Straightner
woensdag 7 juli 2010 om 12:48
Ik overweeg een straightner te kopen voor mijn haar. Nu heb ik er twee gevonden die met wel goed lijken en in mijn budget passen. Maar....de 1 heeft verschillende warmtestanden, de ander heeft maar 1 stand.
Dus ik vroeg me af wie er een straightner met verschillende warmte standen heeft en hoeveel daarvan gebruik je er??
Dus ik vroeg me af wie er een straightner met verschillende warmte standen heeft en hoeveel daarvan gebruik je er??
woensdag 7 juli 2010 om 12:51
woensdag 7 juli 2010 om 12:57
Ik heb er twee.
eentje met één stand (van Remington) die bevalt me super.
en laatst bij Kruidvat eentje gekocht met verschillende standen voor warmte.....dat is denk ik gewoon een flutding...bevalt voor geen meter.
Maar ik heb dik haar en die Remington met één stand doet het perfect.
Let in ieder geval op dat je keramische platen hebt.
beter voor je haar.
eentje met één stand (van Remington) die bevalt me super.
en laatst bij Kruidvat eentje gekocht met verschillende standen voor warmte.....dat is denk ik gewoon een flutding...bevalt voor geen meter.
Maar ik heb dik haar en die Remington met één stand doet het perfect.
Let in ieder geval op dat je keramische platen hebt.
beter voor je haar.
woensdag 7 juli 2010 om 13:50
quote:babado schreef op 07 juli 2010 @ 13:35:
Wat voor product gebruiken jullie zodat je haar niet uitdroogt? Mijn haar valt echt mooi als ik een straightner gebruik, maar ik ben bang dat het gaat pluizen.
BioSilk, een heel klein beetje op je handen uitwrijven en dan door je haren verderen. Bij het verdelen bij de punten beginnen en naar bovenwerken, maar nooit op je haar grens smeren, daar wordt het vet van.
Wat voor product gebruiken jullie zodat je haar niet uitdroogt? Mijn haar valt echt mooi als ik een straightner gebruik, maar ik ben bang dat het gaat pluizen.
BioSilk, een heel klein beetje op je handen uitwrijven en dan door je haren verderen. Bij het verdelen bij de punten beginnen en naar bovenwerken, maar nooit op je haar grens smeren, daar wordt het vet van.
woensdag 7 juli 2010 om 13:52
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 07 juli 2010 @ 12:53:
deze heb ik, vind alleen op nat haar niet zo heel goed werken. Doe het toch liever op droog haar
Niet doen op nat haar! Dat is echt het slechtste wat je kunt doen. Ook al zijn er apparaten op de markt waarmee het zou kunnen, je wilt je haar echt niet zo kapot maken.
Ik adviseer de Chi tang, maar die is wat duurder en ik weet niet of die binnen je budget valt.
deze heb ik, vind alleen op nat haar niet zo heel goed werken. Doe het toch liever op droog haar
Niet doen op nat haar! Dat is echt het slechtste wat je kunt doen. Ook al zijn er apparaten op de markt waarmee het zou kunnen, je wilt je haar echt niet zo kapot maken.
Ik adviseer de Chi tang, maar die is wat duurder en ik weet niet of die binnen je budget valt.
touchofpink wijzigde dit bericht op 10-07-2010 22:17
Reden: foutje!
Reden: foutje!
% gewijzigd
woensdag 7 juli 2010 om 13:56
quote:TouchOfPink schreef op 07 juli 2010 @ 13:52:
[...]
Niet doen op droog haar! Dat is echt het slechtste wat je kunt doen. Ook al zijn er apparaten op de markt waarmee het zou kunnen, je wilt je haar echt niet zo kapot maken.
Ik adviseer de Chi tang, maar die is wat duurder en ik weet niet of die binnen je budget valt. Ik heb me door verschillende kapsters laten vertellen dat het juist erg slecht is om nat haar te steilen.
[...]
Niet doen op droog haar! Dat is echt het slechtste wat je kunt doen. Ook al zijn er apparaten op de markt waarmee het zou kunnen, je wilt je haar echt niet zo kapot maken.
Ik adviseer de Chi tang, maar die is wat duurder en ik weet niet of die binnen je budget valt. Ik heb me door verschillende kapsters laten vertellen dat het juist erg slecht is om nat haar te steilen.
woensdag 7 juli 2010 om 14:17
woensdag 7 juli 2010 om 15:04
quote:TouchOfPink schreef op 07 juli 2010 @ 13:52:
[...]
Waarom doen alle kappers het dan juist op droog haar?
Volgens mij is het op nat haar juist niet goed.
[...]
Volgens mij is het op nat haar juist niet goed.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 7 juli 2010 om 15:07
http://link.marktplaats.nl/276275897
Hier heb ik eerst een paar kleine flesjes besteld om te proberen.
Onlangs ook een grote fles.
Hier heb ik eerst een paar kleine flesjes besteld om te proberen.
Onlangs ook een grote fles.
zaterdag 10 juli 2010 om 22:17
quote:Nici007 schreef op 07 juli 2010 @ 13:56:
[...]
Ik heb me door verschillende kapsters laten vertellen dat het juist erg slecht is om nat haar te steilen.quote:Bar_Ba_Bella schreef op 07 juli 2010 @ 15:04:
[...]
Volgens mij is het op nat haar juist niet goed.Zo zeg 3 dagen later zie ik pas dat ik droog haar heb geschreven. Bedoelde natuurlijk nat haar . Stom, stom. Niet stijlen met nat haar dus.
[...]
Ik heb me door verschillende kapsters laten vertellen dat het juist erg slecht is om nat haar te steilen.quote:Bar_Ba_Bella schreef op 07 juli 2010 @ 15:04:
[...]
Volgens mij is het op nat haar juist niet goed.Zo zeg 3 dagen later zie ik pas dat ik droog haar heb geschreven. Bedoelde natuurlijk nat haar . Stom, stom. Niet stijlen met nat haar dus.