Hoe plaats ik mijn avatar?

06-07-2010 14:10 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al sinds gister aan het proberen hoe ik mijn avatar te zien krijg, maar het lukt me niet..

Terwijl ik in mijn profiel wel mn ava zie staan?
Hij is wel leuk trouwens he?
Geen nieuwe nick??? Maar deze slaat nergens op... heb ik in opperste wanhoop destijds uit mijn mouw geschud omdat alles, maar dan ook ALLES al bezet was!
Trouwens, ik had ook een erg leuk motto, al zeg ik het zelf, maar die pakt ie dan weer niet!
-
Hier ook even een avatar testje
grrrrr. ga uitloggen en probeer 't straks nog eens. Tot zo.
Nieuwe test.
Vandaag dan?
quote:Vubara schreef op 20 juli 2010 @ 14:28:

Vandaag dan?Heb je je plaatje wel opgeslagen in jpg formaat? Iets anders (bmp ofzo) pakt hij niet nl.
quote:Ashton65 schreef op 08 juli 2010 @ 18:16:

Geen nieuwe nick??? Maar deze slaat nergens op... heb ik in opperste wanhoop destijds uit mijn mouw geschud omdat alles, maar dan ook ALLES al bezet was!

Jouw nick is anders nog beter dan de mijne.... dacht namelijk ook dat je je nick nog (kon laten) wijzigen, maar dat kan dus niet.

Heb me er bij neergelegd. In het moderator-topic kun je je motto laten plaatsen!
Viva la vida
quote:ndh86 schreef op 20 juli 2010 @ 14:33:

[...]

Jouw nick is anders nog beter dan de mijne.... dacht namelijk ook dat je je nick nog (kon laten) wijzigen, maar dat kan dus niet.

Heb me er bij neergelegd. In het moderator-topic kun je je motto laten plaatsen!Waarom dan geen nieuwe nick ndh? Zo gepiept hoor...
quote:Xander68 schreef op 20 juli 2010 @ 15:00:

[...]

Waarom dan geen nieuwe nick ndh? Zo gepiept hoor...Had al keurig "Nadah86" aangemaakt - klinkt even beter dan alleen die drie letters - maar die werd weer geblokkeerd, omdat ik dat deed tijdens een ban op ndh
Viva la vida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven