Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Groeigrafieken en werktakenbrieven klinken ook niet alsof het over kleuters gaat Wel heel leuk als al die rapportages dan zo positief zijn.

Vannacht belabberd geslapen, en daarom vanmorgen lang blijven liggen. Ik weet niet wat dat kind allemaal aan het doen was, maar fijn vond mijn lijf het niet. Wel fijn dat ik vandaag Pluis niet hoef te entertainen, want ik voel me echt gammel. En ik heb ineens last van nesteldrang. Niet slim, misselijk en met maagzuur ineens per se de onderste randjes van de deur van de douche willen poetsen

Moet je zelf ook naar de tandarts, Nitro, of alleen de kinderen?

Schoenen gevonden, Esmee?

Ook stom: heb ik tijd om in de uitverkoop te gaan shoppen, pas ik helemaal niks. Zelfs geen schoenen, want mijn voeten hebben ook tijdelijk een andere maat.
Alle reacties Link kopieren
Alleen de kinderen, Miffy. Ik moet eigenlijk ook nog. Tandarts meende in december een plekje onder een oude vulling te hebben ontdekt, wat uit zou draaien op een dure kroon ofzo. Ik steek maar even het kop in het zand, geen last van en eind van het jaar heb ik recht op weer een tandartsbijslag van de werkgever (is toch snel een 250 Euro). Yuk, maagzuur en dan bukken, geen goed idee inderdaad Miffy.

Koeky, je hebt eigenlijk groot gelijk. Bedankt voor weer even in perspectief zetten. Ik zit alleen af en toe behoorlijk in de stress omdat oudste volgend jaar naar de "echte" school zou mogen (nog niet moeten), we dat ook weer afhankelijk moeten maken van een schaarse bso-plek en hij vooral natuurlijk goed genoeg in z'n vel moet zitten qua sociaal-emotionele ontwikkeling. Al die dingen lopen helaas niet altijd tegelijk. En dat stresst me toch wel, zodat de kleine dingen zoals gisteren dan weer even wat minder goed vallen dan eigenlijk nodig.

Zeg, Miffy, had je Anky-Man bij dat evenement gesproken, en hoe gaat het met haar?
Mini en Koekenjongetje zijn ook geen kleuters meer Mif, die gaan al naar groep 4 na de zomer. Net als Remmeis en Liz.

De onderste randjes van de deur van de douche, dat moet wel hormonaal zijn inderdaad.

Kun je niet gaan shoppen voor slippers dan Mif. Of voor leuke sjaals/kettingen/oorbellen/tassen/weetikveel?

O wat heb ik weinig zin vandaag. Ik hoop dat ze kroketten hebben bij de lunch, ik ben ook een beetje gammel/katerig, terwijl ik gister alleen rooibosthee heb gedronken.
oeps
ben goed bezig, in drievoud
Pammie schreef dat rapporten pas vanaf groep drie waren. Dat interpreteerde ik alsof de werktakenbrieven (klinkt heel ambtelijk ) wel al daarvoor waren, maar dat staat er inderdaad helemaal niet.

Drie keer shoppen voor slippers/sjaals/kettingen/oorbellen/tassen? Man vindt nu al dat ik er veel te veel heb (En vooruit, drie paar slippers is ook wel genoeg, ik heb een sjaalafwijking en kom er af en toe tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had en als je de trapkast open doet, vallen de tassen eruit.) Vorige week heb ik wel een mooie portemonnee voor mezelf gekocht.

Nitro, ik heb Aman niet gesproken, maar ik weet wel dat Anky het als vanouds drukdrukdruk heeft.
Zo, kroket is binnen. Nou kijken of het helpt. Mif heeft dus al genoeg sjaals en tassen. Dan maar weer naar de IKEA?
Geslaagd, paar schoenen (met mega hoge hakken) rijker! En een jurk en 2 shirts, hoera.

Ik vind die mensen daar zo niet gezellig Koeky.

Haha Mif, dat is wel heule echte nesteldrang . Esman riep op dat soort momenten altijd dat hij hoopte dat de baby nog even bleef zitten...
Het gaat geloof ik weer warmer worden vanaf morgen, dus die nesteldrang zal wel weer zakken.

Net bij de verloskundige geweest, en die vond licht stijgende bloeddruk in combinatie met algehele malaise (maar geen eiwitten in urine of andere typische alarmsignalen) wel een goede reden om later deze week een extra afspraak te maken. Goed.

Hoe beviel de kroket, Koeky? Ga je nog mee naar Koekerds werkfeestje? Ik heb Mans werkhappening afgezegd omdat ik een avond staan niet zo zie zitten. Hij komt me nu thuis gezelschap houden.
Godver.
kut ja.
Ja, hij gaat lekker zo.
En dat op een vrouwenforum
TopGun is op Veronica!! Maar mijn man wil niet zappen

Anyway. Die goal van Van Bronckhorst was briljant. Prachtig. En wat leuk dat híj 'em scoorde.
Hoe hoog was je bloeddruk dan Mif? En ben je nog steeds zo gammel?

O, we gaan weer beginnen.
TopGun. Jeugdsentiment.
Daarom.
Zeg dames, ga eens breien
Macrameeën mag ook?
Ik vind het saaaaai. Het voetbal. En het begon zo mooi....
Ik vind dit typisch Nederland, dat gepruts.
Ik ook.
Ha, Remman mompelt naast me: "wat is dit voor een prutswerk?"
Wij hebben het geluid even uit, ziet er uit als paniekvoetbal.

Geluid uit omdat Esman in de rust gebeld werd door die zeikmoeder van hem. Ik ben zó klaar met die mensen!
Wat een prutsgoal. Maar ik klaag niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven