Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Ben trouwens net gebeld door het zkh dat er vanmiddag een plekje vrij is bij de internist. Daar wordt nu iig vaart achter gezet.

Heeft Momo zich eigenlijk al gemeld?
Sorry Moom, zie je al..
De here Jezus en ik konden het niet eens worden, dus ja ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke man en misschien ben ik geworden wat je helemaal niet wou....!
Even snel want ben even erg druk! maar Sproet wat geweldig bedacht!!
quote:nut schreef op 06 juli 2010 @ 09:47:

Carrera is jaloers op de noordelijke landerijen, is ook niet zo moeilijk natuurlijk in vergelijking met die apenstad waar jij woont Ben zelf ook een plattelandsmeisje hoor. Ik woon hier dan wel, maar hopelijk niet lang meer. Inderdaad een apenstad, ben het helemaal met je eens.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Vera01 schreef op 06 juli 2010 @ 09:47:

Ben trouwens net gebeld door het zkh dat er vanmiddag een plekje vrij is bij de internist. Daar wordt nu iig vaart achter gezet.

Heeft Momo zich eigenlijk al gemeld?Succes vanmiddag! Denk assertief, denk assertief!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Veer dat is super! Kan het zo maar eens heel snel gaan.
Nut is wel zon roare ja!

Carrera... je klinkt echt lichtelijk jaloers op Nut dr dialect en mijn prachtige taaltje! Kom je wat tekort in dat schitterende, werkelijk om je vingers bij af te likken durpje....

Een jongen met wie ik wat geskarreld (nou ja bijna dan) heb komt trouwens ook uit jouw stadsdeel....
Moom wat is je dagbesteding vandaag eigenlijk?

Wordt er nog gebaard of gaan we voetbal kijken?
Niet papa van Stef Bos Nut, daar moet ik van grienen....

Veer you go for it! Succes!

Carrera, ik wil je niet pesten hoor. Je bent een liefe meit!
Even voor de duidelijkheid: ik ben dus geen echte (uit die betonstad bedoel ik).

Oh, wat hap ik weer fijn trouwens...
Ik denk dat Momo zondag tijdens de finale gaat bevallen.
Mijn opa zei vroeger altijd; wat je van ver haalt is lekker! Dus ik heb geluisterd naar hem, ik kom eigenlijk uit Rotterdam eo.

Was een wijs man die opa
Ahh J gooit z'n duploo van de stoel op de grond en zegt... Hoppatee dat klinkt zo lief
Tja, ik kom van het Friese platteland... Maar woon nu toch ook echt in de randrandrandstad. Ok... het platteland van Noord Holland.
Nou dan is het wel rustig op straat Moom zondag, kun je zo doorrijden naar t ziekenhuis.... Of je bent net te laat en zit je met kermende pijnen vast tussen hossende en dronken oranjegekken
quote:Vera01 schreef op 06 juli 2010 @ 09:53:

Ik denk dat Momo zondag tijdens de finale gaat bevallen.

In dat geval, wat suggesties voor het eerste pakje:

Is dat nog west-Friesland waar jij woont Mariel?
Dat is ook lief!

Lien had net een toren gemaakt en ik zeg wat is mooi!

Zegt zij: Nee, hij is prachtig.

Ze begint de laatste tijd zo goed te praten. Ga weg mama. Niet doen. Mama heeft een staart in, Lien ook een staart in. Ik hoef geen eten meer. Etc, etc. Af en toe ook dingen dat je denkt hoe komt ze er toch aan...
quote:nut schreef op 06 juli 2010 @ 09:57:

Is dat nog west-Friesland waar jij woont Mariel?Net niet, maar dat dialect kan ik ook heel goed praten. Nee ik woon in de Noordhollandse polder!
Vera, wat fijn! vandaag al terecht bij internist! ze nemen je echt serieus!!

Nut, dagbesteding. euhm. geen? vanavond voetbal kijken denk ik. Ik ga er gewoon niet meer van uit dat deze kleine rakker uit zichzelf gaat komen. Focus me al op volgende week (inleiden). Kan het alleen maar meevallen, toch? Die oranje reut is wel te fout voor woorden, al vind ik die babypaws nog best stoer (maar heb dan ook een zwak voor schoenen.. babylief heeft al tig paar sneakertjes staan, zo cute!)
Haha wat leuk dat ze zo gaat praten, je hoort jezelf op een gegeven moment terug.

Prachtige toren
Volgende week al inleiden? Heb je daarvoor al een datum?
Volgende week al idd... Is dat niet een beetje vroeg..

Denk eerder maandag 19 juli. (Sorry)
En hallelujah voor de teletubbies. Nog 10 minuten en het is weer gedaan met de rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven