Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Haha de tubbies staan hier ook op, en daarna gaan we echt douchen, zal eens tijd worden
as vrijdag heb ik nog een controle bij de VK. dan gaan ze strippen. ben dan 40.6. Op die afspraak gaan we gelijk een consult bij de gyn plannen voor de week erna, ivm inleiden. Op consult wordt dan gekeken hoe de conditie van baby/vruchtwater/placenta etc is. Met beetje mazzel kan het consult al op de maandag direct erop (de 12e dus). En op dat consult zal ws ook een datum worden geprikt voor inleiden. Ik heb bij VK aangegeven dat ik niet voorbij de 42 wil gaan, en zoals ik het begreep van VK zal het dus IN de 42e week gebeuren. Maar een datum heb ik nog niet...
Maandag de 19e arme Moom
Moj'n deerntjes!

Dat Friese en Greuningse taaltjen kan'k alderbastend goed begriepen!

Dat krie'j met al die Neder-Saksisen hier. Mien noabers Naski en Cake kunt doar ongetwiefeld oaver met proaten!

En effen alvast veur de goeie orde: Twente en d'n Achterhook bunt niet etzelfde!

Vera, wat fijn dat je vanmiddag naar de internist kan, super!!!

Schot in de zaak!

Moom volgende week al inleiden? Bij ons beginnen ze met 41 weken met CTG's en controles, das alles.

Ik moet zo weer werken, dus later!
En heb het ineens heeeeeel druk gekregen! dag is weer goed gevuld: had nog een babykleertje wat gewassen moest worden. En meneer de postbode komt zo weer langs met een pakje. Poeh! Zal wel op zijn vanmiddag!
Ah, verklaring ge-crosst met Moom!

Waarom per se binnen die 42 weken blijven?

Maar in ieder geval dus volgende week een baby in je armen, komt goed hoor!!
quote:nut schreef op 06 juli 2010 @ 10:22:

Maandag de 19e arme Moom só not funny.
quote:Sproet schreef op 06 juli 2010 @ 10:23:

Waarom per se binnen die 42 weken blijven?

omdat ík dat wil.
Wat een verschil in beleid is er toch he? Mijn verloskundige wilde me aanvankelijk al laten inleiden met 38 weken. Met 39 weken mocht ik gestript worden (maar dat lukte dus niet). Vreemd he, is maar net wie je treft.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:DJ Momo schreef op 06 juli 2010 @ 10:24:

[...]

omdat ík dat wil.

(Sorry, maar echt, je doet er niks aan. En inleiden voordat je lijf daar zin in heeft, heeft gewoon geen zin! Wordt lijf ook niet vrolijker van en je stevent keihard op een keizersnee af zo.)
Uhm Momo, ter info;

Als je naar het ziekenhuis moet voor een inleidend gesprek voor de inleiding gebeurt het volgende...

Je mag komen, krijgt CTG en echo en de gyn zal je inwendig eens even aan de tand voelen. Met een beetje geluk stript hij nog een beetje als dat kan. Dan mag je een aantal dagen daarna nog een keer komen en dan herhaalt zich het hele riedeltje. Daarna pas wordt er een afspraak gemaakt voor de inleiding. Hoe ging dat ook alweer bij mij...

Op vrijdag 1e CTG plus andere reutemeteut. Maandag terugkomen toen weer onderzoeken en op woensdag zou ik ingeleid worden. Gelukkig beviel ik die dinsdag nog op eigen kracht lekker thuis. Kon ook haast niet anders zo hardhandig had hij me gestript.

Ik weet niet of dit beleid overal hetzelfde is trouwens...
Beleid klinkt mij bekend in de oren, Mar.

Met 41 weken echo voor vruchtwater + CTG.

Dan om de dag CTG en met 42 weken precies inleiden.

Ik hoefde ook niet te denken dat daar iets aan veranderd zou worden. Ook niet bij nummer 2 bijvoorbeeld, dat ze al iets eerder zouden strippen, of een poging wagen.

Maakte me ook niet zo heel veel uit hoor, bij K2 was ik al verbaasd geweest als het voor 42 weken zou komen.
Car, jij had toch enstige bi, dan zul je wel een ander beleid hebben dan 'ik heb er geen zin meer in'
quote:nut schreef op 06 juli 2010 @ 10:32:

Car, jij had toch enstige bi, dan zul je wel een ander beleid hebben dan 'ik heb er geen zin meer in'Dat is wel zo, maar ik voelde me wel in staat om de zwangerschap gewoon uit te dragen. Inleiden sloeg dus nergens op.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Jij bent toch gewoon met 40 weken bevallen Car?
Weet ik niet Car. Ernstige BI kan serieuze gevolgen hebben voor een vrouw en lichter werd je er natuurlijk niet op.

Hie gaat het nu eigenlijk met je BI. Helemaal hersteld (vraagteken)
Leuk pipi langkous op tv, neemt nog maar wat drinken, geen zin om wat te doen
quote:nut schreef op 06 juli 2010 @ 10:37:

Jij bent toch gewoon met 40 weken bevallen Car?Yep, met 40 precies. Ik bedoelde dat dat hele verhaal van inleiden een beetje vreemd was. Ik klaagde niet en had ook nergens om gevraagd.
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 10:37:

Hie gaat het nu eigenlijk met je BI. Helemaal hersteld (vraagteken)

Nee, zeker niet. Vooral 's nachts is het erg als ik te lang in 1 houding blijf liggen. Ik moet weer gaan sporten, dat helpt al een hoop.

Ik strooi er maar een paar jouw kant op: ????????????????????????????????????????
quote:Carrera schreef op 06 juli 2010 @ 10:25:

Wat een verschil in beleid is er toch he? Mijn verloskundige wilde me aanvankelijk al laten inleiden met 38 weken. Met 39 weken mocht ik gestript worden (maar dat lukte dus niet). Vreemd he, is maar net wie je treft.

mijn schoonzus werd ook al met 40w gestript, terwijl mijn VK zei dat het voor de 41w geen zin had, levert dan vaak bijzonder weinig (=niets) op. Schoonzus is vervolgens bij 42w inderdaad ingeleid. of mss 41.6. Ik heb de 'pech' dat 42w precies in het weekend valt....

ik kan wel janken. zit ik ook trouwens. ben er klaar mee.
quote:Carrera schreef op 06 juli 2010 @ 10:40:

[...]

Nee, zeker niet. Vooral 's nachts is het erg als ik te lang in 1 houding blijf liggen. Ik moet weer gaan sporten, dat helpt al een hoop.

Ik strooi er maar een paar jouw kant op: ????????????????????????????????????????

Geknipt en geplakt zie hier

???????????????????????????????????????

Balen dat het nog niet over is. Sporten helpt idd wel.

Hebben we Momo nou weggejaagd?
PS schoonzus was andere VK praktijk, wel zelfde ZH.
Nou Car je had iig een vk die met je meedacht wbt inleiden.

En die verschillen heb je nu eenmaal overal, bij vk's/ziekenhuizen/Cb's zijn er erg goed in.
Momo, over twee weken lach je hierom hoor. En dan denk je echt wat heb ik me toch aangesteld. Dat beloof ik je.
weet ik marr, maar nú voel ik me kut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven