Rompers
woensdag 7 juli 2010 om 01:01
Ik vraag me af: Welke leverancier (Bijv. Rainbowbabies, HEMA, H&M, Little Label) heeft jouw voorkeur voor het kopen van de rompers voor je kleine en wat geef je uit aan een romper en hoeveel heb je er in huis?
Ben zelf grote fan van HEMA rompers en die van Rainbowbabies en heb er echt veel te veel in huis. Vanalles wat lange mouwen, korte mouwen zonder mouwen wat een keus! Heerlijk toch?
Ik lees het graag.
Peet trotse mama van dochter "Kabouter" (19 mnd)
Ben zelf grote fan van HEMA rompers en die van Rainbowbabies en heb er echt veel te veel in huis. Vanalles wat lange mouwen, korte mouwen zonder mouwen wat een keus! Heerlijk toch?
Ik lees het graag.
Peet trotse mama van dochter "Kabouter" (19 mnd)
woensdag 7 juli 2010 om 01:17
Ehm ja, op dit tijdstip kan ik alleen maar 'ja' zeggen...
Hetzelfde als jij....
Een rompert is een rompert is een rompert.
Ik heb er eens 1 of 2 gehad die ik niet lekker stretsss genoeg vond en die zijn toen meteen wegwerprompert geworden.
Ik ben eigenlijk zo moe nu dat ik rompers erg onbelangrijke dingen vind, en zo ook hun herkomst en het al dan niet aanwezig zijn van mouwen, als je het niet erg vindt...
Hetzelfde als jij....
Een rompert is een rompert is een rompert.
Ik heb er eens 1 of 2 gehad die ik niet lekker stretsss genoeg vond en die zijn toen meteen wegwerprompert geworden.
Ik ben eigenlijk zo moe nu dat ik rompers erg onbelangrijke dingen vind, en zo ook hun herkomst en het al dan niet aanwezig zijn van mouwen, als je het niet erg vindt...
woensdag 7 juli 2010 om 01:26
Voor mijn lange dunne prematuur: Prenatal, voor mijn lange dunne net-niet-meer-prematuur: H&M en voor mijn bolbuikige obesidreumes Hema. Oftewel: met het veranderen van het lichaam van mijn kind, veranderde mijn voorkeur. Ten tijde van de bolle buik kreeg ik er ècht geen H&Mmetje meer omheen althans...
woensdag 7 juli 2010 om 02:41
woensdag 7 juli 2010 om 07:27
Voor dochter had ik heel veel Hema, vooral die hemptmodelletjes vond ik heel fijn!
Voor zoon heb ik heel veel rompertjes gekregen van iemand weet even niet wat voor een merk dat is, maar ze doen het prima! Heb er nog een paar mouwloze bijgekocht bij de Zeeman voor een euro, die passen ook goed bij hem.
Maar het scheelt idd per kind, dik of dun, lang of kort. Gewoon uitproberen dus.
Voor zoon heb ik heel veel rompertjes gekregen van iemand weet even niet wat voor een merk dat is, maar ze doen het prima! Heb er nog een paar mouwloze bijgekocht bij de Zeeman voor een euro, die passen ook goed bij hem.
Maar het scheelt idd per kind, dik of dun, lang of kort. Gewoon uitproberen dus.
woensdag 7 juli 2010 om 08:01
woensdag 7 juli 2010 om 08:30
Hier ook een hema-fan. Vooral de iets duurdere (die met stretch) zijn fijn, blijven ook mooi. En ze hebben nu ook van die leuke spaghettibandjes-rompertjes met leuke prints. Korte broek erover en klaar.
Ook h & m is prima. Moet er wel bij zeggen dat mijn dochter in het genre dikkertje valt.
Er zit toch echt wel verschil in kwaliteit met sommige andere zoals bv zeeman. De rompers die ik daar kocht zijn na 1 of 2 keer wassen helemaal uit vorm.
Aan merken als Petit Bateau waag ik me niet hoor. Het is en blijft een rompertje...
Ook h & m is prima. Moet er wel bij zeggen dat mijn dochter in het genre dikkertje valt.
Er zit toch echt wel verschil in kwaliteit met sommige andere zoals bv zeeman. De rompers die ik daar kocht zijn na 1 of 2 keer wassen helemaal uit vorm.
Aan merken als Petit Bateau waag ik me niet hoor. Het is en blijft een rompertje...
woensdag 7 juli 2010 om 08:42
V&D is echt prutskwaliteit, mocht iemand het zich afvragen. Ik heb er laatst schattige rompertjes met sterren gekocht, maar ze pluizen nu al alsof ze maanden oud zijn. En de maat van Prenatal wijkt sterk af van andere maten. Letje heeft van de hema maat 74-80 en van Prenatal 86-92.
(Ik kwam er achter nadat ik groot had ingeslagen met zeven niet-passende rompers )
(Ik kwam er achter nadat ik groot had ingeslagen met zeven niet-passende rompers )
woensdag 7 juli 2010 om 08:53
woensdag 7 juli 2010 om 10:10
quote:ellebelleel schreef op 07 juli 2010 @ 09:17:
Voor lange dunne kinderen: ISI mini! Veel geprobeerd (HEMA, Prenatal, H&M), maar bij zoon zitten alleen deze (en Petit Bateau, maar die vind ik echt schandalig geprijsd) mooi strak om zijn lijfje en bij de hals.Ik heb ook isi mini! Super pasvorm. Nu dochter dikkere benen krijgt past petit bateau mooier, maar idd die prijs....
Voor lange dunne kinderen: ISI mini! Veel geprobeerd (HEMA, Prenatal, H&M), maar bij zoon zitten alleen deze (en Petit Bateau, maar die vind ik echt schandalig geprijsd) mooi strak om zijn lijfje en bij de hals.Ik heb ook isi mini! Super pasvorm. Nu dochter dikkere benen krijgt past petit bateau mooier, maar idd die prijs....