The never ending question nr 80!
maandag 5 juli 2010 om 11:19
maandag 5 juli 2010 om 11:28
Het melk reservoir van de Senseo schoon te maken als ik Latte Machiato (??) heb gemaakt. Dat gaat stinken en vriend wordt er elke keer weer geïrriteerd door.
Wanneer heb je voor het laatst gekust anders dan de persoon met wie je nu een relatie hebt (dus je huidige vriend / man telt niet mee zeg maar)?
Wanneer heb je voor het laatst gekust anders dan de persoon met wie je nu een relatie hebt (dus je huidige vriend / man telt niet mee zeg maar)?
maandag 5 juli 2010 om 13:40
maandag 5 juli 2010 om 15:22
Hey xxx, sorry was te laat met opnemen, Lief dat je aan me denkt. Ik heb je voicemail gehoord. Ik werk nu nog bij xxxx, ben wel druk op zoek, maar heb een opzegtermijn van 1 mnd, dus dat is niet zo handig als de vacature maar voor 3 mnd is denk ik. Mail de vacature anders even. Hoe is het verder met jou?
Sms gekregen van een vriendin / kennis. Een vriend van mij is op zoek naar een nieuwe collega en ik dacht dat deze vriendin nog zonder werk zat. Daar ging het over.
Wat ga jij vanavond doen?
Sms gekregen van een vriendin / kennis. Een vriend van mij is op zoek naar een nieuwe collega en ik dacht dat deze vriendin nog zonder werk zat. Daar ging het over.
Wat ga jij vanavond doen?
maandag 5 juli 2010 om 22:53
Toen ik in tijdens een dinner in Spanje met de nieuwe schoonfamilie van mijn zoon een enorme kei harde lange scheet liet. Mijn zoon gaf het neefje van zijn vriendin de schuld,rest van de familie ook .Ik durfde op dat moment niet te zeggen dat het geluid uit mijn anus kwam .
Wat heb jij vanavond gedaan ?
Wat heb jij vanavond gedaan ?
maandag 5 juli 2010 om 23:20
Boodschappen gedaan bij de Makro, dochtertje op bed gelegd, schuur helemaal leeg geruimd en ingeruimd zodat we weer bij de koelkast konden komen die helemaal achter in de hoek staat, BBQ voor morgen voorbereid (13 pers) en mijn brood / fruit voor morgen alvast gesneden. Nu net klaar, ben een beetje gaar.
Voor wie heb jij bewondering?
Voor wie heb jij bewondering?