Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Ik sluit me bij jullie aan: 2 zijn het er!
Nou dan ben ik dwars, 1
Saai Spanje-Duitsland? Ik vond het wel een leuke pot hoor!
quote:Marielle1410 schreef op 08 juli 2010 @ 09:31:

Allemachtig Nas, wat klink je gelukkig hahaha! Het is je allemaal gegund!

Ik voel me ook echt zo gelukkig.

This is the best summer ever!!!!!!!
Ik wist al dat jij dwars zou gaan liggen Nut. Je gaat gewoon op safe. De kans is natuurlijk 1000x groter dat het er gewoon eentje is.

Ik vond het overigens ook een zeer saaie pot die een hoop perspectief biedt voor Nederland!
quote:Naski schreef op 08 juli 2010 @ 10:02:

[...]

This is the best summer ever!!!!!!!
Hahaha, het geluksgevoel heeft toegeslagen bij onze Nas!

Heerlijk he??

????? Ik zocht gewoon een blij plaatje met iets als "Hoera", komt deze langs....

quote:Naski schreef op 08 juli 2010 @ 10:02:

[...]

This is the best summer ever!!!!!!! ik was al blij, maar van zulke blije mensen word ik alleen maar blijer!
hahaha apart plaatje Sproet.

pfff.. hardlopen ging niet echt lekker. Tis ook al best warm.
"apart" is inderdaad het goede woord, Vera...

Ik snap er werkelijk niks van!
Ik zou van mijn leven niet met Gargamel willen vrijen. Die eet smurfen!
Sproet, check Boy en Boy!
Hoera voor Rain!!
Wat een vreemde plaatjes komen hier langs zeg!

Nas, het geluk spat van het scherm. Wat ontzettend heerlijk voor je. Geniet van je vakantie en de plonkende baby (werktitel weet ik niet).

Momo, je moet wel je best gaan doen, nu ben je zelfs al ingehaald.

Sproet, ik heb al eens de Mirena gehad. Dat was een drama omdat ik een gekantelde baarmoeder had/heb en dit niet wist. Details zal ik achterwege laten. Ik ga het toch nog eens proberen, na een bevalling moet het allemaal wat makkelijker gaan.

Bloed=kut.

Heb een hele zooi ongezonde dingen gehaald. Vanavond eten we verse spinazie om te compenseren wat ik er zometeen allemaal in ga gooien:

+

En natuurlijk:

Mar, mag ik straks jouw pot lenen? De mijne zullen straks wel overbelast raken. Ga me denk ik kotsmisselijk eten.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Hahaha, Carr! Eet smakelijk!!
Oh chocolade.... Witte nog wel! Dat wil ik ook!
Oh, en voor de loterij: ik zeg 2 (j/m).

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
He! Die lijken zowaar op Lien als baby! Dat zou zomaar eens mij tweeling kunnen zijn! Echt ik zie J. erin! Freaky!
dat plaatje!!!!
quote:Sproet schreef op 08 juli 2010 @ 10:38:

Hahaha, Carr! Eet smakelijk!!

Het lijkt erger dan het is hoor.

Saucijzenbroodje is ontbijt met een glas melk.

Lunch vissticks op brood.

Wolkentoetje voor na het warm eten.

En de appelcakejes en chocola zijn om te snoepen. De ijsjes tellen niet, want het is warm.
quote:Marielle1410 schreef op 08 juli 2010 @ 10:43:

He! Die lijken zowaar op Lien als baby! Dat zou zomaar eens mij tweeling kunnen zijn! Echt ik zie J. erin! Freaky!

Ik weet het, het is een gave.

quote:Marielle1410 schreef op 08 juli 2010 @ 10:41:

Oh chocolade.... Witte nog wel! Dat wil ik ook!witte chocolade is géén chocolade. heeft niets met cacao te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven