Mode & Beauty alle pijlers

Straightner

07-07-2010 12:48 21 berichten
Ik overweeg een straightner te kopen voor mijn haar. Nu heb ik er twee gevonden die met wel goed lijken en in mijn budget passen. Maar....de 1 heeft verschillende warmtestanden, de ander heeft maar 1 stand.

Dus ik vroeg me af wie er een straightner met verschillende warmte standen heeft en hoeveel daarvan gebruik je er??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een straightner van Babyliss met een extra turbo hitte ding erop. ik heb hem altijd op de hoogste stand staan en nooit kouder, heb erg dik haar.

Mijn ervaring is dat de apparaten met 1 stand kouder zijn dan met een regelbare stand
"ik ben het, Barbabelladingdong"
deze heb ik, vind alleen op nat haar niet zo heel goed werken. Doe het toch liever op droog haar
Ik heb er twee.

eentje met één stand (van Remington) die bevalt me super.

en laatst bij Kruidvat eentje gekocht met verschillende standen voor warmte.....dat is denk ik gewoon een flutding...bevalt voor geen meter.

Maar ik heb dik haar en die Remington met één stand doet het perfect.

Let in ieder geval op dat je keramische platen hebt.

beter voor je haar.
Ik heb er een van Carmen die tot 200 graden gaat, zet hem altijd op de hoogste stand voor het steilste resultaat!

Wel een aanschaffen met keramische of platen of platen met turmalijn, anders word je haar heel dof.
Wat voor product gebruiken jullie zodat je haar niet uitdroogt? Mijn haar valt echt mooi als ik een straightner gebruik, maar ik ben bang dat het gaat pluizen.
Ik heb er ook 2 waarvan 1 met maar 1 stand. Die gebruik ik ook eigenlijk nooit want als ik mijn haar ermee styl begint het binnen no time weer te golven. Misschien toch niet warm genoeg?
quote:babado schreef op 07 juli 2010 @ 13:35:

Wat voor product gebruiken jullie zodat je haar niet uitdroogt? Mijn haar valt echt mooi als ik een straightner gebruik, maar ik ben bang dat het gaat pluizen.

BioSilk, een heel klein beetje op je handen uitwrijven en dan door je haren verderen. Bij het verdelen bij de punten beginnen en naar bovenwerken, maar nooit op je haar grens smeren, daar wordt het vet van.

quote:Bar_Ba_Bella schreef op 07 juli 2010 @ 12:53:

deze heb ik, vind alleen op nat haar niet zo heel goed werken. Doe het toch liever op droog haar

Niet doen op nat haar! Dat is echt het slechtste wat je kunt doen. Ook al zijn er apparaten op de markt waarmee het zou kunnen, je wilt je haar echt niet zo kapot maken.

Ik adviseer de Chi tang, maar die is wat duurder en ik weet niet of die binnen je budget valt.
touchofpink wijzigde dit bericht op 10-07-2010 22:17
Reden: foutje!
% gewijzigd
quote:TouchOfPink schreef op 07 juli 2010 @ 13:52:

[...]

Niet doen op droog haar! Dat is echt het slechtste wat je kunt doen. Ook al zijn er apparaten op de markt waarmee het zou kunnen, je wilt je haar echt niet zo kapot maken.

Ik adviseer de Chi tang, maar die is wat duurder en ik weet niet of die binnen je budget valt. Ik heb me door verschillende kapsters laten vertellen dat het juist erg slecht is om nat haar te steilen.
Ik gebruik deze van Remington. Die kun je instellen tot 230 graden maar dat doe ik nooit. Mijn haar gaat er mooi van glanzen en ziet er gezond uit. Had er eerst eentje van 15 euro ofzo en die werkte helemaal niet fijn, pluizen en mijn haar leek dood.
Ik heb er een van de kapper, van Efalock. Die kan tot 220 graden, maar zo heet heb ik hem nooit.

Overigens gebruik ik hem sowieso weinig. En een tip: een spray voor de bescherming van je haar tijdens het steilen is echt fijn. Bijvoorbeeld Guhl Amandelolie spray.
quote:babado schreef op 07 juli 2010 @ 13:35:

Wat voor product gebruiken jullie zodat je haar niet uitdroogt? .

Ik gebruik ook Biosilk.

maar dat gebruik ik iedere dag na het wassen,ook als ik het niet stijl maak.
Kun je die biosilk gewoon bij de kruitvat ofzo halen?
quote:sunrise53 schreef op 07 juli 2010 @ 15:00:

Kun je die biosilk gewoon bij de kruitvat ofzo halen?Dat wil ik ook weten
quote:TouchOfPink schreef op 07 juli 2010 @ 13:52:

[...]

Niet doen op droog haar! Dat is echt het slechtste wat je kunt doen. Ook al zijn er apparaten op de markt waarmee het zou kunnen, je wilt je haar echt niet zo kapot maken.

Ik adviseer de Chi tang, maar die is wat duurder en ik weet niet of die binnen je budget valt.

Waarom doen alle kappers het dan juist op droog haar?

Volgens mij is het op nat haar juist niet goed.
quote:sunrise53 schreef op 07 juli 2010 @ 15:00:

Kun je die biosilk gewoon bij de kruitvat ofzo halen?sommige kappers verkopen het maar ik koop het online.
Als product heb ik trouwens heel lang die van john Frida gebruikt, maar die vind ik niet zo lekker ruiken. Nu gewoon spul van etos eigen merk
http://link.marktplaats.nl/276275897

Hier heb ik eerst een paar kleine flesjes besteld om te proberen.

Onlangs ook een grote fles.
Nee, dat kun je bestellen bij online winkels. Sommige kappers verkopen het, maar dat is het duurder.

Zoals haarshop, daar heb ik het besteld
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Nici007 schreef op 07 juli 2010 @ 13:56:

[...]

Ik heb me door verschillende kapsters laten vertellen dat het juist erg slecht is om nat haar te steilen.quote:Bar_Ba_Bella schreef op 07 juli 2010 @ 15:04:

[...]

Waarom doen alle kappers het dan juist op droog haar?

Volgens mij is het op nat haar juist niet goed.Zo zeg 3 dagen later zie ik pas dat ik droog haar heb geschreven. Bedoelde natuurlijk nat haar . Stom, stom. Niet stijlen met nat haar dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven