Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, nou, niet om JD zelf, maar ik vind het gewoon een leuk programma. Bij Mart Smeets bestaat het hele programma alleen uit Mart Smeets.
quote:koeky schreef op 06 juli 2010 @ 22:42:

Ja, nou, niet om JD zelf, maar ik vind het gewoon een leuk programma. Bij Mart Smeets bestaat het hele programma alleen uit Mart Smeets.Als JD niet teveel in beeld komt, zou ik het kunnen overwegen... maar ik ben sws niet zo van het voor/tussen/na- en zijbeschouwen, to be honest
quote:Pammie schreef op 06 juli 2010 @ 22:35:

[...]

Ja, maar wat zou het andersom zijn?
Robin van Persie vind ik dan weer een druif.
Jouw schoonmoeder belt nog in de rust, Esmee. Mijn moeder belde vrolijk halverwege de eerste helft.

Hoevaak wilden jullie ongeveer dat ik me meld? Iedere vijf minuten? Ik kondig maar even vast aan dat ik morgen uitslaap. Bevallen tijdens de finale, dat kan ik nu ook nog gaan proberen.

Koeky, onderdruk was steeds heel constant 75 en nu 85. Niet dramatisch, maar de verloskundige wilde het graag een beetje in de gaten houden.

Mart Smeets doet toch de tour?
quote:Pammie schreef op 06 juli 2010 @ 22:33:

Sinds ik geboren ben hebben ze niet meer in een WK-finale gestaan

Dus eigenlijk is dat jouw schuld

en ik snap niet wat yolanthe in wesley ziet hoor, leg het uit Koeky
Hm ja, 85, dat gaat nog. Wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden. En graag elke 5 minuten melden ja.

Ja, Mart Smeets doet de Tour, daar is Koekerd van, en dat is op hetzelfde tijdstip als JD. Ik vind het op zich ook wel leuk, Tour, maar nu even niet.
quote:citronella schreef op 06 juli 2010 @ 22:57:

en ik snap niet wat yolanthe in wesley ziet hoor, leg het uit Koeky Ik ga er even een nachtje over nadenken. Weltrusten!
ik snap ook wel wat Jolanthe in wesley ziet, hoor. tis een beetje type neanderthaler en daar ga ik ook wel voor; in de verte heeft-ie iets van Sting in zijn jonge dagen en daar mag ik ook graag naar kijken.

en Yolanthe is niet lelijk, maar meer is ut ook nie.

trusten!
Net even een kleine samenvatting gekeken met ook het gejuich op het Museumplein tussendoor, die hele mensenmassa uit hun dak. Mooi is dat

Wij gaan slapen. Bis morgen mädchen.

Ik ben fan van Giovanni! By the way.
Weltrusten! Ons bed moet nog worden opgemaakt, en daar heb ik geen zin in.
Yolanthe is zo'n enorm mediageil type dat ik er helemaal eng van wordt. En ze kan niet acteren. Wij hebben de MegaMindy-film en ik krijg iedere keer meer zin om zelf Miss Volta neer te maaien.
Bedden had ik gister al gedaan. Vanavond 2 verdiepingen gezogen, heel veel was opgeruimd, weer verse was gevouwen en de badkamer gesopt terwijl manlief de kinderen deed. Morgen wordt het weer warm en dan hoef ik niet zoveel. Heb trouwens ook een leenkind de hele middag.
Hans van Breukhoven zit te snikken. Watjes zijn het, die mannen
quote:Pammie schreef op 06 juli 2010 @ 23:08:

Yolanthe is zo'n enorm mediageil type dat ik er helemaal eng van wordt. En ze kan niet acteren. Wij hebben de MegaMindy-film en ik krijg iedere keer meer zin om zelf Miss Volta neer te maaien.

maar ze is vast wel lief. ofzo. acteren is idd niet haar sterkste kant; heb haar een keer in Flikken Maatrsicht gezien en ze las nog net niet de auticue op.

Liedje van Guus Meeuwis en Youp van't Hek is ook leuk. over mediageil gesproken en die eikel met z'n chokertje. maar tis wel een leuk liedje.
Speciaal voor jullie: hele vroege ochtendpost. Ik lag al een uur wakker toen net de krant werd bezorgd, en ben mijn bed maar uitgekomen om die te lezen: hopelijk is 'ie erg slaapverwekkend.
Goedemorgen Mif. Als Pluisbroer tijdens de finale geboren wordt ga je hem dan Wesley noemen ?
Heel even korte meld hier, want eigenlijk brengt niet reageren hier en de computer thuis veel uitlaten me wel veel rust. Ik lees overigens nog wel regelmatig mee (met plezier en een glimlach!).

En ben er achter dat ik gewoon het voetbal-gen mis. Gisterenavond uit beleefdheid de tweede helft gekeken (er zatten hier veel Duitse mannen op de bank chips en bier te eten) en ik vind het eigenlijk gewoon erg saai, dat voetballen. Maar ja, is maar goed ook, want zondag moet ik alleen kijken, want dan is A-man op reis. Of ik moet gewoon bij de buren gaan kijken (zal ik mijn Duitse shirt aantrekken )?
Ook goedemorgen!

Het konijn dat ik kreeg vlak na het EK van 88 heette wel Ruud. De buren hadden een Marco. Wie weet, dus
Arjan kan natuurlijk ook. Of Giovanni. Of Dirk.
Rafael, Arjen.
Robben heeft nog bij mij op school gezeten Zijn zus in nu mijn collega.
Hej Anky. Hier ook geen voetbal gen. Rust lekker uit van forummen. Hoe gaat je bloeddruk?

Bloeddruk ook al bij Miffy. Zwanger-zijn vind ik toch wel een aanslag op je lichaam. Ben het er ook niet mee eens dat "de natuur het allemaal zo prachtig geregeld heeft". Er is nog veel verbeterings-potentieel.
O leuk, morgen we allemaal een voetballer kiezen? Ik vind Wes wel leuk, maar ik vind hem nogal klein. Verder vind ik ze niet zo spannend allemaal. Mogen we er ook een uit een ander land kiezen? Of is dat heulen met de vijand?
Ik blijf mooi bij Giovanni

Ben al weer lekker bezig; boodschappen zijn binnen, een nieuwe beker voor Mannie, bakker geweest, beneden opgeruimd, vaatwasser draait en het badje wordt gevuld. Kan het alvast een pietsie opwarmen. Ik ga nu even naar de Bruna voor de uitnodigingen voor het feestje van Mini. Dan kunnen we die vanmiddag rondbrengen.

Heb je nog geslapen Mif?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven