Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Aargh... allemaal lekkers hier... Krijg er trek van.

Ik zwaai alleen even. Geprobeerd om laatste hand aan rapporten te leggen. Iets met laatste loodjes en zwaar en zo... Morgen nog lange dag bikkelen en dan is het bijna klaar...

Dag!
quote:mamax schreef op 05 juli 2010 @ 20:29:

Bah, ziek of teveel gegeten?

Mal, hij bloeit niet . Gaat hij ook niet meer doen dit jaar. Het zijn nu een paar staken met wat blaadjes eraan. Ik ga hem flink terug snoeien en dan hoop ik dat hij volgend jaar weer uitloopt. Bloeien zal hij dan evengoed niet, ze bloeien op 2-jarig hout toch?Ik zou hem nu dan verpoten en laten uitlopen en pas snoeien volgend jaar maart, na de vorstperiode.
Nee hoor niet teveel gegeten, ze hoest als een zeehondje en dan gaat ze spugen.
Arme Ceetje. Beterschap voor haar

Zijn jullie al klaar voor vanavond? Mr J gaat vandaag in zijn oranje polo weg
Hier hebben ze ook hun voetbalpolo weer aan. Ik moet zo eerst zelf aan de bak, om 10 uur heb ik m'n eerste bellyslim les. Ik ben benieuwd!

Star, Ceetje wel naar school nu?

Mal, merci voor de tips!

Bridge, sterkte nog even met de laatste dag!

Staat de datum van de kraamvisite nu vast op 16 juli?
Ja Ceetje naar school, dat hoesten is 's avonds/'s nachts altijd het ergst.
Goedemorgen!

Sneu is dat dat hoesten. Fijn dat het weer beter lijkt te gaan.

Hopelijk wordt ze niet ziek.

Bellyslim ze Mamax

Hier vanavond eigenlijk sporten, maar goed dat is tijdens de halve finale. Maar eens kijken of ik een uurtje eerder kan aftaaien naar de sportschool.
Even bijgelezen.... om al die kleuteruitspraken hier. Prachtig.

Ik weet niet wie het opmerkte, maar Lianne heeft sinds afgelopen vrijdag zomervakantie. Dus 's middags slapen als Tim in bed ligt, is er niet bij. Kleuter in zwembad en zelf relaxen kan wel

Meisje heeft een leuk verjaardagsfeestje gehad. Vriendin wilde eerst gaan midgetgolfen bij de zorgboerderij hier. Veel te warm weer. Groot zwembad in de achtertuin, frietjes, limonade, ijsjes en waterballonnen. Ze vertelde dat de buurt heeft geweten dat er een feestje was, zoveel lol hadden ze. En Lianne was het enige meisje, ze vroeg zich af hoe dat zou gaan, maar dat ging prima.

Hel, voor jullie!

Bam, stoer ventje is Juul toch.

Compu, lekker dat de vloer ligt. Tevreden? En ikea geplunderd... altijd leuk

Bridges, fijn dat je weer 'goedgekeurd' bent als juf. En gelukkig geen blaasontsteking.

Naat, dat klinkt als een goede vakantie. Hoe is het met de jongens?

Star, hé, je hebt lekker vakantie!

voor je meisje.
Sportievelingen zeg! Knap van jullie.

Kokos, klinkt als een zeer geslaagd feestje! Leuk!

Star, hoe is de nacht gegaan met de zieke dame?

Hier een jongste met bronchitus. Naar de dokter geweest en weer medicatie. Mijn nacht:

Vier keer naar bronchituskind

Oudste om 4.45 wakker (en dus aandacht)

En drie muggen

Ik ben moe .
Pfff Jinny, dat zijn niet veel uurtjes slaap dan...

Ceetje weer het vrouwtje Star?

Stoere Lianne, tussen de kerels!

Denk dat 't vanavond heeeeeel rustig is in de sportschool Bam!

Leuk jasje Mal, en wat lief dat Malman zulke kadootjes voor je koopt! Zelf uitgezocht of had je een (niet zo heel erg) subtiele hint gegeven?

Compu, wat een leuke spulletjes voor de kinderkamers, hoe kom je toch aan al die goeie adresjes?!

Mamax, goeie jurkjes zag ik voorbij komen!

De 16e wordt het toch he? Heb net vrij genomen dus moet wel doorgaan nu hoor (nee hoor, maakt niet uit, heb vrije dagen zat en 't is toch komkommertijd).
Wij gaan gewoon de 16e Hel !

Slimbelly was best pittig. Na 3 kwartier cardio ben ik wel moe hoor. Maar met die band om je buik lijkt wel te werken, het was drijfnat eronder. Nou ja, ik ben gemeten en gewogen, dat doen ze over 2 weken weer, dan zullen we zien hoeveel ik kwijt ben.
Dat klinkt heftig Jin! Kon je om 4.45 nog wel even slapen, of was Oudste Wakker.
Beterschap Jin!! Hopelijk een betere nacht nu. Kan het PKrupp worden of zit daar geen lijn in?

Star, beter met het hoestende/spugende dametje? Steekt ze Eetje niet aan?

Mal, de woonkamer is vrij basic (helaas vind ik). Praxis behangetje en de kleur 'tent' op 1 muur. De keuken wordt soort van kerriekleur, die gaat CV plakken (oppimpen). De houten vloer wordt erg mooi denk ik. Ik plaats gauw een foto!

Hel, adresjes... Uit bladen b.v. En Bridges heeft hier weleens een link geplaatst met veel leuke online winkeltjes.

Kokos, sorry dat ik er weer over begin.. Las vandaag weer in de krant over blauwalg enzo. Als kindjes een slok water binnenkrijgen, dan krijgen ze diarree. En omdat T. dat had na het dagje strand.. Denk echt dat het daardoor kwam, jij?
Zo zijn jullie er allemaal klaar voor?

Ikke wel

Zit hier dus gezellig in mn uppie. Naatieman heeft avonddienst en vrienden zijn op vakantie, buuf is weg en de rest zit in de kroeg. Ahh arme ik haha...
Hahaha Naat, zit je ook mooi voor l*l in je up... Schrale troost: ik ook alleen (maar zie er niet zo mooi uit).

Compu, bladen insprirerend idd, heb van 't weekend een stapel oude van m'n moeder gekregen en zie alweer een heleboel mooie dingen..

Waaaaa, 1 - 0!!!!!!
Mmm, alleen kijken is echt niks aan...En er is nog niks lekkers in huis ook. Volgens mij ben ik nog zieliger dan jij Naatie...
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Yes, yes yes!!! Wihoeeee
Yes! Super hoor!

(dat beteknt ngo paar dagen een meer dan bloednerveuze man maar die neem ik graag op de koop toe!) Wat een feest!
Zo ik heb gisteravond rond 23.30 nog aan vuvuzela rammen gedaan. Klerekinderen.
O fijn Jin, weer bronchitus Overdag gaat het wel beter zeker?
Jinny, vannacht weer wat beter geslapen? Hoe is het met jongste?

Star, vuvuzela rammen? Daar wil ik wel meer van weten Ceetje weer wat opgeknapt?

Bah, Jonathan had vannacht weer een aanval. Was helemaal overstuur dus lekker bij mij geslapen daarna. Arm ventje.
JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! ole ole ole!!!!

Jin, vannacht beter gegaan?

De 16e zit ik met beschuit met muisjes (man had fanatiek ingekocht, moet op hoor) en daarna appeltaart klaar!!
Gewoon wat vuvuzela's overdwars in strotjes planten bij kinderen die onder mijn raam stonden

Mr J nu wel naar school?
Ja, hij is wel naar KDV toe. Hij heeft daarna wel lekker geslapen hoor (ik wat minder, maar dat krijg je met een kind wat diagonaal gaat liggen en je zo'n beetje uit bed duwt )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven