juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Proficiat mevr S.!!!

* kruipt weer zielig terug onder het dekbed *

Behalve een hoop geklaag weinig te melden... Zal straks weer even bijlezen en reageren!
van harte gefeliciteerd! hier nog niet veel te melden, ik denk natuurlijk elke dag dat het nu echt begint, maar helaas... Bij elke scheet die dwars zit, of elk krampje door een harde buik denk ik, daar gaan we! maar we gaan niet.

Als het echt moeilijk is om door de drukte naar het ziekenhuis te komen felice, dan kun je óf een taxi bellen, die komen altijd overal langs, óf je gaat gewoon met de ambulance.
Zo, de boodschappen zijn weer binnen, vriendin is meegeweest, ik zag mezelf niet met flessen cola en pakken melk sjouwen. En ja hoor, ik heb een liuk ijsje op!!!! Jeeeuuuuhh! Ze waren er zowaar bij de appie. En ze zijn lekkah

Hondenvoer is voor de hele maand ook weer binnen. Nu nog een flesje drank voor manlief ( hij wel...) en even langs de action, spelletjes voor de kinderen halen.

Heb vannacht een paar flinke weeen gehad, zo, ik wist ineens weer hoe het ook al weer was ;)

Maar natuurlijk hield het ook weer op. Deze blijft zitten tot ik word ingeleid Of tijdens de finale natuurlijk.

Dan is manlief gewoon thuis, dus goed moment, komt ie iig niet te laat voor de bevalling!

Daar maak ik me echt wel druk om. Het is de derde en man is ws drie uur onderweg van werk naar hier als ik bel. Hopelijk gaat het niet te snel dan.....

Nou, ik ga nog even wat huishoudelijks doen, en dan het dorp in..
Hmm, verder nog geen baby's dus??

Nou ja, iedereen dan maar proficiat met het behalen van de finale!

Heb zelf erg veel last van de warmte, en was maandag bijna tegen de vlakte gegaan. Dit gisteren ook aangegeven bij de vk, bloeddruk was in orde verder. Ik kreeg de tip om vooral de verkoeling op te zoeken. Nou dat valt wat mij betreft in de categorie 'als je trek hebt in iets zoets neem dan een appel ipv een lekkere magnum'.

Tja, ergens ook wel onredelijk van mij, maar ik ben onredelijk de laatste tijd, en herken mezelf dan ook bijna niet terug. Mensen die zeggen: ach nog maar 3 weken, probeer er nog van te genieten,als je er op wacht duur het alleen maar langer en zo allemaal, kan ik zo neerhoeken.

Nou goed, om toch nog een beetje positief te blijven, ik heb nauwelijks meer Rennies nodig en de auto is goedgekeurd!!

Nou iedereen, en vooral degenen die al overtijd zijn, veel succes vandaag maar weer met deze warmte. Neem een ijsje extra!!
* breekt even in*

@Fussie: thanks! Wat lief dat je aan me denkt! En zie ik nu goed dat jij zwanger bent van een tweeling?! Wow. En zo snel al bevallen? Deze week nog? Ik zal eens kijken of ik je op straat voorbij zie waggelen:-). In ieder geval veel succes! (weet zo 1,2,3 geen beter woord) en lief dat je met me meeleeft!
marah, fuss is zwanger van de tweede voor haar, maar de eerste voor haar Lief, niet van een tweeling, of ze heeft dat al heel lang erg goed geheim voor ons gehouden . En inbreken mag hier altijd, vinden we wel gezellig .

19juni, hebben ze je hb de laatste tijd nog gecontroleerd? Misschien is dat nog wel een goed idee? als het echt warm is heb ik er ook last van, voeten in een koud badje helpt, wat vaker douchen en geen reet uitvoeren helpt ook. En in gedachten iemand neerhoeken helpt ook prima!
MevrS, gefeliciteerd! Tsjee, eerst al dat inleidgedoe en dan alsnog een ks - succes met het herstel.

Keye, fijn dat je nu een beetje hulp hebt. Je klinkt positiever dan vorige week, of is dat alleen maar schijn?
@ allis, nee dat is al een tijdje geleden, volgens mij alleen in het begin is dat gechecked.

Nu val ik sowieso wel snel van m'n graatje, bijv. met snel opstaan, warmte of bijv na een warm bad. Ik ben gewoon ook een beetje bang dat het straks gebeurt als ik alleen ben of zo... Ik voel het vaak goed aankomen (koud zweet, oorsuizen en trillerig), maar ben dan soms nog te laat, of val gewoon met stoel en al voorover.

Maar dan denk ik: daar moet die vk mij dan toch op wijzen?? Zij heeft er toch voor geleerd? Ik voel me dan weer zo lullig als ik zelf moet gaan bellen en er om moet gaan vragen. Maar goeie tip, ik ga het in elk geval zeker bij de volgende keer aangeven. Het ging maandag wel beter nadat ik een flinke hap appelstroop had gegeten (ik kon geen dextro of andere energierijke spullen vinden).

M'n moeder en zusje denken zelf in elk geval dat het deze week nog gaat gebeuren, zusje gokt zelfs op donderdag. Zelf voel ik weer een flinke aanval van nesteldrang aankomen, dus wie weet.

Ik heb af en toe heel erg het gevoel alsof flinke spanning staat op de baarmoedermond, is dat nog herkenbaar? Echt zeer doet het niet, maar prettig voelt het ook niet.
ja heel herkenbaar, een soort vol gevoel, alsof Ukje binnen een ballon opblaast. Helaas voel ik dat al weken , dus bij mij zegt het niet zoveel.
Miffy, ik heb mezelf weer even een schop onder mn kont gegeven dat ik niet zo moet zeiken en blij mag zijn dat we uberhaupt een kindje kunnen krijgen. Soms heb ik dat even nodig, vooral met z'on week als vorige week.

Nu continu gerommel in mijn buik en een erg rustig kindje. Verwacht er niet veel van. Ik ga nu echt het dorp in, net belde een vriendin of ik zin had in een bakkie thee. Dat was half twaalf......
Mevrs!, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Heftig zeg een keizersnee, maar hij is er dan eindelijk! Het grote genieten kan gaan beginnen!

Daduja, he bah bij jou dus ook nog niks, hoopte dat er wat ingang gezet was!

Nou de wedstrijd van gisteren was niet goed voor mijn bloeddruk hoor! En ik had me een partij harde buiken, vooral het laatste kwartier! Zenuwslopend.... op naar zondag dan maar!

Heb de hele nacht weer z`on beetje voorweeen gehad. Was vanochtend weer over. Heb wel de hele tijd een zeurderig/ pijnlijk gevoel in mijn schaamstreek. Ach ja al met al kwaaltjes maar niks "echts" aan het handje.

Zometeen even het dorp in en dan even langs moeders die heeft thuiswerk, kan wel wat afleiding gebruiken!
@Allis: thanks. Dat scheelt wel even, een tweeling of eentje:-). Bedankt voor de toelichting! Hier ook zwanger, maar pas op de helft. Grappig om jullie ervaringen dan te lezen.
MevrS gefeliciteerd!!!!!!

Ik meld me ook aan. De andere topic waar ik op zat, UITGEREKEND IN DE ZOMER 2010 is een beetje uitgestorven.

Ik was 4 juli uitgerekend, maar nog geen teken van bevallen hier.
It\'s meant to be just believe....
Gezellig Vlinder, welkom! Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt!

Kena: Een beetje vergelijkbaar met menstruatiepjn?

19juni: Heb je dat ook als je niet zwanger bent? Jij bent het ook goed zat hè?! Dat je je terug begint te trekken is een goed teken. Had ik tijdens de laatste 2 weken van de eerste zwangerschap ook en ik begin het nu ook al weer te merken.

Daduja: Hè nog geen baby! Je hoeft hier niet vrolijk te schrijven hoor. Een chagrijnige meld mag ook! Is je humeur nog een beetje opgeklaard vandaag?

Zusje; Je bent welkom voor een kopje thee hoor!

Felice: Een ambulance komt overal doorheen en dan heb je nog een spannend ritje ook!

*zeikmodus aan*

Woont hier ook iemand in een hutje op de hei? Word knettergek van al het lawaai van mijn buren. Niet dat ze iets bijzonders doen hoor, gewoon grasmaaien, kinderen die spelen, brommers/auto's die voorbij komen. Wil gewoon RUST!!

Morgen ook nog laatste schooldag en ik heb er totaal geen zin in. Maar ik vind dat ik wel even afscheid moet nemen van de klas. Ben immers hals over kop vertrokken. 's Middags gaan we lunchen met collega's. Ach als ik er eenmaal maar ben, dan zal het wel gezellig zijn.

*Zeikmodus uit*

Zal zo nog even wat boodschapjes doen. We eten vanavond dan eindelijk de couscoussalade. Maar ik moet nog even zien wat we er bij eten. Denk namelijk dat man geen genoegen neemt met alleen een beetje couscous....

Denk dat ik er een paar hamburgers bij bak. Dan heeft de man ook weer z'n vlees.
Oja, die druk in je baarmoeder. Ik heb af en toe het gevoel alsof pukje zich helemaal uitrekt. Dan drukt het van boven en van onder. Meestal tijdens een harde buik of er net voor/na. Herken ik niet van de vorige keer.
Hey dames,

Mevr S : gefeliciteerd !! Eindelijk een babietje in je handen !!

Jammer dat het dan zo loopt, maar goed , nu lekker gaan genieten !! ben wel reuze benieuwd naar zn naam en foto !

Hier eigenlijk weinig te vertellen verder.

Ik ga zo denk maar eens de tasjes klaarzetten, ik stel het steeds uit, is mss iets psygologisch ??

Vandaag precies 38 weken !
Haha, Annicka, ik heb vandaag dochters tasje maar klaar gemaakt. Die van mezelf wil nog niet. Beval immers gewoon thuis! :P
Ik heb de baby vandaag helemaal niet gevoeld en hij reageert ook niet op mij als ik mijn handen op mijn buik plaats, iets wat hij normaal wel altijd doet. Ik heb de VK gebeld en ze komt zo langs even naar het hartje luisteren en ze stuurt me door naar het ziekenhuis ter controle. Ik hoop dat alles goed is.
It\'s meant to be just believe....
he gets Vlinder, goed dat je aan de bel hebt getrokken. Succes
Aaah, vervelend is dat he Vlinder. Fijn dat de VK langs komt. Ik hoop met je mee! Laat je hets traks wel even weten?

mango, je mag hier wel even komen hoor Rustig straatje hierzo.

Tja, hier staat de tas al weken klaar. Sterker nog, ééntje voor mij en ééntje voor de baby. Het paste niet allemaal in één tas

Dat gepor onderin is hier ook trouwens. Met soms venijnige pijnscheuten. Au!

Oh, en een ambulance ligt niet comfortabel. Bijzonder vreemd is dat maar ik vond het maar beroerd liggen toendertijd.

Marah, het is idd geen tweeling. Voor Lief de eerste en voor mij de tweede is idd de juiste uitleg! Maar ik snap dat ej dat dacht. Ik fiets nog vrolijk rond hoor, lopen is meer waggelen, dat schiet niet meer zo op....

Allis, ik moest zo om je lachen met je in gedachten iemand neerhoeken. Je leek me altijd zo keurig en dan deze uitspraak Ik hoop echt dat jullie baby snel komt!

Lekekr naar mijn werk geweest vandaag. Veel langer blijven hangen dan de bedoeling was maar ooh wat was het fijn. Gewoon weer werken met je hersens, heerlijk!
Mango, ja dat gevoel is wel een beetje zo.... echt een beetje zeurderig.

Vlinder, welkom en gelijk spannend nieuws! Laat je even weten hoe het is afgelopen? Veel succes in ieder geval!

Zo maar even eten koken, vanavond zusje en vriend ophalen. Die komen terug van vakantie Turkije!!!
@Mango; nou ik heb mijn plicht gedaan, ze staan klaar. Oma had liever dat de meiden bij haar komen die dag. Mocht het 's nachts echt nodig zijn , dan komen ze wel eerst hier naar toe.

@Fussie : Ik heb me weten te beheersen tot 1 tas voor beide, manlief kan altijd de rest nog meenemen toch ?

Vooralsnog ga ik toch uit van een inleiding ipv een spontane bevalling, maar de tijd zal het leren....

@Vlinder ; Welkom !! En idd goed dat je gebeld hebt !! Ben benieuwd hoe de uitslag'' is.

Gisteren enorm rusteloze benen, en het gevoel dat ik de Nijmeegse 4daagse gelopen had....pffff wat dat betreft vind ik het veul zwaarder als de eerste 2 zwangerschappen.

Zo, eerst even koken en dan de meisjes ophalen van KDV.

Grtz,

M
hee fuss ik wilde niemand neerhoeken hoor, dat was Keye geloof ik, en ik zei dat dat best mocht. Maar idd, zo keurig ben ik nou ook weer niet, al heb ik nog nooit echt iemand neergehoekt. Ik doe t meestal verbaal.

geen kind hier, geen aanzet ook. Wel iets minder dikke pootjes, volgens een vriendin is dat een teken. Hoop t maar. Wel heel moe al de hele dag, en geen zin in niks. Moet zo maar eens gaan koken.

Vlinder, ik hoop dat alles goed is, en heel verstandig dat je aan de bel hebt getrokken...
O sorry, dat ben ik die iedereen wil neerhoeken. Maar ik ben normaal ook heel netjes hoor! Maar nu dus ff niet....

Hee vlinder, goed dat je even contact met de vk hebt opgenomen. Hou je ons wel op de hoogte?

@Mango: nou ik heb het niet heel vaak hoor, maar gewoon wel snel dat ik flauwval. Was nu al weer een jaar geleden of zo. Ja ik ga het liefste de hele dag in bed liggen met m'n hoofd onder m'n kussen.

@ allis, mijn voeten vallen ook mee de laatste dagen, maar ik ben bang dat het morgen weer net zo erg is, als het weer even zo warm is geweest... Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat er iets staat te gebeuren!

Oeioei, vriend is knuffel van zoon vergeten mee terug te geven. Morgen maar gelijk even nasturen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven