaties achter de rug hebt stap je vaak huiveriger een relatie in. Goed dat het nu leuk en gezellig is. En joh, terwijl hij foebal kijkt heb jij heeeerlijk tijd voor jezelf. En wie weet ga je op een gegeven moment zelfs uit eigen beweging kijken, zoals Bijtje, iiieeekks!
Leuk Laura! Als je al wat relaties achter de rug hebt stap je vaak huiveriger een relatie in. Goed dat het nu leuk en gezellig is. En joh, terwijl hij foebal kijkt heb jij heeeerlijk tijd voor jezelf. En wie weet ga je op een gegeven moment zelfs uit eigen beweging kijken, zoals Bijtje, iiieeekks!
vrijdag 18 juni 2010 om 22:35
ik vind het zelf ook nogal verontrustend... maar kids op het werk hebben het er de hele dag over en ik voel me al zo oud en wil er over meekunnen praten enzo... denk ik... vanavond heb ik het weer gewoon genegeerd hoor!
Ben dekentjes aan het haken... plak morgen wel ff een plaatje
Sjee ambro trouwen! Had ik al verteld dat ik ook getrouwd ben inmiddels??
Ben dekentjes aan het haken... plak morgen wel ff een plaatje
Sjee ambro trouwen! Had ik al verteld dat ik ook getrouwd ben inmiddels??
maandag 21 juni 2010 om 17:36
Ik was voor de wedstrijd uit boodschappen doen :-sss Niet dat ik heb gekeken, maar ik wilde even schoonmaken nog voor ik wegging en dat timet wat makkelijker als er al boodschappen zijn gehaald, vind ik.
Ik moet wel bekennen dat ik gister best een tijd met vriendje voetbal heb zitten kijken, maar mijn aversie zit 'm dan ook vooral in al dat Oranje. En er was niks beters op tv...
Ik moet wel bekennen dat ik gister best een tijd met vriendje voetbal heb zitten kijken, maar mijn aversie zit 'm dan ook vooral in al dat Oranje. En er was niks beters op tv...
zaterdag 3 juli 2010 om 09:22
hallo dan! Als we pech hebben moeten we nog tot de elfde, finale,brrr! Ik merk dat meekijken mijn doel (oranje eruit) niet helpt bereiken.. Sterker nog, een paar spelers hebben zelfs een zekere gunfactor. Ik ga di maar niet meer meekijken, al vrees ik dat nl wint.
Pfff en dan die hitte, hoe varen jullie?
Pfff en dan die hitte, hoe varen jullie?
zondag 4 juli 2010 om 16:06
Hahaha Laura, je kwade oog werkte niet? Tijdens de wedstrijd vrijdag zat ik in de tuin en dat vond ik wel komisch hoor. Met de radio aan (3fm, ook daar valt niet aan voetbal te ontkomen) en de oerwoudgeluiden in de huizen om mij heen heb ik de wedstrijd gevolgd. Het oranje enthousiasme op straat vind ik ook wel leuk. Behalve een puber die (terwijl ik in het park zat) meerdere keren met een vuvuzela bij mijn oor ging toeteren. Expres om te irriteren. Ik had bijna een vuvuzela-moord op mijn geweten, maar heb me in kunnen houden.
vrijdag 9 juli 2010 om 13:54
maandag 12 juli 2010 om 01:52
Neuh, ik heb nu ook weer gekeken. Had gedacht alleen met vriend te zijn en dan wilde ik wat forummen/lezen en af en toe kijken, nu was er nog een vriend van hem en het was eigenlijk wel gezelliger om mee te kijken (lees: mee te zaniken). En NL heeft verloren. Daar was ik sowieso eerlijk gezegd wel voorstander van, maar het is ook wel terecht en bovendien was het gewoon een slechte finale met slecht spel (van NL net nog wat meer dan van SP), daar waren we het overigens over eens. Heb overigens zelf niet zoveel met Spanje. Ik heb de wedstrijd Du-SP gemist, maar DU eerder wel zien spelen, en die vond ik het leukst spelen, maar ja ze verloren toch, en na vandaag vraag ik me af waarom..
Goed, de idiotie is weer afgelopen (behalve dan nog even in A'dam dinsdag)!
Andere anti-topics waren actiever dan deze, maar toch leuk jullie weer even 'gezien' te hebben!
Goed, de idiotie is weer afgelopen (behalve dan nog even in A'dam dinsdag)!
Andere anti-topics waren actiever dan deze, maar toch leuk jullie weer even 'gezien' te hebben!
maandag 12 juli 2010 om 11:46
quote:Laura289 schreef op 12 juli 2010 @ 01:52:
Eens!
Ik heb niet echt gekeken, maar af en toe zapten we toch even naar nl 1. Ik vind het wel jammer hoor, had het velen gegund dat er een echt feestje gebouwd had kunnen worden.
Eens!
Ik heb niet echt gekeken, maar af en toe zapten we toch even naar nl 1. Ik vind het wel jammer hoor, had het velen gegund dat er een echt feestje gebouwd had kunnen worden.