Erg gemeen van mij?

08-07-2010 16:08 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een tijdje een vriend. In het begin waren we meer scharrels van elkaar, dus niet super serieus ofzo. Maar sinds januari hebben we wel echt serieus een relatie en zijn super wijs met elkaar!!!!

Nu het volgende: in de "scharreltijd" is hij naar bed geweest met een vroegere vriendin van hem. Daar had hij via sms en e-mail nog contact mee. Ik ben hier achter gekomen, deels had hij het zelf al opgebiecht, ik heb hem dat vergeven. Wel gezegd dat ik het niet fijn vindt als hij er nog contact mee heeft. Hij zei dat hij dat niet meer zou doen...

Nu kwam ik een tijd terug er achter dat hij via facebook nog wel contact met haar had. Want toen ik op zijn pc om mijn facebook wilde kijken, stond hij automatisch aangemeld. Dus toen kon ik makkelijk hun berichten bekijken/lezen.. Hier werd ik niet vrolijk van en heb hem daar ook mee geconfronteerd. Hij had er spijt van en zei het écht niet meer te willen doen. Maar dat het verder niet zoveel meer betekende..

Nu las ik net weer een bericht van haar, die had hij nog niet gelezen. Stond in dat ze bij haar vriend weg is en verder nog wat algemene dingetjes hoe het ging. Hieruit bleek ook dat ze ook echt een tijdje geen contact hebben gehad (sinds ik hem geconfronteerd had).

Maar nu heb ik dus op dat mailtje geantwoord dat het vervelend is dat ze uit elkaar gaan. Haar veel succes gewenst met het zoeken naar nieuwe woonruimte. Maar dat ik geen contact meer met haar wil vanwege mijn vriendin, omdat mijn vriendin dus van het verleden weet.... Dit heb ik dus gewoon verstuurd met zijn naam er onder.......

Hoe gemeen was deze actie van mij in jullie ogen?? Of is het begrijpelijk????
Als je echt duidelijkheid had willen hebben had je haar mail moeten laten staan.
quote:Madhe schreef op 08 juli 2010 @ 17:10:

[...]

Van welk jaar ben jij? Kunnen we checken of er toen veel productiefouten zijn voorgekomen. Mijn god, wil je het nóg erger gaan maken ook?

Je checkt nu ook al zijn instellingen (logt uit, logt weer in, hoe perongeluk zat je de eerste keer op zijn pagina?)Precies.
quote:Susan schreef op 08 juli 2010 @ 17:02:

Blijkbaar ben ik de enige, maar ik begrijp het wel. Oké, het verdient geen schoonheidsprijs en verstandig is het ook niet, maar blijkbaar is hij vreemdgegaan en daarna heeft ze zelf gekozen om met hem verder te gaan. Als ze dat niet aankan, moet ze dat niet willen- ze schrijft dat ze afspraken hadden over seksuele exclusiviteit en daar heeft hij zich niet aan gehouden, vreemdgegaan dus - en daarna heeft hij achter haar rug om contact met dat meisje gehad. Ik vind het niet zo heel vreemd dat ze hem niet volledig vertrouwt als het om dit meisje gaat. Ik vind het vreemd dat ze dan toch een relatie met hem heeft, want wat dat andere meisje doet, daar kan haar eigen vriend zelfs niet voor verantwoordelijk voor worden gehouden, alleen zijn eigen gedrag. En dat moet vanuit hem zelf komen (de keuze wel of niet te reageren).

En ja, daar had ze misschien met hem over moeten praten, in een ideale wereld. Of ze had het achter zich moeten laten, ook in een ideale wereld. Maar nogmaals, ik snap het wel. Als ik die vriend was zou ik haar niet zonder meer aan de kant zetten, maar toch ook kijken naar wat mijn eigen rol hierin is geweest.

De vriend van TO heeft een vaas keihard uit handen laten knallen. Helemaal gebarsten is dat ding. Hebben ze samen gelijmd en dat ding is nogal kwetsbaar.

TO staat nu constant te balanceren maar de vaas in de ene hand, en in de andere hand een tube lijm omdat dat ding misschien wel weer valt. Misschien kan ze hem beter even neerzetten op een stabiele plek. De kans dat ie uit haar handen valt is wel erg groot als ze hem steeds blijft optillen of verzetten natuurlijk.
quote:Notebook schreef op 08 juli 2010 @ 17:10:

Welbeschouwd pleeg jij fraude, Sunrise.Ja zo is dat. Meen jij je ook te herinneren dat hier een hele zware gevangenisstraf op staat, Notebook? Ja toch?
Tja ik begrijp je wel, maar verstandig is het totaal niet. Je bouwt hier absoluut niets mee op. Sterker je kunt alleen dingen kapot maken.

Ik vind dat Stephanietje ook zeker gelijk heeft. quote:Stephanietje schreef op 08 juli 2010 @ 17:13:

Als ik dat niet zou doen zou ik er net zo goed mee kunnen stoppen, want hier wordt toch niemand gelukkiger van?
quote:Twinkle1001 schreef op 08 juli 2010 @ 17:16:

[...]

Ja zo is dat. Meen jij je ook te herinneren dat hier een hele zware gevangenisstraf op staat, Notebook? Ja toch?

Ja Twinkle, en er zijn geen aparte gevangenissen meer voor witte boorden criminaliteit. Sunrise zal dus worden opgesloten met het ordinaire riff raff.

Wetboek van Strafrecht
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 17:00:

Nou goed, een klein vervolg, aangezien ik toch al dom bezig was....

Ik heb even gekeken bij zijn instellingen, maar hij krijgt geen e-mail als hij een bericht heeft ontvangen. Hij heeft bijna niets aangevinkt. Dus hij kan niet terug lezen wat ik gedaan heb.

Dus ach, dan kon ik haar net zo goed blokkeren... Of niet dan?

Aangezien je toch al dom bezig was kan je nog überdom doorgaan? Sunrise, ik kon enigszins begrip opbrengen voor stiekem in je vriends Facebook kijken. De mail beantwoorden vond ik dom en kinderachtig, maar lijkt me iets waar je samen nog wel uit had moeten komen. Als je nu serieus overweegt haar te blokkeren... Kom op, zo wil je toch niet leven?? Hoe zou je vinden als je vriend dat bij jou zou doen met een scharrel uit het verleden?

Volgens mij heb je nog niet helemaal begrepen waar het in een relatie om draait.
quote:Madhe schreef op 08 juli 2010 @ 17:10:

[...]

Van welk jaar ben jij? Kunnen we checken of er toen veel productiefouten zijn voorgekomen. Mijn god, wil je het nóg erger gaan maken ook?

Je checkt nu ook al zijn instellingen (logt uit, logt weer in, hoe perongeluk zat je de eerste keer op zijn pagina?)

Kolere zeg. hoe oud is de TO?

Wat een muts.

Vreselijk als je zulke dingen doet.
Ik snap werkelijk helemaal niet dat je zoiets flikt! Wat een lage en gemene streek zeg! En ja,dit gaat uitkomen en als die kerel van jou een béétje een vent is, zwaait hij dag met zijn handje naar je.

Bah, en dan nog vrágen of het gemeen is... Waar zit je morele kompas? Of heb je die niet?

Punt 1: je hebt het recht helemaal niet om voor je vriend te bepalen met wie hij mag omgaan

Punt 2: je hoort je niet te mengen in privé-zaken van je vriend en daaronder word ook verstaan Facebook en aanverwante sites, of maak je soms ook zijn post open?

Punt 3: Niet opbiechten van deze oerstomme actie is liegen tegen je partner, lijkt me niet helemaal de bedoeling en

Punt 4: Dat je niet inziet, of in wíl zien dat dit verschrikkelijk fout is, lijkt mij een enorme karakterfout.

PS. Lees al wat langer mee, maar voor deze actie móest ik wel een profieltje aanmaken, sorry als ik gelijk zo hoog van de toren blaas ;)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Pfff, Sunrise. Doe normaal. Grow up. Te sneu voor woorden dit.
Ik vind het wel een strakke actie
quote:Hasse88 schreef op 08 juli 2010 @ 17:23:

PS. Lees al wat langer mee, maar voor deze actie móest ik wel een profieltje aanmaken, sorry als ik gelijk zo hoog van de toren blaas ;)In dit soort topics mag dat geloof ik
Gelukkig maar Madhe! :D
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
O my god, heb je haar nog echt geblokkeerd ook hahahahahaha... echt te triest voor woorden, hoe oud ben je TO? Denk je werkelijk dat je daarmee iets opschiet?? Zou je het leuk vinden als iemand dat bij jou zou doen? En jij denkt serieus dat als je vriend erachter komt zegt: O schat, maak helemaal niet uit!! Nou meid dan moet iemand echt even die plaat voor je kop weg halen want zo zit het niet in elkaar. Bereid je maar alvast voor, de waarheid komt altijd uit! En ehhh.. GROW UP!
Gemeen?

Cool!
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 17:00:

Nou goed, een klein vervolg, aangezien ik toch al dom bezig was....

Ik heb even gekeken bij zijn instellingen, maar hij krijgt geen e-mail als hij een bericht heeft ontvangen. Hij heeft bijna niets aangevinkt. Dus hij kan niet terug lezen wat ik gedaan heb.

Dus ach, dan kon ik haar net zo goed blokkeren... Of niet dan? Dit is een grap toch?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Dit verhaal doet me denken aan een dame ( ik meen Loretta Schrijver ofzo) die bedonderd was door haar partner. Ze heeft al zijn overhemden gepakt en alle knoopjes eraf geknipt. De overhemden naar buiten gegooid met de mededeling : ze kan toch zo goed naaien, neem deze dan ook maar mee.
TO, hoop dat je vriend ook achter jouw rug om in je leven gaat zitten wroeten en stoken. Fijne relatie hebben jullie, als dit soort zaken niet eens normaal besproken en opgelost kunnen worden. Vreselijk puberaal dit.
quote:lady_a schreef op 08 juli 2010 @ 17:32:

O my god, heb je haar nog echt geblokkeerd ook hahahahahaha... echt te triest voor woorden, hoe oud ben je TO?!Ik denk geen dag ouder dan 12
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 16:08:

Hoe gemeen was deze actie van mij in jullie ogen?? Of is het begrijpelijk????Ach in liefde & oorlog is alles geoorloofd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:kjong schreef op 08 juli 2010 @ 17:33:

Gemeen?

Cool!Ik heb zo'n vermoeden dat TO zich door dit soort reacties daadwerkelijk gesteund gaat voelen..
quote:Notebook schreef op 08 juli 2010 @ 17:19:

Ja Twinkle, en er zijn geen aparte gevangenissen meer voor witte boorden criminaliteit. Sunrise zal dus worden opgesloten met het ordinaire riff raff.

Wetboek van Strafrecht

Oh jaaaa, het staat er!!

TO krijgt 6 jaar !!!

.
quote:hollebollegijs schreef op 08 juli 2010 @ 17:36:

[...]

Ach in liefde & oorlog is alles geoorloofd

Er was geen oorlog, want hij had, zoals TO had gevraagd, het contact verbroken. De dame in kwestie benaderde hem nu voor het eerst na een hele poos.

En qua liefde lijkt deze achterbakse en puberale motie van wantrouwen me verre van handig.
quote:dangeensuus schreef op 08 juli 2010 @ 17:35:

Dit verhaal doet me denken aan een dame ( ik meen Loretta Schrijver ofzo) die bedonderd was door haar partner. Ze heeft al zijn overhemden gepakt en alle knoopjes eraf geknipt. De overhemden naar buiten gegooid met de mededeling : ze kan toch zo goed naaien, neem deze dan ook maar mee.

Volgens mij was dat Tineke Verburg (die lange omroepster) Die vent van haar ging vreemd met Patty Harpeneu. Ik vond het een geweldige actie.

Al vind ik het toch een ander verhaal dan dit verhaal hier.
quote:Twinkle1001 schreef op 08 juli 2010 @ 17:38:

[...]

Oh jaaaa, het staat er!!

TO krijgt 6 jaar !!!

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven