Rompers

07-07-2010 01:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af: Welke leverancier (Bijv. Rainbowbabies, HEMA, H&M, Little Label) heeft jouw voorkeur voor het kopen van de rompers voor je kleine en wat geef je uit aan een romper en hoeveel heb je er in huis?

Ben zelf grote fan van HEMA rompers en die van Rainbowbabies en heb er echt veel te veel in huis. Vanalles wat lange mouwen, korte mouwen zonder mouwen wat een keus! Heerlijk toch?

Ik lees het graag.

Peet trotse mama van dochter "Kabouter" (19 mnd)
Ehm ja, op dit tijdstip kan ik alleen maar 'ja' zeggen...

Hetzelfde als jij....

Een rompert is een rompert is een rompert.

Ik heb er eens 1 of 2 gehad die ik niet lekker stretsss genoeg vond en die zijn toen meteen wegwerprompert geworden.

Ik ben eigenlijk zo moe nu dat ik rompers erg onbelangrijke dingen vind, en zo ook hun herkomst en het al dan niet aanwezig zijn van mouwen, als je het niet erg vindt...
Voor mijn lange dunne prematuur: Prenatal, voor mijn lange dunne net-niet-meer-prematuur: H&M en voor mijn bolbuikige obesidreumes Hema. Oftewel: met het veranderen van het lichaam van mijn kind, veranderde mijn voorkeur. Ten tijde van de bolle buik kreeg ik er ècht geen H&Mmetje meer omheen althans...
Op dit tijdstip, geweldig!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sliep jouw baby niet in een romper en deed jij niet aan nachtvoedingen dan, Nouschi?
Hema-rompers. Mouwloos of met korte mouwtjes op dit moment. Ongeveer zeven stuks, die iedere week kunnen worden gewassen.

Of vaker, als er sprake is van een zieke c.q. misselijke baby zoals zojuist.... Ik geloof/hoop dat hij nu eindelijk in slaap is gevallen...Gaap...
Snurk
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 02:02:

Sliep jouw baby niet in een romper en deed jij niet aan nachtvoedingen dan, Nouschi? Ook weer waar. als ik er nog aan denk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
HEMA stretch rompers.

maar we gebruiken vanaf 1 jaar bijna geen rompers meer. is onhandig met wasbare luiertjes
Goedemorgen!

HEMA met stretch!! En ook wat H&M'metjes!!

Ik heb veel met lange mow, effen kleurtjes. En nu voor de zomer mouwloos, ook wat leuke bedrukte versies! Ik denk 6 stuks van beiden die nu goed passen.

Gr suus
Ik zweer bij de rompertjes van Petit Bateau. Wel balen dat ze zo duur zijn..

de rompertjes zonder mouwen van de hema zaten bij dikkertje super, bij slankiezoon weer geen gezicht.
Ook ik vind de rompers van hema het allerfijnst. Ik heb er vooral veel met lange mouwen. Die zijn zo leuk dat je er niets meer overheen hoeft te doen. Broekje erover en klaar. Deze bijvoorbeeld:

The time is now
Voor dochter had ik heel veel Hema, vooral die hemptmodelletjes vond ik heel fijn!

Voor zoon heb ik heel veel rompertjes gekregen van iemand weet even niet wat voor een merk dat is, maar ze doen het prima! Heb er nog een paar mouwloze bijgekocht bij de Zeeman voor een euro, die passen ook goed bij hem.

Maar het scheelt idd per kind, dik of dun, lang of kort. Gewoon uitproberen dus.
Mijn dochter is lang en dun en alles slobbert toch wel, dus ik heb een spannende aanbiedingscollectie van hema, v&d en prenatal. Die van prenatal en v&d zijn alleen voor onder andere kleertjes, die van de hema krijgt ze aan als het mooi weer is
Alle rompers van HEMA.

Inmiddels is dochter de romper ontgroeid, maar nu draagt ze hempjes en broekies van de HEMA.

Vind het echt een leuke winkel voor kinderspul.
HEMA
Hier ook een hema-fan. Vooral de iets duurdere (die met stretch) zijn fijn, blijven ook mooi. En ze hebben nu ook van die leuke spaghettibandjes-rompertjes met leuke prints. Korte broek erover en klaar.

Ook h & m is prima. Moet er wel bij zeggen dat mijn dochter in het genre dikkertje valt.

Er zit toch echt wel verschil in kwaliteit met sommige andere zoals bv zeeman. De rompers die ik daar kocht zijn na 1 of 2 keer wassen helemaal uit vorm.

Aan merken als Petit Bateau waag ik me niet hoor. Het is en blijft een rompertje...
Bij mij bleven de Zeeman-rompers juist heel goed.
Hema met stip!

H&M vind ik vaak te stug en niet mooi qua pasvorm
V&D is echt prutskwaliteit, mocht iemand het zich afvragen. Ik heb er laatst schattige rompertjes met sterren gekocht, maar ze pluizen nu al alsof ze maanden oud zijn. En de maat van Prenatal wijkt sterk af van andere maten. Letje heeft van de hema maat 74-80 en van Prenatal 86-92.

(Ik kwam er achter nadat ik groot had ingeslagen met zeven niet-passende rompers )
Ik gebruikte altijd Hema rompers en Little label, want die waren lekker smal.

Ik vind overigens wel dat er iets over een romper heen moet, meer dan alleen een broekje. Vind het altijd zo sneu, zo'n half aangekleed kind.

Tenzij het lekker warm is, dan mag hij/zij in een romper liggen.
Voor lange dunne kinderen: ISI mini! Veel geprobeerd (HEMA, Prenatal, H&M), maar bij zoon zitten alleen deze (en Petit Bateau, maar die vind ik echt schandalig geprijsd) mooi strak om zijn lijfje en bij de hals.
De ribbeltjes rompers van Zeeman en de hema-gekleurde rompers
Hema en dan alle soorten en maten.
quote:ellebelleel schreef op 07 juli 2010 @ 09:17:

Voor lange dunne kinderen: ISI mini! Veel geprobeerd (HEMA, Prenatal, H&M), maar bij zoon zitten alleen deze (en Petit Bateau, maar die vind ik echt schandalig geprijsd) mooi strak om zijn lijfje en bij de hals.Ik heb ook isi mini! Super pasvorm. Nu dochter dikkere benen krijgt past petit bateau mooier, maar idd die prijs....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven