Show hier je tuin! (inspiratietopic)

woensdag 7 juli 2010 om 11:37
quote:stroller schreef op 06 juli 2010 @ 10:29:
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=47
Ohhh, net mijn oude tuin!
Wij hebben de muren laten begroeien met klimop, en her en der rozen tegen de muren aangezet. Voor de rest verschillende soorten bestrating door de hele tuin gebruikt, en heel heel heel veel potten met allerlei planten her en der door de tuin gezet.
ipv een grote tuintafel en stoelen hadden we een solontafel (met gat voor de parasol) en lage banken buiten.
Ook hadden we een grote spiegel op de muur, zodat je constant zon in de tuin had, en hij veel groter leek.
Succes met het inrichten van je tuin.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=47
Ohhh, net mijn oude tuin!
Wij hebben de muren laten begroeien met klimop, en her en der rozen tegen de muren aangezet. Voor de rest verschillende soorten bestrating door de hele tuin gebruikt, en heel heel heel veel potten met allerlei planten her en der door de tuin gezet.
ipv een grote tuintafel en stoelen hadden we een solontafel (met gat voor de parasol) en lage banken buiten.
Ook hadden we een grote spiegel op de muur, zodat je constant zon in de tuin had, en hij veel groter leek.
Succes met het inrichten van je tuin.
woensdag 7 juli 2010 om 22:59
quote:Sarah Scott schreef op 06 juli 2010 @ 19:50:
Leuk Kiekeboow! Mijn moeder heeft ook ongeveer zoiets. Staat hartstikke gezellig. Heb je er ook visjes in?Ik zag toevallig vanmiddag dat er wel het een en ander rondzwemt;) Maar heb er zelf niks ingedaan. We hebben ook katten hier en ben bang dat als we er echt vissen indoen ze er binnen de kortste keren uit worden gevist;)
Leuk Kiekeboow! Mijn moeder heeft ook ongeveer zoiets. Staat hartstikke gezellig. Heb je er ook visjes in?Ik zag toevallig vanmiddag dat er wel het een en ander rondzwemt;) Maar heb er zelf niks ingedaan. We hebben ook katten hier en ben bang dat als we er echt vissen indoen ze er binnen de kortste keren uit worden gevist;)

donderdag 8 juli 2010 om 10:33
Sarah heeft in mijn vorige topic geadviseerd (en dat hebben wij weer deels in de wind geslagen), misschien leuk om hier het resultaat van een week klussen te showen. Bestrating en de schutting met de klimop waren er al (maar bestrating deels herlegd, rechtgetrokken en een beetje uitgebreid, klimop zelf 2 jaar geleden geplant.) Verder was er alleen woesternij met onkruid.
Opstapje
overzicht
Overzicht vanaf de andere kant.
Opstapje
overzicht
Overzicht vanaf de andere kant.
donderdag 8 juli 2010 om 11:35

donderdag 8 juli 2010 om 12:16
Boom blijft. Al was het maar om het werk dat er in zit het kreng te kappen, we hebben er al drie minder omvangrijke exemplaren uitgehaald en dat was al geen feest.. Grasmaaier komt vanavond!
@Misskip: Met een starterswoning rekenen we er op dat het jonge volk de nadelen van zo'n boom nog niet inziet.
@Misskip: Met een starterswoning rekenen we er op dat het jonge volk de nadelen van zo'n boom nog niet inziet.

donderdag 8 juli 2010 om 12:53

donderdag 8 juli 2010 om 13:18
quote:flatscreen schreef op 08 juli 2010 @ 13:12:
Call me crazy, maar ik ben dus met dit weer in de tuin aan het werken. Pfff wel beetje warm. Maar alweer heel wat onkruid weg!!
Jij bent gek!
Ik doe het niet, met dit weer, volle zon op de rug, echt niet no waaaay
Lekker binnen, rolluiken en ramen dicht, heeeeerlijk koel
Call me crazy, maar ik ben dus met dit weer in de tuin aan het werken. Pfff wel beetje warm. Maar alweer heel wat onkruid weg!!
Jij bent gek!
Ik doe het niet, met dit weer, volle zon op de rug, echt niet no waaaay
Lekker binnen, rolluiken en ramen dicht, heeeeerlijk koel