Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
quote:DJ Momo schreef op 08 juli 2010 @ 10:45:

[...]

witte chocolade is géén chocolade. heeft niets met cacao te maken.

Je lijkt mijn schoonzus wel. Het gaat ook niet om de cacao, tis gewoon lekker. Wat dat betreft heb ik echt een kindersmaak. Dit is ook zooooo lekker:

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Nou en! Het is wel lekker! Ik zit nu aan de winegums. Eigenlijk zonde, want met een kwartier liggen ze weer in de pot.
Witte chocolade is schier boter, brrrrr. Bruine chocolade daarentegen.... mmmmmmmmmmm!!!!

Sproet, dat Hoera-plaatje is hilarisch

Die Calippo Cola is ook mijn favoriete ijsje.
ik lig aan de bastogne koeken
Ik vind die holle paashazen en sinterklazen altijd zo lekker. Iemand nog een idee waar je die middenin de zomer kunt kopen?
quote:Naski schreef op 08 juli 2010 @ 10:52:

Ik vind die holle paashazen en sinterklazen altijd zo lekker. Iemand nog een idee waar je die middenin de zomer kunt kopen?http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Cat ... klaas.html

http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Cat ... Pasen.html

Lekker anoniem, zonder rare blikken....
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Naski, ik wil ze wel laten maken voor je hoor
quote:DJ Momo schreef op 08 juli 2010 @ 10:50:

ik lig aan de bastogne koekenu ligt aan de bastogekoeken...tsjik dat is nogeens lui zeg
Car wat heb jij nou weer voor een wezenloos plaatje als ava?
2 streepjes!!!!

Van vaag gister naar licht positief zonet met een snell plasje. Testjes kwamen binnen dus meteen in potje gepiest. Doodeng!!!!!!!!!!!

Sorry voor ego
quote:nut schreef op 08 juli 2010 @ 12:37:

Car wat heb jij nou weer voor een wezenloos plaatje als ava?Ik was Gio alweer zat en wilde jou niet helemaal na-apen.
quote:toosje74 schreef op 08 juli 2010 @ 12:41:

2 streepjes!!!!

Van vaag gister naar licht positief zonet met een snell plasje. Testjes kwamen binnen dus meteen in potje gepiest. Doodeng!!!!!!!!!!!

Sorry voor ego

Wat goed zeg! Dus toch een stiekem ei gehad! Brave zwemmers dat ze je ei gevonden hebben!

voor het verstopte en stiekem toch bevruchte ei van toos!!! wat bijzonder!!!!!!!! hoeveel testen had je besteld? en zijn ze allemaal al op?? wat zegt je vent er van!?
Jaaaaa Toosje!!! Ben je nu zwanger of duik je de pre-zwanger stand in?
9 testen besteld, dus nog 8 te gaan! hahaha.

Doe me maar in de pre-zwanger stand. Ik durf niet zwanger te zijn hoor. Mannetje is gematigd blij, gezien ons verleden. Moest het nog maar even stilhouden. Inmiddels zijn al 2 vriendinnen op de hoogte, en viva! whahaha.

Ben zo bang dat het mis gaat. Maar heb nu wel een goed gevoel voor de toekomst. Want ja we presteren nota bene om zonder groeiende eitjes zwanger te worden!

Ben met vlagen ook kotsmisselijk en zere borsten. Mijn buikpijn is heftiger (baarmoeder doet sinds de keizersnee wel regelmatig pijn door littekenweefsel en verklevingen)

Maandag ziekenhuis bellen, denk dan dat ik rond begin augustus terecht kan voor een 7 weekse echo. Dit gaan 3 hele lange weken worden.
Gefeliciteerd Toos! En wat motherfucking snel vergeleken met kleine L.! Jippie, nou hoef je die hele medische rambam niet in!
heb je al veel miskramen dan ook gehad, toos?

enorm spannend inderdaad, maar wel superduper..

en 'slechts' het hele viva forum is op de hoogte. valt best mee dan toch?
Ik hoop het zo Marielle dat die medische malle molen ons dit keer echt bespaard blijft. Ben natuurlijk vaker zwanger geweest zonder hulp, maar dat liep uit op miskramen. Dit is echt supersnel zeg. Misschien wel op L haar 2e verjaardag! Want ben zo rond haar uitgerekende datum uitgerekend denk ik. Dat is dan heel vlot! Daar heb ik altijd van gedroomd!

Pfff moet zo werken, helemaal geen zin in die stressbende daar. Maar goed, morgen lekker naar zeeland en zaterdag weer terug. Gaat de tijd ietsje sneller.

Thanks voor jullie lieve reacties.
Momo, voor L ben ik 2 keer spontaan zwanger geweest. De eerste keer na 5 jaar proberen. Dat was een zwangerschap op onbekende lokatie (p.u.l., pregnancy unknown location) Kijkoperatie gehad, geen vruchtje. Op echo's ook niet. Hele nare tijd met dalende en daarna weer stijgende hcg waardes. Uiteindelijk is het vruchtje via de normale weg er uit gekomen. Daarna nog een keer vlak voor de iui zwanger, zat op goede plek maar leefde niet. UIteindelijk toch in de mmm terecht gekomen en na 2 iui behandelingen L. L komt uit een behandeling die ze wilden afbreken, kansloos was het....... veel te klein eitje, eitje zoek en weer teruggevonden. Mijn lijf zit raar inelkaar. Eitjes zoek, kindjes zoek, laatst al baarmoeder zoek. Dus de wonderen bestaan! Ik denk dat ze in het ziekenhuis heel raar op zullen kijken. Net als ik, haha

Nou ik ga er vandoor, moet nog even mijn spulletjes pakken en dan aan het werk.
goed nieuws hier

Zit in zhuis met nieuwe foon met internet, dus geen problemen voor live verslag van bevalling
oh toos, wat een bijzonder lijf heb je.. Hoop voor je dat deze met 3 weken op de echo te vinden is, op de juiste plek, en gewoon lekker 9 maanden blijft plakken.
Ik heb weer een ontzettende onzekerheidsaanval.... Was het maar maandag!
Toos, wat super!! Je bent gewoon zwanger

En Marielle, jij bent ook gewoon zwanger, anders zou je niet onzeker zijn en de hele dag op de kop in de pot hangen Dus relax nou maar, want dit keer gaat het helemaal goed!!
Toosje is zwanger!!!!!

Ik zet je wel in de pre-zwangerstand, maar een krijg je!!

Nut, doe jij in het ziekenhuis dan?

Mar, nog een paar nachtjes slapen!

Hier mijn eerste zelf-georganiseerde kinderfeestje overleefd. K1 is nog geen 5, maar feestje alvast gehad.

In de bloedhitte met 5 piraatjes schatzoeken... Het is even bikkelen, maar het ging uiteindelijk helemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven