Kado voor vriend

05-07-2010 11:52 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 3 maanden heb ik een leuke vriend. Hij is a.s vrijdag jarig.

Maar heb werkelijk geeeeeeen ideeeeee wat ik voor hem moet kopen.

Een geurtje , leuk maar welke ? (hij heeft al zo'n 8 flessen op zijn plankje staan en geen idee welke allemaal wilde ze opschrijven op een briefje zodat ik een geurtje kon uitzoeken die een beetje bij zijn huidige geuren past maar volgens mij heeft ie zeer uit een lopende geurtjes )

Gamma bon daar maak ik hem echt niet blij mee want hij is absoluut geen klusser. (heb wel zitten te denken om als *grapje* het boek klussen voor dummies te kopen )

Bioscoopbon vind ik zo afgezaagd , maar kan ik wel als bij kadootje doen bij het *grotere* kado.

Iets voor in de tuin wordt m ook niet , hij heeft nl een appartement met een balkon waar hij nooit op zit en alleen zijn was op heeft te drogen.

Weekendje weg enig erg leuk maar we zijn nog maar zo kort bij elkaar en bovendien is het voor hem enorm lastig om vrij te nemen in het weekend. ivm ondernemer met een eigen winkel.

En om nou met een blouse of boxershort aan te komen zetten vind ik eh zo not done wanneer je nog maar zo kort bij elkaar bent , hij is nl ook prima in staat omdat zelf aan te schaffen.

Iemand nog leuke ideetjes ?
Google even! Er zijn al veel meer topics geopend over dit onderwerp..
Ik Google bij gebrek aan inspiratie nog wel eens op 'origineel kado', dan kom je tientallen sites tegen met allemaal originele kado-ideeën, variërend in prijsklasse.
Boekenbon... niet origineel, wel vaak gewenst.
*denkt als man*

bier en tieten? En bbq met veel vlees. En bier.

Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven. Misschien dat hij zoiets leuk vindt? http://www.experiencegift ... adeaubon/1-1-1-1-367-1-0/ of iets anders wat op die site te vinden is. Je kunt ook in van die snelle auto's rijden. Mijn ex had dat geweldig gevonden.
een leuk zomer tshirt is altijd goed volgens mij.

een nieuwe beurs, een abo op een tijdschrift, een dagje efteling,

een etentje bij jou thuis, een tas voor te sporten, dingetjes voor zijn favo sport...cd's!!!
leuke foto van jezelf :-)
een riem
quote:flatscreen schreef op 05 juli 2010 @ 11:57:

leuke foto van jezelf :-)Of een combi, een foto van jezelf op een zomers t-shirt
wijnpakket-bierpakket
een sexy avond met jou
okee nu ben ik er ef door....
quote:uhuh schreef op 05 juli 2010 @ 11:56:

*denkt als man*

bier en tieten? En bbq met veel vlees. En bier.

Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven. Misschien dat hij zoiets leuk vindt? http://www.experiencegift ... adeaubon/1-1-1-1-367-1-0/ of iets anders wat op die site te vinden is. Je kunt ook in van die snelle auto's rijden. Mijn ex had dat geweldig gevonden.Dat scoort altijd!
haha hij is inderdaad een bier en bbq man , tieten geen idee hahaha
Stoer horloge
quote:leeuw68 schreef op 05 juli 2010 @ 12:03:

Stoer horlogedie draagt ie nooit, beetje zonde als ik er dan 1 koop en hij draagt m niet.
Vraag 'm wat hij nodig heeft en maak daar een leuke variatie op. Mannen zijn vaak praktisch ingesteld als ik het goed heb, dus iets wat ze nodig hebben vinden ze fijn om te krijgen. Geef het nog een persoonlijke touch en je bent helemaal goed bezig:P.

Succes!
een vliegles ?
hangmat, bbq-tang, bierglazen. Een of andere idiote gagdet die mannen ubercool vinden (alhoewel ik soms die gadgetsites ook best door kan pluizen om te kijken of er nog iets handigs tussen zit)
Ga lekker samen naar de Efteling of naar een ander pretpark, naar de sauna of uit eten op jouw kosten, naar het strand... Samen iets leuks doen!
Maar als je geen weekendje wegwilt, misschien is het leuk om hem een avondje te 'ontvoeren'?

Neem hem mee uit eten en daarna mee naar een hotelletje waar je hem de nacht van zn leven bezorgt

Gegarandeerd dat ie dat een topkado vindt!

En hij kan (als dat moet) de volgende dag gewoon weer aan het werk, terwijl je er dus met zn 2tjes, al is het misschien in je eigen stad, er toch even helemaal uit bent geweest.
tv-serie op dvd

fles drank/wijn

etentje
ik weet niet hoeveel het mag kosten maar een ballonvaart is wel origineel.
Die vliegles vind ik wel ubercool voor hem , maar ik heb geen idee of hij dat ooit wel eens heeft gedaan eigenlijk.

Of dat ie hoogtevrees heeft ,dat zal wel niet omdat ie 6hoog woont

Is het *raar* om zijn broer of schoonzus te hyven met de vraag of hij dat ooit heeft gedaan ? (ik heb alleen zijn broer en een vriendin van hem nog maar ontmoet de rest nog niet)
quote:Maja82 schreef op 05 juli 2010 @ 12:13:

ik weet niet hoeveel het mag kosten maar een ballonvaart is wel origineel.Ik twijfel tussen een ballonvaart en proefvliegles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven