juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog Liukijsjes hier hoor!! En split, raketten, perenijsjes en een doos sorbetijs (framboos). En ik zag gisteren inderdaad de ijsjes in de bonus bij AH, heb me in weten te houden!

Wat een mooie foto's op hyves zeg, trotse moeders!!

MevrS, ik stuur je even een hoor, dit is zo frusterend voor je!

Spannend Keye, ben benieuwd wat er gebeurt.. en Allis, fijn dat er nu ook actie in het vooruitzicht is.

Ik loop nu fulltime met een harde buik, soms doet het bovenin erg zeer, soms onderin een rotgevoel, alsof ze er gewoon uit kan vallen. Vrijdag controle en dan hoop ik dat ze me wat wijzer kunnen maken, of er al wat gebeurt of niet.

Volgens de termijnecho is 24 juli de datum maar volgens mijn laatste menstruatie 11 juli...maar ik was altijd zo onregelmatig dus weet het ook niet. Ik droomde in ieder geval dat ze er al was, klein humpje met donkere haartjes in mijn armen. Op een donderdag geboren in 1 perswee, als dat zou kunnen! Weet alleen niet welke donderdag helaas!

Ik heb voor de zekerheid het wiegje maar opgemaakt en ga zo even de kruiken testen.. en morgen de klossen halen, you never know!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Annickaatje, 9 pups wauw dat is een mooi aantal! En halverwege de bevalling overgaan op een keizersnee. Zou jou dame het net zo heftig ervaren als ons? Ze mag in ieder geval niet zeuren over de duur van de zwangerschap!

Felice,mjammie wat een lekkere ijsjes heb jij zeg! Hier straks ook maar een duik in de vriezer, kijken wat ik daar nog tegen kom!

Enne ik zou inderdaad de kruiken maar vast warm maken, als de baby komt heeft die ze vast hard nodig!
Jaja, lach maar !!! Ik wilde er ook niet aan, maar kreeg op mijn donder van de kraamzorgmevrouw.. kruiken moeten en niet 1 maar 2 dus Felice heeft braaf 2 kruikjes

Keek net nog even op de Appiesite, ze hebben van die vanilleijsjes met chocola er om heen... misschien toch nog even lopen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Heb net de liggingsecho gehad. Hij ligt goed (wisten we al) en hij is leuk!!! We hebben zo'n leuke foto mee gekregen. Hij geeft een kusje! We zijn helemaal fan! Laat die baby maar komen!

Felice: Serieus twee kruiken? Ik heb er nog maar 1 of toch 2? Nou straks eerst maar even kijken.

Kom dus vanavond even bij jou langs voor zo'n liuk ijsje. (Stomme naam trouwens....)

We gaan eten!
Fijn dat 'ie goed ligt!!

Je bent welkom hoor

Zo, kom net van AH en ben zo sterk geweest, ik heb géén, ik herhaal géén nieuwe ijsjes gekocht. Zo, en dan ga ik nu even de M&Ms uitpakken
daar krijg je spijt van, felice! Ik heb ook op bevel van de kraamhulp twee kruiken. Dus dames, kruiken kopen. Het WK kan me gestolen worden idd, en ik ben van plan nu tijdens de halve finale het kind er uit te flikkeren, niet pas zondag. Ik word vroeg gestript, rond een uur of tien, maar dan kan het nog wel een uur of 18 duren voor de boel echt doorzet.

nu maar es koken...
Mango, fijn een goede echo!

En nog een leuke foto ook! Wij hebben eigenlijk van de hele zwangerschap geen echt duidelijke foto.... de kleine wilde nooit!

Felice, geen ijs??? Wat gaat er mis???

Allis, nou veel succes dan maar vanavond!

Bah, ik zit niet lekker in mijn vel... ben chagarijnig (weinig reden voor) heb me halve bord maar leeg gegeten, had er zo geen zin meer in en het lijkt wel of hier de voorweeen weer in werking zijn getreden...
Felice: Wat sterk van je!

Kena: Sterkte meid!

Allis: Succes vanavond! Duim voor je!

Was ik nog vergeten te zeggen: Deze baby is nu al zwaarder dan dochter bij de geboorte!
En nog steeds geen Daduja....Hhmmmm.... Zou het dan toch??

(vind er niks aan, dat hele voetbal en we hebben nog geen jongensnaam, dus ik ben heerlijk aan het internetten )

Mango, hoe zwaar schatten ze baby nu dan?
mmh, wel verdacht! Wie weet ligt ze wel te baren!

Ze schatten hem 2780, niks schokkends. Dochter was echt inieminie bij de geboorte: 2740 en droeg maatje 44. En dat terwijl ze precies op de uitgerekende datum geboren is.

Nog geen jongensnaam.... Jullie krijgen gewoon een meisje! Probleem opgelost! (En anders het elftal even nagaan, misschien zit daar wat leuks tussen )
Meld,geen nieuws,gezwommen met mijn meissie en naar vriendin geweest. Nu voetbal kijken,spannend. Succes allemaal!
En Nut.... Zijn je vliezen nog heel?
Ja en we twijfelen nog over de naam Mango, of Bert of Wesley
Ben ik toch benieuwd ieniemama, hebben jullie ook vernoemd?
Bert-Wesley dan?

19juni is hier ook al even niet geweest, toch?
Meld. Gisteren na hele dag proberen in te leiden. Is onze loeve zoon geboren dmv spoedks om 18:17. Hij trok t niet meer. Hij weegt 4020 gram en is 52 cm lang. Heeerlijk mannetje. Bv gaat tot nu toe goed. En ik heb nu ook minder pijn maar niet geslapen.
Mevrouw S, heftig een spoedks! Maar hij is er!!! Van harte gefeliciteerd.
Oh, MevrS, hij is er!!!! Jeeeeeh, van harte met de geboorte van jullie zoon.

wel erg heftig lijkt me, een keizersnee, laat staan een spoed. Maar verder alles ok met jullie beiden?

En nu van je mannetje gaan genieten, na die week vol inleiden enz...
Hiep hiep hoera!! Een zoon voor MevrS! Wat fijn dat hij er is! Van harte gefeliciteerd met jullie kereltje!

De spoedks zal wel heftig geweest zijn! Wat fijn dat de bv goed loopt. Ik hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten, want meid, je was er zo klaar mee!
En Allis, is het jou nog gelukt om te werpen tijdens de halve finale?

Ik heb gister ook gedreigd met een bevalling tijdens de finale. Vond man niet zo grappig

MevrS, gefeliciteerd! Wat fijn dat hij er is. Wel vervelend voor jou dat het een spoedKS is geworden, dan duurt je herstel weer langer. Maar de gezondheid van je zoon gaat voor he?

Wat laat je het ons al snel weten, leuk!

pas goed op jezelf, laat je lekker verwennen in eht ziekenhuis en geniet van alles!

Ik hoor het al, dat wordt voor de rest een massale bevalling tijdens de finale. Mannenpesten

Lief wil het liefst de finale kijken met een kind in zijn armen, maar dan moet er wel wat komen natuurlijk

Verder geen nieuws hier. Tijd voor wat huishouden en straks even lunchen op mijn werk

Echt, die nesteldrang waar iedereen eht over heeft, ik heb het nog steeds niet.... en het zou toch best leuk zijn ondertussen
Wauw,weer een baby! Gefeliciteerd mevr s! Super dat hij er is. Waar lig je? Zit nu in Martini,te wachten op mijn afspraak. Meld me later weer. Vanmi naar diploma uitreiking van mijn zus in leeuwarden. Warm.. Dag! Enne,wordt echt echt nu hè,met de beebjes. Geweldig.
MevrS, eindelijk.... gefeliciteerd!!!!! Wat heerlijk dat hij er is!! En nu genieten en lief zijn voor jezelf hè!

Geweldig idee Fussie, we gaan zondag collectief mannenpesten

Wel iets wat me gisteravond tijdens het gekkenhuis na de wedstrijd te binnen schoot... als we zondag winnen en ik zou naar het ziekenhuis moeten kom ik zelf de stad niet uit. Hmmm.... maar eens over nadenken tijdens een ijsje, het is hier al weer lekker warm!
Vrienden van ons zeiden al dat er tijdens de finale alleen maar meisjes geboren worden, een jongen zou het nooit in zijn hoofd halen om tijdens de voetbal geboren te worden

Moet er zelf ook neit aan denken hoor. Tijdens de wedstrijd ben je waarschijnlijk zó in het ziekenhuis, alles is dan binnen maar daarna.... ai ai

*schopt zichzelf eens aan eht werk, ik zit alleen maar te lamballen *
Meld (met een pesthumeur, ben het zo zat...) gisteren ook een flinke dip gehad, dus vandaar even geen bericht.

Van harte mevrS met jullie zoon! Hoe heet hij? Fijn te lezen dat alles goed gaat!

En 9 pups, dat is een mooi aantal. Nu jij nog, Annickaatje.

Allis, ook voor jou is het pad nu uitgezet. Weten we ook weer waar we aan toe zijn.

Keye, hopelijk is het strippen net dat ene zetje dat de kleine nodig heeft om er vlot uit te komen.

19juni?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven